Not: Bunların hamısı əyləncə amaçlıdır. Ship deyildir. (Digər hekayələr daxil.)
"İtkinlik və izlər."
______________________________
İtkin düşən Ningning, illərdir hər kəsdən gizlənir. Ailəsinin basğı və psixoloji çöküşü ilə baş-başa qalaraq, bir gün evdən qaçmağa qərar verir. Bu, onun yeni bir həyata başlamaq və özünü tapmaq üçün yeganə çıxış yoludur. Ancaq həmin anın ardında çoxlu sirr və gizli izlər var. Polislər onun tapılmasına çalışsalar da, bu uzun və mürəkkəb bir prosesə çevrilir. Hwang Hyunjin, bu işdə başlıca məsuliyyəti üzərinə götürür və özünü, həm də öz dünyasını kəşf etmək üzrə bir yolda irəliləyir. .
Ningning səhərin erkən saatlarında evdən çıxdı. Evin içindəki sakitlik, üzərinə çökən ağır basğıyı daha da hiss edirdi. Ailəsinin ona olan davamlı müdaxilələri, hər keçən gün daha da dözülməz hala gəlmişdi. Psixoloji olaraq çökən, hər şeydən uzaqlaşma istəyi ilə dolu idi. Bu səhər, qaçmaq və nəfəs almaq üçün tək fürsəti idi. Bir müddətlik, yalnızca özünü düşünərək, azadlığını axtararaq yola çıxdı. Ancaq qaçarkən ardında qoyduğu tək şey, onu tapan birini gözləyən gizli izlər idi..
Evdən çıxmazdan əvvəl heç bir yazı qoymadı. Çünki bilirdi ki, ailəsi heç vaxt onun gerçəkdə nə düşündüyünü öyrənə bilməyəcəklər.
Polislər, Ningning-in itkin olduğu xəbərini aldıqları anda, Hwang Hyunjin vəzifəni öz üzərinə götürdü. Hyunjin, itkin düşmüş birini tapmaq mövzusunda olduqca təcrübəli idi, amma bu hadisə ona fərqli bir hiss verirdi. Ningning-in itkin düşməsinin arxasında başqa bir şey vardı. Ailəsinin basxısı və onun psixoloji çöküşü haqqında eşitdiyi bəzi teoriler, Hyunjin-i daha dərin bir araşdırma aparmağa sövq etdi.
İllərdir itkin düşmüş birini tapmağın nə qədər çətin olduğunu bilirdi. Lakin bu dəfə işlər fərqli idi. Hyunjin, yalnız bir itkin axtarışı içində deyil, həm də itkin düşən şəxsin daxili dünyasına addım atmağı da istəyirdi. Ningning-in itkin düşməsi, onun və onun dünyasını kəşf etməyə başlaması üçün bir fürsət halına gəlmişdi.
Hər bir ipucu, hər bir iz, Hyunjin-i daha çox çətinliyə salırdı. Ningning-in itkin düşməsi sadəcə bir iş kimi görünürdü, amma hər izdə, Hyunjin-in qaranlıqda itib gedən bir ruhu kəşf etməsi lazım olduğunu hiss edirdi. Ningning-in ardında qoyduğu izlər, Hyunjin-in həyatına daha da qarışmağa başlayacaqdı.
Hyunjin, Ningning'in itkin düşdüyü günün ertəsi günü işə başladı. İlk olaraq, əslində nə qədər az ipucu olduğunu hiss etdi. Ailəsi, qızın itkin düşməsi ilə əlaqədar heç bir ciddi məlumat verməmişdi. Yalnızca ümumi şübhələr və ehtimallar vardı. Hər şey, heç bir iz buraxmadan, havada qalmış bir sirr kimi görünürdü. Ancaq Hyunjin bu işin başqa bir tərəfi olduğunu hiss edirdi – bu sadəcə bir itkinin izi deyildi, bu, bir insanın psixoloji olaraq məhv olmasının izləriydi.
İlk günlər, heç bir irəliləyiş olmadan keçdi. Ningning’in ardınca gedilən yollar, yalnız boş bir divarın qarşısına çıxırdı. Hyunjin, qızın həyatını izləməyə başlamaq qərarına gəldi. Ningning'in ən son gəzdiği yerlər, ona dair bir neçə məlumat, ailəsinin verdiyi ifadələr… Hamısı bir araya gəlməli və bir şəkil yaratmalı idi. Lakin, hər addımda, həyatında olduğu kimi, Ningning də bir çox şeyə görə gizlənirdi.
"Bu qızın daima gizlənməsi məni çaşdırır," deyə düşündü Hyunjin, bir neçə sənəd üzərində əllərini sürərkən. "Yalnız ailəsinin basğısıilə əlaqəli ola bilməz. O, daha dərin bir şeydən qaçır, amma nədən?.." deyə düşündü.
