2

16 1 13
                                    

Taeyang bugün hastane randevusu olduğu için dükkanı geç açmıştı arkadaşları ise bilmedikleri için dükkana geldiğinde telaşla kapıda oturuyordu. Sonra içeri girip işlerini halletmeleri gerektiği için bu telaşı bir kenara koyup hızla işlerine dönmüşlerdi aslında Jiung, Keeho ve Jongseob çok fazla gelmezdi dükkana sadece Tae ve Sho olurdu dükkanda genelde ancak 2 gündür çok fazla kafede takılma nedenleri hafta sonu verecekleri konserdi

Hem Taeyanga ve Shotaya işinde yardım ediyorlar hem de sahneye hazırlanmak için gerekli işleri hallediyorlardı.

O genç adam yine gelmişti bugün Taeyang'ın kafesine. hakim yaka bir gömlek ve altına siyah bol bir pantolon giymişti. Gerçekten iyi görünüyordu genç adam. Taeyang bu sefer de gözlerini ondan çekememişti.

Ancak genç kafede fazla durmamış bir bardak kahve alıp gitmişti bu da Taeyang'ın akıl sağlığı koruyan etmendi ya zaten.

Gerçekten iyi görünümlü bir adamdı bu genç Taeyang ne kadar beğendiğini deretse de nafile adam beğenilmeyecek gibi miydi yahu?

Bugün bebekli bir müşterileri de vardı Taeyang bebekle uzun süre ilgilenmişti annesiyle muhabbet etmişti. Taeyang çocukları çok severdi. Özellikle kız çocuklarını çok severdi erkek çocuklarının sürekli bağırıp evi dağıtıp annelerini üzdüğünü düşünürdü. Bir gün bir bebek doğurucak olsa ona tüm şefkatini verir cinsiyet ayrımı asla yapmazdı ama nedense minik onun gibi omega olan bir kız çocuğuna da asla hayır demezdi.

Kız çocuklarını çok hassas ve değerli bulurdu erkek çocuklarının aksine.

Sahi ya o iyi bir anne iyi bir eş olacak mıydı. Dahası iyi bir Alfa ile mi evlenecekti? İyi bir eş olmak için iyi bir anne olmak için önce evlenmek gerekirdi o bunun tadına varacak mıydı?

Düşündü uzunca düşündü anne olmayı düşündü çocuğunu düşündü, hatta gelecekti kocasını bile hayal etti!

Akşam üstü o genç adam yine gelmişti Waffellardan annesine de almak için Taeyang bir gün cesaretini toplayıp tanışacaktı onunla bu noktada yemin etmişti kendine.

Akşam üstü Yechan ve arkadaşları gelmişti en küçükleri olan Dogyun sesini tazelemek ve vokalini güçlendirmek için ufak çaplı bir konser vermişti kafede yarın büyük gündü ve artık her şeyi yerine oturtmaya başlıyorlardı. Aslında Taeyang'ın Keeho ile tanışmasındaki en büyük etmen Yechandı ikisi de zamanında aynı şirkette stajyerdi ve bu yolla Yechan'la arkadaş olup Keehoy'la tanışmıştı.

Gece ardından gündüzü getirmişti ve hafta sonlarının neşesi olan klasik etkinlikleri gerçekleştirmeye başlamıştı çocuklar bugünü özel yapan şey ise o park bay şerefsizden ayrıldıktan sonra Taeyang'ın ilk sahneye çıkış macerası olmasıydı.

Ve evet, günlerdir kafeden çıkmayan artık Taeyang'ın işsiz olduğuna inanmaya başladığı yakışıklı genç adam da gelmişti yine. Taeyang bugün onunla tanışacaktı bunu kafasına yazmıştı ve kesindi bu konuda da gerçekten merak edıyordu o çocuğu evet ne düşündüğünüzü biliyorum ama düşündüğünüz gibi değil Taeyang ondan 'hoşlanmıyor' onu 'beğenmiyordu' sadece onu merak ediyordu sanki onu önceden tanırmışçasına.

