İlahi bakış açısı...
Sude hemen arkasında ki adamdan ölesiye korkuyordu. Ona tuvaletin yerini göstermek için eşlik ediyordu. Kerem ise ilk defa Sude'sine bu kadar yakın olmanın mutluluğunu yaşıyordu.
Tuvaletin önüne geldiklerinde Sude derin bir nefes aldı.
"Buyrun burası" dedi.
Tam gidecekken Kerem hızla Sude'nin kolundan tutup kendine çekti. Sude anın şaşkınlığı ile gözlerini irice açtı. Korkuyordu. Hemde fazlası ile korkuyordu.
Kerem ise kendine çektiği kızın kokusunu kokladı. O kadar güzel kokuyordu ki sarhoş olmadan sarhoş ediyordu.
Sonra kendisine geldi. Sude'nin kolunu sıktı.
"Böyle giyinmenin tadını çıkar. Sonra pişman olma diye söylüyorum" dedi Kerem.
Sude ona anlamaz gözler ile baktı. Kolu daha fazla sıkılınca inledi.
"Kolumu bırakır mısınız?" dedi.
Kerem ona derin derin bakmaya başladı.
"Asla bırakmam" dedi iç çekerek.Sude ondan ayrılmaya çalışıyordu. Gözleri dolmaya başlamıştı. Gerçekten çok korkuyordu bu adamdan.
"Siz ne diyorsunuz ya? Bırakın kolumu" dedi titreyen sesi ile Sude.
Kerem onun titreyen sesini duyunca sinirlenmeye başladı. Kolunu bırakıp arkasına dönüp ellerini saçlarına geçirdi. Her an bir kriz gelebilirdi. Ama şuan kriz geçirmek istemiyordu. Aniden Sude'ye döndü.
"Titretme o sesini delirtme beni! Delirtme beni lan! Ne oldu da o öldüğüm sesin titredi?! Ne oldu da o bakmaya doyamadığım gözlerin dolu dolu oldu ha?! Ne oldu lan ne?!" diye delirmiş gibi bağırmaya başladı.
Sude o bağırmaya başlayınca gözlerinde ki yaşlar sanki bu anı bekliyormuş gibi aktı. Elleri korkudan titremeye başladı.
Kerem hemen Sude'nin arkasındaki duvara bağırarak yumruk attı.
Sude çığlık atıp yere çöktü. Ellerini kulaklarına koyup ağlamaya başladı.
Neden kimse gelmiyordu? Enes neredeydi? Lina neredeydi?Kerem Sude'nin yere çöküp ağladığını görünce daha fazla sinirlendi. Hemen Sude'yi kolundan tutup kaldırdı.
"Bırak! Bırak beni bırak!" diye bağırıyordu Sude.
Kerem iki kolundan tutup onu duvara sertçe ittirdi. Sude kuş gibi titriyordu. Duvara şiddetle çarpınca bir çığlık firar etti dudaklarından.
Kerem onu bir kez daha duvara şiddetle çarptı.
"Sadece sabret. Seni yanıma aldığım zaman ne yapacaksın bilmiyorum ama alış tamam mı? Çünkü alışmazsan çok zor olur" dedi.
Sude'nin ağlaması daha fazla şiddetlendi.
Tam o sırada arkadan gelen Korhan Kerem'i hiddetle kendine çekti. Korumalara işret verdi. 20 tane koruma anca Kerem'i tutabildi.
"Bırak lan! Sude bitmedi lan! Sen benimsin bunu unutma lan!" diye hiddetle bağırıyordu. Aniden boynuna iğne yapılması ile oraya yığıldı. Korumalar onu taşıyıp dışarı çıkarttı.
Lina ağlayarak arkadaşına sarıldı. Az önce Korhan'ın ona söyledikleri bile çok korkunçtu. Sude Lina'nın ona sarılması ile hıçkırarak ağlamaya başladı.
Korhan Lina'nın ağlamasını görünce sinirlendi. Kerem'e eve gidince dalacaktı.
"Çok üzgünüm çok üzgünüm" deyip koşar adımlarla kafeden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
takıntılı mafya
RomanceGüzel ve düzenli giden hayatları olan 2 arkadaşın mafyalar tarafından sevilmesi ile hayatlarının zehir olma hikayesi. Bir bakın derim...