10. #Ne tedd!!!

2 0 0
                                    

10. #Ne tedd!!!

Chloe hosszú nap után érkezett haza. Ahogy belépett az ajtón, megérezte a lakásban terjengő frissen sült kenyér illatát, ami az anyja konyhai ügyességét dicsérte. Az édes illat kísérte őt végig, miközben levetette a kabátját és felment az emeletre a szobájába. A ház csendje körül ölelte őt, és nyugalommal töltötte el. A falak halvány kék árnyalatúak, melyek nyugodt hangulatot árasztanak. Az egyik falon egy nagy ablak helyezkedik el, amely a kertre néz, és beengedi a természetes fényt.  Ablaka előtt egy fehér íróasztal áll, rajta laptop, könyvek és jegyzetfüzetek hevernek szerteszét. Ágya az ablak mellett helyezkedik el, amelyet fehér és pasztellszínű takarók borítanak. Az ágy fölött néhány polc található, ahol Chloe kedvenc könyvei és dísztárgyai sorakoznak. A szoba egyik sarkában egy kényelmes fotel áll, mellette egy kisasztallal, amelyen egy cserepes növény és egy olvasólámpa kapott helyet. Az egész szoba Chloe személyiségét tükrözi: egyszerű, de gondosan berendezett, nyugodt és hívogató.

Chloe szülei, Hana és Michael, egyszerű emberek voltak, de szeretetteljesek és támogatóak. Hana szakácsnőként dolgozott egy helyi étteremben, és híres volt kivételes főzőtudományáról. Chloe gyakran segített neki a konyhában, ahol megtanulta az ételek elkészítésének művészetét. Hana mindig is arra tanította, hogy a szeretet és az odaadás az ételek legfontosabb hozzávalói. Michael, Chloe apja, festő volt. Nem híres művész, de szenvedélyesen festett, és gyakran elmerült a színek és formák világában. Chloe szívesen töltött időt az apjával, figyelte, ahogy ecsetvonásai életre keltik a vásznat. Michael megtanította Chloe-nak, hogy a művészet nem a tökéletességről, hanem az önkifejezésről szól. Chloe mindig is mély tisztelettel és szeretettel tekintett rájuk, és hálás volt a támogatásukért és a tanításaikért.

Miután Chloe megvacsorázott a szüleivel és elmesélte nekik a napját, visszavonult a szobájába. Az esti csendben gondolatai újra és újra visszatértek Samhez és a történetéhez. Az, hogy Sam elveszítette a szüleit egy rejtélyes balesetben, mélyen megrendítette Chloe-t. Barátja fájdalmát érezte, és elhatározta, hogy segíteni fog neki, bármilyen módon is lehetséges. Töprengett vajon Samet hívhatja e barátnak. Egyszer találkozott beszélgettek kicsikét. Nevezhető ez már barátságnak? Mennyi időnek kell eltelni, hogy valaki barátnak tekintse a másik félt? Nem csak a tragikus története végett, hanem ahogy látta a baráti kapcsolatukat Tylerrel. Ő egy titokzatos barát.

Az ágyban fekve Chloe gondolatai a darkweb körül forogtak. Soha nem merészkedett a sötét internet ezen rejtett zugába, de a kíváncsiság és az elszántság egyre inkább hajtotta. Elméje zakatolt a Darkweb és Sam körül, de olyan hatással volt rá, mintha bárányokat számolt volna. Abban a pózban, ahogy befeküdt az ágyba mély álomba is merült.

Az éjszaka csendjében Chloe hirtelen felriadt. Szíve gyorsan vert, és azonnal érezte, hogy valami megváltozott benne. A korábbi elhatározása most még erősebbé vált. Nem várhat reggelig, azonnal cselekednie kell. Az ágyban fekve, a holdfény halvány sugaraiban, Chloe úgy döntött, hogy azonnal nekiáll a darkweb felfedezésének. Felült az ágyban, és az íróasztalához lépett. Bekapcsolta a laptopját, és idegesen várta, hogy a képernyő felvillanjon. A keresőbe beírta: "Hogyan lépjek be a darkwebre?" A találatok között böngészve próbálta kiválogatni a megbízható forrásokat, amelyek útmutatást adhatnak neki. Ahogy egyre mélyebbre ásta magát a témában, Chloe érezte, hogy egy teljesen új világ nyílik meg előtte. A darkweb belépése és használata nem volt egyszerű, és számos kockázatot rejtett magában. De Chloe elszánt volt. Szobája halvány fényében Chloe türelmetlenül várta, hogy a megfelelő szoftverek és eszközök letöltődjenek. Az éjszaka sötétje körül fogta őt, de belülről valami erős világosság vezette őt. Tudta, hogy nem szabad félnie. Ahogy a szoftverek végül települtek, Chloe mély levegőt vett, és felkészült belépni a darkweb ismeretlen világába.

Sötét j3l3kOnde histórias criam vida. Descubra agora