Nihayet sahneden indikten sonra Taeyang yorulmuş ve nefes nefese bir şekilde bir sandalye çekip oturmuştu o heriften sonra ara verdiği için bugün fazlaca yorulmuştu.
Yanında oturan Seongmo onun bu halini görünce ona su uzatmıştı. Shota etrafta müşteriler ve Keeho ile uğraşıyordu. Taeyang bu ortamı ne kadar özlediğini bu 10  adamın burada ki sesi ve coşkusunu ne kadar benimsediğini fark etti.

Onlar ve Haetsal olmasa ne kadar da yalnız ve çaresiz olacağını düşündü sonra bunu kafasından silkeleyip attı. Sonra lavaboya gidip elini yüzünü yıkadı. Gözleri henüz adını bilmediği o çocuğa kaydı bugün tanışmalıydı onunla bu kadar mutlu ve cesaretliyken.

Yavaş yavaş çocuğun yanına yaklaştı ve utangaç bir ses tonuyla " Selam, tanışmak ister misin? " dedi sonunda karşısındaki çocuğa, çocuk içtenlikle Taeyang'ın teklifini kabul etti.

Taeyang söze girdi sanırım teklifi yapan oysa ilk konuşan da o olmalıydı. " Aslında ilk kafeye geldiğin gün seni tanıdığımı hissettim sanırım geçmişimde bir yerlerde olmalısın bu yüzden seninle tanışmayı çok istiyordum." dedi sonra nefes alıp kendini tanıtmaya başladı " Bu arada ben Taeyang, Choi Taeyang ama bana istersen Theo da diyebilirsin" dedi karşısındaki sadece onu dinleyen çocuğa bakarak sonra çocuk girdi söze " Memnun oldum ben de Intak, Hwang Intak eğer sen istersen bana Tak diyebilirsin." dedi o da aynı samimiyetle.

Taeyang o sırada onun sesinin ne kadar hoş olduğunu fark etti sanki ilk defa duyuyormuş gibi. Biraz daha konuştuktan sonra içeri yeni giren müşterilerle ilgilenmek için ayağa kalktı ve Intak'a veda etti.

İnsanların siparişlerini alırken dünkü çocuklu kadın yine gelmişti. Taeyang bütün siparişleri halledip adını dün öğrendiği kendisinden bir kaç yaş büyük olan kadın ve bebeğinin yanına gidip biraz bebekle oynadı ve aynı zamanda adı Shinhye olan bu tatlı omega kadınla arkadaş olmak istediği için onunla bir sohbet başlattı ve yeni müşteriler geldiğinde ona da veda etti.

Her müşterisini tanır her müşterisiyle sohbet eder onlarla iyi anlaşmaya çalışırdı Taeyang. Herkes Taeyang'ın bu tavırları güler yüzü ve arkadaş canlılığı sayesinde bu kafeyi tercih etmişti hep bu sevgi dolu küçük adamı tanımayan yoktu gerek kendisi gerek pastanesi bulunduğu bölge de çok popülerdi. Shota ve onun sayesinde evlenen arkadaşları, büyükleri bile olmuştu. Shota ve Taeyang birbirlerine olduğu kadar müşterilerine ve işlerine de bağlılardı.

Taeyang eğer bir adaya düşse yanına Shota'yı, Keeho'yu, Jiung'u, Jongseob'u ve tabiki biricik köpeği Haetsali alırdı.
He bir de minik altılısını da unutmazdı o 10 adamın sesliliğine çok alışkındı. Seok ve Yecha'nın Dogyun'la uğraşmaları Seongil'in onları idare etme çabası Seongmo ve Seongbin'in kendi halleri Taeyang'ın Keeho ve Soulun hayvanlıkları ile uğraşması Jiung'un o 3'ünü zaptetmeye çalışması özlenecek şeylerdi. İçinden 'Keşke, o adam için kendimi bunlardan soyutlamasaydım' dedi Taeyang.

Krepler ve kahkahalar - Omegaverse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin