Tanıtım

88 12 8
                                    

Öncelikle Hepinize Merhaba, Yepyeni bir kurgu ile karşınızdayım. Aslında bir çok kez yeni kurgulara başlayıp başlayıp sildim evet, ama hiçbiri içime sinmemişti, hiçbirinin içine girememiştim bir türlü. O yüzden yepyeni bir başlangıç yapıyoruz. Öncelikle bu hikayenin bazı noktalarda "Herkes Gider mi?" isimli hikayeme benzediğini düşünebilirsiniz. Ufak tefek detaylar dışında alakaları yok :)

Gördüğünüz gibi Hikayemizin Şu an Bir İsmi yok,Bir isim aklıma gelmedi O yüzden Hikayenin İsmine Sizin karar vermenizin daha güzel olacağını düşündüm. Önerilerinizi aşağıda Yorumlara bekliyorum.

Elinde kocaman bir fotoğraf albümü vardı genç adamın. O günden sonra müsait olduğu her gece yaptığı gibi o fotoğraf albümündeki her fotoğrafa tek tek bakmıştı. Ve her seferinde olduğu gibi yine aynı düşünce esir almıştı onu.Annesi ve babasıyla hiç fotoğrafı yoktu.Gerçi nedenini de biliyordu ama sorguluyordu ister istemez. "Hangi anne, hangi baba çocuklarını öylece bırakıp gidebilirdi."

"Nedeninin bir önemi yok" demişti abisi bir keresinde. "Neden yaptılarsa yaptılar. İsteselerdi bir kere arayıp sorarlardı bunca sene"

Haklıydı da.Veysel'in hep abisiyle fotoğrafı vardı, bir de onları büyüten babaannesiyle tabii. Onun ailesi ikisiydi sadece.Diğerlerinin anlamı yoktu. Uzun süre önündeki fotoğrafa baktı. Onları büyüten babaanneleri ortada iki torunu da yanlarındaydı, ikisi de sımsıkı sarılmıştı babaannelerine.

"Ooooo! Sen böyle hazırlanacaksan haftaya kadar toplanamayız yalnız" dedi Kenan yanına gelirken. Abisi her zaman yaptığı gibi önce saçlarını öpmüş, sonra yanına oturmuştu kardeşinin.

"Onu bende çok özlüyorum."dedi titreyen sesiyle.

"Ama sen de biliyorsun.Biz buraya ait değiliz.Babaannemiz sayesinde burada büyümüş olabiliriz. Ama onun yokluğunda kimse bizi burada istemeyecek. O yüzden kendimize yeni bir hayat kurmak zorundayız. Başka bir yerde. Ait olduğumuz bir hayat..."

"Çünkü yaşamamızın tek yolu bu."

Tanıtımın biraz kısa olduğunun farkındayım ama 1. bölümden sonra açılacak hikaye emin olun :) Söz:)

Geleceğe Tutunmak [ VeyKen ]Where stories live. Discover now