-13ឆ្នាំកន្លងផុតទៅ
Ningning នាងមានអាយុ 28ឆ្នាំហីេយនាងបានរៀបការជាមួួយបុរសម្នាក់ដែលតែងតែតាមញ៉ែនាងកាលពីនៅរៀនពួកគេរៀបការបានរយ:ពេល 5ឆ្នាំហីេយមានកូនប្រុសម្នាក់ជាចំណងដៃពេលនេះកូនរបស់នាងមានអាយុ 3ឆ្នាំហីេយប៉ុន្តែថ្ងៃមួយនាងបានរកឃីេញថាប្តីរបស់នាងដែលមានឈ្មោះថា Kim Daniel លួចទាក់ទងជាមួយមនុស្សស្រីម្នាក់ដំបូងនាងហាក់ដូចជាទទួលយកមិនបាននូវរឿងទាំងអស់នោះទេតែនាងក៏គិតវិញថាទៅខ្វល់ធ្វីេអីម៉ាអាមនុស្សប្រុសថោបទាបចឹងដូច្នេះហីេយនាងបានលែងលះជាមួយ kim daniel នាងឈ្នះក្តីបានកូនរបស់នាងមកចិញ្ចឹម។ បន្ទាប់ពីលែងលះជាមួយស្វាមីជីវិតរបស់ ningning ស្រស់បំព្រងដូចធម្មជាតិយ៉ាងអញ្ចឹងព្រោះនាងមានកូនប្រុសម្នាក់ដែលដូចជាទេវតាទ្រព្យរបស់នាងហីេយគ្រួសាររបស់នាងវិញក៏មិនសូវលំបាកស្អីណាស់ណាដែរនិយាយទៅគឺមាន...
"Ningning កូនគួរតែទៅគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុនជំនួសប៉ាម៉ាក់ទៅទុកឲ្យ chengcheng លោកប៉ាអ្នកម៉ាក់ជាអ្នកមីេលថែ (chengcheng ជាឈ្មោះរបស់កូន ningning)"
ម៉ាក់របស់ ningning និយាយ"អត់ទេអ្នកម៉ាក់ខ្ញុំចង់ទៅសាកធ្វីេការនៅក្រុមហ៊ុនសិនទុកជាបទពិសោធន៍ណាមួយខ្ញុំចង់ចំណាយពេលវេលាជាមួយកូនឲ្យបានច្រីេនៗ"
"ចឹងកូនរកបានក្រុមហ៊ុនណាសម្រាប់ទៅធ្វើការនៅ?"
ប៉ារបស់នាងសួរ"នៅទេលោកប៉ា"
"អញ្ជឹងប៉ាណែនាំអោយឯងទៅធ្វីេការនៅក្រុមហ៊ុន GGL នេះទៅប៉ាលឺថាក្រុមហ៊ុននេះទីេបនឹងបីេកដំណីេរបានប្រហែល 2ឆ្នាំទេវាជាក្រុហ៊ុនរបស់ជប៉ុនប៉ុន្តែទទួលបានភាពជោគជ័យគួរឲ្យគត់សម្គាល់"
"គួរឲ្យចាប់អារម្មណ៍ដែរតីេចឹងខ្ញុំសម្រេចចិត្តថាទៅធ្វីេការនៅទីនេះហីេយ"
"ម៉ាក់ៗ អ្នកគ្រូប្រាប់ថាឲ្យពួកយីេងរីេសសំរាមនៅខាងក្រៅជាកិច្ចការដែលត្រូវធ្វីេ"
Chengcheng និយាយ"ប៉ុណ្ណឹងទេរឺ? ចឹងតោះឆាប់ទៅ"
Ningning បាននាំកូនរបស់នាងទៅខាងក្រៅធ្វីេឲ្យប៉ាម៉ាក់របស់នាងក្រវីក្មេងព្រោះ។នៅខាងក្រៅ ningning និង chengcheng កំពុងតែដីេររីេសសំរាម។
"ម៉ាក់ៗ កូនចង់ញុំាការ៉េម"