Betul2 deep aku siasat pasal mamat syed ni.. aku bukan apa, syok gak kadang2 siasat benda2 misteri mcm ni.. rasa mcm detective.. haha..
Siasat punya siasat, byk gak info aku dpt tentang mamat ni.. aku jumpa mamat ni di dlm LinkedIn dia bekerja disebuah syarikat perakaunan miliknya dan dia adalah CEO dlm syarikatnya.. dan aku juga dapati dia mempunyai 3 org anak dan seorang isteri.. cantik isterinya.. seorang free hair dan nmpk very classy.. Syed ni juga berumur 38 tahun..
Tapi siasatan aku hanya mampu di level social media sahaja.. tapi tentang perhubungan mereka, dimana mereka kenal mmg tak dapat aku menyiasat.. tapi ikutkan sebenarnya boleh je aku nak siasat lagi cuma perlukan masa yg lebih lama tapi buat apa, baik aku buat keje lain buang masa nak siasat life org lain.. haha.. lgpun dah ada gambar barang baik.. enjoy situ je la kan. Haha..
7 hari berturut2 aku duk melanc4p tgk member bini aku punya nude dan video... kebetulan pulak tu bini aku dtg bulan pulak minggu tu... 7 hari aku duduk tatap nude dan video dia yg aku simpan dlm phone aku (hidden file).. smpi dah boleh hafal dah tahi lalat, size parut kt perut (scissor).. pu5sy berbulu nipis, area luar pus5y gelap tapi dalam pink dan berair.. size biji kelentit pun dah cover.. bentuk tetek tak beberapa bulat, bergoyang bila berjalan, nipple bujur.. eh, mcm2 la.. semua dah settle.. sampai masuk hari ke-7 melanc4p.. aku dah mula slow down.. dah mula rasa bosan kot.. haha.. kadang2 tgh boring2 pun tak ingin nk bukak..
Tiba2.. member aku (suami dia) tu call aku " bro!! Wei bro! Lama tak dgr cter, wei bini aku nk tnye, kawan dia ada DSLR tapi memory card dah corrupt.. ko boleh fix kan tak?"... aku pun jawab " yoo! Bro!! Wei.. ko ingt aku ni keje lowyat ke? Haha!! Gurau2.. boleh jee.. senang je tu memory corrupt".. member aku pun reply " bini aku tanya ko boleh retrieve semua corrupt file tu dlm SD Card tu?" Aku pun jawab la "setakat retrieve file ni pisang goreng je.. buat pisang goreng lg susah rasanya.. haha" member aku pun sambung gelak sambil dgr dia sedang bercakap dgn bini dia "hahaha, syg! Dia boleh buatkan, senang je retrieve blk".. so mlm tu member aku dtg rmh bersama isteri dia, dan drop by depan gate rumah aku utk pas DSLR tu.. aku pulak dtg sambut di dalam kereta.. jumpa member aku.. dan senyum kt isteri dia.. isteri dia mcm padang aku lain mcm.. mcm tak beberapa senyum.. aku pun amik sd card tu pastu aku suruh stay.. member aku mcm terkejut "eh, tak lama ke" aku pun ckp la "ala setakat SD Card ni kejap je.. aku reformat pastu aku retrieve la blk haha"... member aku pun tunggu la kt kereta.. aku masuk rumah kasi settle SD card pastu aku retrieve tak smpi 10 min.. aku tgk byk gambar2 product photography dan ada la juga gambar2 kawan2 dia tapi takde la pulak yg lucah2 haha..
Lepas dah settle, aku keluar rmh dan pas kt member aku.. bini dia dlm kereta, amik SD card dari suami dia dan masuk kan dlm DSLR.. dia check.. dan isteri member aku tu terus ckp " wow, semua berjaya retrieve blk ey.. eh! Yg gambar lama ni dah lama dah delete.. pun retrieve blk?".. aku pun jawab la " ya, haha boleh je retrieve blk.. kadang2 gambar yg kita delete yg lama2 pun boleh retrieve blk.." pastu bini dia diam je.. sambil tekan2 DSLR milik kawan dia tu.. lepas aku dah member aku tu bual2 skit kt luar kereta.. kita pun beredar, aku masuk rumah dan member aku pun bergerak...
