𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚎𝚠 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜 𝙹𝚎𝚗𝚗𝚒𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙻𝚒𝚜𝚊 𝚊𝚛𝚛𝚒𝚟𝚎𝚍. "𝙷𝚎𝚢 𝙸 𝚊𝚖 𝚑𝚘𝚖-" 𝙹𝚎𝚗𝚗𝚒𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎 𝚊𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚕𝚕 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢 𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚛𝚎.𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚙𝚙𝚊𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚠𝚒𝚏𝚎, 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚒𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚙𝚕𝚞𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜. 𝚂𝚑𝚎 𝚐𝚞𝚕𝚙𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚌𝚘𝚕𝚍 𝚏𝚊𝚌𝚎 "𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚛𝚝𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚐𝚛𝚎𝚎𝚝 𝚖𝚎? "
𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚕𝚍𝚎𝚜𝚝 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝙹𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚠 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚊𝚛 "𝚒𝚝 𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚛𝚝𝚊𝚗𝚝" 𝙹𝚎𝚗𝚗𝚒𝚎 𝚜𝚒𝚐𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝙻𝚒𝚜𝚊'𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚝 𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚌𝚘𝚕𝚍 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 "𝚝𝚊𝚕𝚔" 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚊𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚂𝚞𝚗𝚍𝚊𝚢" 𝙹𝚎𝚗𝚗𝚒𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚠𝚒𝚍𝚎 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 "𝚠𝚑𝚊𝚝?! 𝙰𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚒𝚗𝚍? 𝙷𝚞𝚑!? 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚐𝚎𝚝 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚊𝚛𝚛-" 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎 𝙹𝚒𝚗 𝚜𝚕𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 "𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚘𝚠 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗𝚒𝚎𝚜 𝚠𝚑𝚘 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚊 𝚖𝚒𝚜𝚝𝚊𝚔𝚎? 𝙷𝚞𝚑? " 𝚓𝚒𝚜𝚘𝚘 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛 𝚢𝚞𝚗𝚊'𝚜 𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚢𝚎𝚜.
𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚕𝚊𝚙 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗, 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚒𝚏𝚎 𝙹𝚒𝚜𝚘𝚘 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚜 𝙹𝚎𝚗𝚗𝚒𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚛𝚍.. 𝙹𝚒𝚜𝚘𝚘 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚢𝚞𝚗𝚊 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚐𝚛𝚊𝚗𝚍𝚖𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝙻𝚒𝚜𝚊 𝚛𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚞𝚐𝚐𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙹𝚎𝚗𝚗𝚒𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚌𝚛𝚊𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 "𝙸 𝚍𝚘- 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗-𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚎-𝚐𝚎𝚝 𝚖𝚊𝚛-𝚖𝚊𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍, 𝚑𝚎 𝚒𝚜 -𝚒𝚜 𝚐𝚘-𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚋𝚎-𝚋𝚎𝚊𝚝 𝚖-𝚖𝚎 𝚞-𝚞𝚙 𝚕𝚒-𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍 " 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚜𝚘𝚘 𝚑𝚊𝚛𝚍 . 𝙹𝚒𝚗 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚔 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚜𝚘𝚏𝚝 𝚠𝚊𝚢 "𝙸 𝚊𝚖 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚊𝚙 𝚢𝚘𝚞 "
YOU ARE READING
𝗖𝗘𝗢'𝗦 𝗟𝗢𝗩𝗘𝗥 (𝐓𝐚𝐞𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐅𝐅)
Romance"𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚔𝚒𝚍" "𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚌𝚘𝚕𝚍, 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚋𝚛𝚘𝚔𝚎𝚗 𝚜𝚘𝚞𝚕" 𝚃𝚠𝚘 𝚋𝚛𝚘𝚔𝚎𝚗 𝚜𝚘𝚞𝚕𝚜.. 𝚃𝚠𝚘 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚘𝚍𝚒𝚎𝚜.. 𝙳𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚙𝚊𝚒𝚗 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚙𝚊𝚒𝚗..𝙷𝙾𝚆𝙴𝚅�...