Part 2: mengkaji lebih dalam

17 1 0
                                    

Lepas aku jumpa gambar yg telah retrieve tu, aku asingkan folder intim member aku punya bini. Dan buat 2 backup. Satu aku simpan dlm hard drive dan satu lg aku simpan dlm dropbox cloud.. aku bukan apa.. benda sekali sekala.. mungkin boleh gunakan sebagai alat membantu utk member satu hari nanti.. tapi ada juga la rasa bersalah, sbb rasa mcm mata aku yg enjoy juga. Adoi.. haha..

Ok la.. lepas aku menkaji dgn lebih dalam.. aku dapati ada dua lelaki yg pernah date or couple dgn member bini aku ni.. satu nama dia Syed, satu lg nama Amar.. tp Syed ni aku jumpa folder yg amar ni tiada folder.. kerana Syed mempunyai folder, ini mengalakkan aku utk menkaji lebih mudah..

Dalam folder syed itu, aku terjumpa gambar mereka berdua bercuti di sebuah pantai biru, lokasi dirahsiakan.. hanya mereka berdua.. walaupun member bini aku tu bercuti berdua duaan tapi aku respect kerana dia masih dlm keadaan bertudung dan berjubah..

Mereka nmpk amat mesra sekali sehingga la aku jumpa nude mereka berdua.. mereka berdua sedang menangkap gambar berdua duaan di hadapan cermin hotel.. sgt clear.. boobsnya tidak terlalu besar. Just nice. Size B rasanya.. sedikit jatuh mcm boobs yg ada susu.. puting yg brown tapi sedikit gelap.. puting areola sederhana dan tak bulat.. puting dia mcm bujur sikit.. tapi still hot la.. dan pu55y dia mcm ada takde bulu.. maknanya tak terlalu shave dan ada sikit2 bulu dan jarang2.. dan ada 2 tahi lalat kecik je kt tetek sebelah kiri.. rambut sgt lebat dan cantik gila pulak aku tgk member bini aku ni.. haha...

Ada byk lagi gambar dia nude.. siap posing buat muka pun ada.. ada gambar mamat syed tu hold boob dia dari belakang.. ada yg konon2 mamat syed tu fuck dari belakang tapi mengadap cermin.. aku jujur aku terlalu stim sampai terpaksa berhenti dan melancap (sorry bro kepada pembaca dan kepada member aku sorang tu)

Aku rasa kesian kt member aku, sbb dia pernah cerita kt aku yg bini dia ni virgin tak pernah ada boyfriend dan member aku ni la org pertama dia.. member aku sgt happy dan sbb tu juga dia pilih org yg alim.. sbb member aku ni walaupun nakal2 di kolej.. jujur cakap dia ni virgin.. dan tak pernah main perempuan.. so bg aku sgt la sesuai lg2 mereka dah 6 tahun mendirikan rumah tangga yg sgt bahagia..

Lepas dah puas melancap..Aku pun berhenti la sekejap selidik dan siasat. Takut horny lg.. hahaha (sbb kawan punya bini kot.. agak2 la..)
Esok tu aku reformat Laptop sekali lagi dan jadi Factory Reset.. aku lap2 sikit, aku bersihkan sampai berkilat (aku tak pernah serajin tu tapi sbb paham2 je la kan) bukak2 mmg mcm baru.. dan plan aku nk pas kt member aku mlm tu..

Mlm tu kita set jumpa kt McDonald.. member aku bwk bini dia dgn anak2 dia sekali sbb nak mkn.. dalam hati rasa adoi.. dah la baru smlm melancap layan bini dia bogel dgn laki lain. Hari ni dia g bwk pulak bini dia.. awkward jap aku. Nasib tak ketara blushing aku.. haha.. pastu aku pun pas kt diorg.. siap balut lagi.. member aku terus ckp "wei!! Mcm baru dowhh!!" Aku jawab.. "aku kebetulan tgh bosan, aku lap2 la sikit bg rasa baru"... member aku jawab "ko jarang rajin2 ni.. aku ingt ko nk pas sekali dgn habuk2".. aku pun gelak2 je sbb no comment haha.. pastu member aku offer aku belanja mkn skali dgn diorg.. soo aku mula2 taknak.. tapi dah dia duduk desak aku order.. aku pun order jela french fries dgn cheese burger and mkn skali.. anak2 dia tgh main kt playground so hanya aku bertiga je di meja mkn. Aku, member aku dgn bini dia..

Member bini aku ni mmg pendiam orgnya.. tak byk bercakap.. tapi ada juga la tanya sikit2.. mcm " isteri u mana?".. aku pun jawab la "dia kt rumah, dah ajak td tp adik ipar dtg rmh so kena layan tetamu".. pastu isteri sambung diam.. (mmg jenis berbual sepatah2)... tgh2 mkn.. dgn bunyi ringtone.. rupanya member bini aku tu punya phone bunyi and dia keluarkan phone dari handbag dia and mak dia tgh call.. "hello, assalamualaikum mak" dan masa tu la juga aku perasan something..

Masa dia call tu aku nmpk phone dia, phone dia iphone 11 pro hijau.. aku terus terfikir jap.. gambar yg smlm aku layan tu gambar dia tgh selfie bogel dkt toilet dgn laki lain tapi aku perasan phone yg dia guna utk selfie nampak mcm phone tu hijau.. ada tiga camera.. dlm hati dah resah gila dah.. rasa mcm nk blk rmh check blk dlm hard drive sbb aku dah duplicate kan..
Aku terus act cool je smpi habis mkn.. pastu aku tnye satu soalan before aku blk "bila laptop dia rosak sebenarnya?" Member dan bini dia jawab "dah 2 tahun rosak".. aku pun ooh... "ok2 la bro, aku blk dlu ya bro.. kang bising bini aku..haha"..

Aku smpi rumah, bini aku dgn adik ipar aku dkt bwh tgk lpk kt depan tv.. aku boleh jap bergaduh dgn adik ipar aku tu sbb kereta dia park tu block parking slot aku.. pastu dia kata sbb aku tak alihkan ada baldi dgn penyapu kt garage tu jd dia masuk parking slot aku..(takpe la.. aku dgn adik ipar aku tu mmg tak boleh aman.. kalau nk tau cerita pasal adik ipar aku tu.. korang boleh baca ( Ipar Kantoi ) kt dlm profile aku..

Lepas dah bertengkar skit2.. aku terus naik atas ke bilik Office aku.. aku amik Hard drive yg aku dah back up tu dan carik blk gambar member aku punya bini tu. Aku crk blk gambar posing depan cermin tu.. aku terus nmpk phone tu! Itu mmg phone yg dia pakai td! Iphone 11 pro hijau dan ada sticker bunga. Then aku siasat tarikh sbb mustahil ini sebelum dia kahwin dgn member aku. Sbb masa dia kahwin tu 6 tahun lepas.. 6 tahun lepas iphone 8 yg kluar bkn iphone 11.. aku cuba siasat tarikh picture tu taken dan sah! Picture tu di tangkap 2 tahun lepas je?!! Wtf!!...
Dan video tu pula juga ditangkap pd tahun yg sama cuma bulan yg lain!...

Patut la aku perasaan dkt dlm gambar bogel bini member aku tu.. perut dia ada parut scissor dan tetek seperti tetek yg ada susu.. dan sedikit jatuh..

Aku mcm tersandar dkt kerusi.. dah tak sangka benda nk berlaku dan aku menjadi saksi..

Aku siasat lagi siapakah mamat ini?...

Sambung....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 4 hours ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Isteri Member MuslimahWhere stories live. Discover now