Pada pukul 11.00pm, aku terima whatsapp.. no. Aku tak kenal.. dia message..
Unknown : Assalamualaikum
Aku: Walaikumsalam.. sapa ni?
Unknown: nak tanya, masa awak betul laptop K*^# (nama member aku).. awak ada retrieve apa2 gambar ke?
Aku: gambar? Tak faham... siapa ni?
Unknown: jujur dgn saya... nnt saya bgtau...
Aku: gambar apa? Tiada gambar apa2 pun saya tak faham..
Unknown: mcm ni la... saya rasa awak ada retrieve sesuatu, saya tak tahu kenapa awak buat mcm tu.. tapi saya harap apa yg awak tahu atau nmpk tu.. tolong la rahsiakan..
Aku: terus... hmmmm... siapa ni.. please.. i need to know..
Unknown: saya isteri k**#^ (bini member aku)Aku: Eh?? S*^## rupanya.. adoi ingt siapa td... mana K###%
Isteri member aku: dia dah tdo.
Aku: ooohh..i tak paham apa awak maksudkan td.
(Aku sebenarnya dah mula berdebar2)
Isteri member aku: i tau u ada retrieve something on my laptop.. dan awak tak perlu tipu.. saya tau awak dah retrieve sbb saya nampak ada gambar2 dlm my recycle bin...
Aku terdiam dan cuak, aku baru teringat selepas aku retrieve gambar2 tu.. aku delete tapi aku terlupa nak clear the recycle bin!.. aduhhh!.. semua gambar yg aku delete semua ada dlm recycle bin! Tidakkk! Kantoi busuk!... (dia yg kantoi ke aku yg kantoi haha) lepas lama aku tak reply.. aku pun reply.
Aku: sori..
Isteri member aku: kenapa awak buat mcm tu?.. dan jujur dgn saya.. awak ada nampak gambar2 yg awak tak sepatutnya lihat.. jujur please..
Aku: ya..
Isteri member aku: awak ada simpan ke kt dlm mana2
Aku: ya.. di hard drive..
Isteri member aku: awak please delete.. please..
Aku: dlm gambar tu bukan K### tapi syed? Siapa syed..
Terdiam dia terus tak reply whatsapp aku.. tau2 je dia call aku.. aku pun angkat.. dia merayu suruh aku delete.. tapi aku marah dia sbb kenapa dia curang dgn member aku.. member aku buat mcm2 utk dia.. isteri dia menangis2 mlm tu dlm telephone meminta maaf dan merayu utk aku delete semua gambar2 nude dia.. aku pulak sahaja tgh syok dia merayu2 dgn suara lembut dia.. boleh pulak terstim.. aku terus sahaja takutkan dia, aku bgtau aku akan jujur dgn suami dia.. dia semakin menangis merayu dgn aku.. dia kata dia sanggup utk dtg ke rumah aku berseorangan sbb nk merayu dkt aku.. aku pulak bgtau la gila ke rumah aku ada anak bini aku kang pelik pulak.. dan aku pun beritahu dia "ye2 baiklah aku takkan bgtau dia dan aku akan delete" dia terus jawab " terima kasih awak, jujur saya sygkan suami saya dia adalah segala2 nya".. aku pun "ye2.. btw nnt apa kata awak buat waxing, sbb k### dia ni suka yg licin.." dia terus terkejut dan malu "huh?!! Oh my.. malunya... please awak.. jgn ckp mcm tu" aku pun jawab " eh, tak2 saya saje bg pendapat je. Sorry.. sbb saya perasaan bulu awak halus2.. biasanya kalau waxing tu bgs.. my wife pun selalu buat waxing, boleh recommend kt awak tmpt tu bagus".. dia pun jawab " eeee.. please... saya taknak la" aku buat2 confius " taknak apa?? I tak paham"
Bersambung..
Boleh chat di
Telegram ID: rollerballer24
YOU ARE READING
Isteri Member Muslimah
Short StoryShare skit cerita pasal mcm mne aku boleh terjebam dlm kisah cinta diorg ni.. padahal aku nk betulkan laptop je.. Telegram ID: rollerballer24