Sude
Kerem
İlahi bakış açısı
Sude korku ile ayağa kalkmıştı. Lina ise Sude için daha fazla korkmuştu.
"Açın lan kapıyı!" diye yumruklamaya başladı kapıyı Kerem.
Kerem şuan Sude'yi görmek için deliriyordu. Görmezse büyük ihtimalle kriz geçirirdi.
Sude hemen yanındaki hırkayı üzerine geçirdi. Hırka çok uzundu zaten. Şort giydiği için hırkayı üzerine geçirdi.
Lina Sude'ye endişe ile bakıyordu.
Sude gözleri dolu dolu kapıya baktı.
"Lina ben şimdi bunun yanına gitmezsem kapıyı kırarak içeri girer" dedi.
Lina Sude'nin gözlerinin dolduğunu görünce ister istemez onunda gözleri dolmaya başlamıştı.
"Gitme Sude. Belki de kapıyı çalar çalar gider" dedi Lina.
Sude ise hüzünle gülümseyip titreyen ellerini birbirine geçirdi.
"Hiç sanmıyorum Lina." dedi.
Kerem kapıya bir yumruk daha indirdi.
"Eğer hemen bu kapı açılmaz ise size yemin olsun kırarım kapıyı!" Diye bağırdı.
Sude onun bağırışının etkisi ile gözlerini kısa bir an yumdu.
Sude dönüp Lina'ya bir kez daha bakmayıp kapıya ilerledi.
Kapıyı açınca kesinlikle saçları dağılmış, göz altları mosmor olmuş bir Kerem görmeyi beklemiyordu.
Kerem Sude'yi görünce anında sakinleşti. Hemen Sude'yi kapının önüne çekip kapıyı kapattı.
Sude'ye bir hışımla sarıldı. Sude tiksinerek ellerini yukarda tuttu. İstemiyordu. Bu adamı yanında istemiyordu.
Kerem Sude'den ayrılıp kısaca süzdü Sude'yi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
takıntılı mafya
Storie d'amoreGüzel ve düzenli giden hayatları olan 2 arkadaşın mafyalar tarafından sevilmesi ile hayatlarının zehir olma hikayesi. Bir bakın derim...