Bir neçə gün sonra, Hyunjin, Ningning’in gəzdiği yerləri araşdıraraq, bir əlamət tapdı. Bir kafe, hansı ki, heç kim Ningning-in orada olduğundan xəbərdar olmamışdı.. Kafedəki bir neçə müşahidəçi, qızın qəribə bir vəziyyətdə olduğunu demişdi – heç kimə yaxınlaşmadan, yalnız öz dünyasında itmiş kimi otururdu.
Ningning'in psixoloji vəziyyəti, ilə bağlı Kafede işləyənlər daha çox məlumat verməyə başladı. Hyunjin bu qızı tapmaq üçün davam etdiyi hər bir addımda, onun içindəki qarışıqlığı daha çox hiss etməyə başladı. Ningning, yalnız bir qız deyildi; o, sanki həyatını başqalarına görə deyil, öz daxili dünyasına görə yaşayırdı.
Hyunjin, Ningning'in itkin düşdüyü gündən bəri, hər gün yeni bir izi tapmaq ümidi ilə işə davam edirdi. Ancaq ilk günlər, əldə etdiyi məlumatlar onun üçün hüsranla nəticələndi. Ailəsi, qızın itkin düşməsi ilə bağlı heç bir əhəmiyyətli məlumat verməmişdi. Ailənin ifadələri, sadəcə ümumi ehtimallarla məhdudlaşırdı. Hyunjin, əslində nə baş verdiyini və bu itkinin ardında nə olduğunu daha yaxşı başa düşmək istəyirdi.
Bir neçə gün ərzində işlər heç bir irəliləyiş göstərmədikdə, Hyunjin əhəmiyyətli bir addım atmağa qərar verdi. Ningning’in həyatına dair daha çox məlumat əldə etməli və onun ən çox gedən yerlərini öyrənməli idi. Bəlkə getdiyi yerlərdən dəqiq bir məlumat ala bilərdi.
Bir gün, Ningning'in gəzmiş olduğu yerlər haqqında daha çox məlumat topladıqca, Hyunjin kafe haqqında yeni bir məlumat əldə etdi. Kafe, bir neçə dəfə onun gedib-gəldiyi bir yerdən idi. "Mümkündür ki, Ningning burada bir müddət qalmış olsun," deyə düşündü. Kafedəki müdürdən və işçilərdən məlumat almaq, Hyunjin’in özünü daha yaxın hiss etməsi üçün yaxşı bir fürsət idi. O, kafenin müdiri ilə əlaqə saxlayaraq, Ningning’i soruşmağa qərar verdi.
Kafenin müdürü, Hyunjin’i qəbul etdi və onun sorğusunu diqqətlə dinlədi. Müdür, bir neçə dəfə Ningning’in kafe ilə əlaqəli olduğunu, ancaq hər zaman tək başına gəldiyini və çox zaman sükutla oturduğunu söylədi. "O, heç kimlə danışmazdı. Sadəcə, bir küncdə oturur və heç bir şeylə maraqlanmazdı. Bəzən saatlarla bir yerdə qalırdı, amma heç kimə yaxınlaşmazdı," dedi müdür, üzündə müəyyən bir təəssüratla; "Bəzi günlər, sanki dünyadan tamamilə uzaqlaşmış kimi görünürdü."
Bu ifadələr Hyunjin’in daha çox düşünməsinə səbəb oldu. Ningning’in bu davranışları, onun daxili dünyasında nələr yaşadığını və niyə özünü bu qədər yalnız hiss etdiyini daha yaxşı anlamasına kömək edirdi. Hyunjin, kafenin müdürünə təşəkkür etdikdən sonra, kafe işçilərindən də əlavə məlumat alaraq, izləri birləşdirməyə çalışdı. "Mənə bu barədə məlumat verdiyiniz üçün çox təşəkkür edirəm," dedi, üzünü işçilərə çevirərək. "Sizlər bu mənə bu barədə çox kömək etdiniz. Ningning haqqında nə qədər çox məlumat əldə edə bilsəm, onu tapmaq bir o qədər asanlaşacaq."
İşçilər, sadəcə işlərini yerinə yetirən və içindəki bir çox qeyri-müəyyənliyi yaşayan bir qız haqqında danışarkən, Hyunjin’in onun içindəki ruh halını daha yaxşı anlamağa başladığını hiss etdilər. Hyunjin, kafenin qarşısında bir an dayanıb, düşüncələrinə daldı. Ningning’in hərəkətləri ona daha çox qaranlıq və sirlərlə dolu bir yol göstərirdi. Bu, sadəcə bir itkinin izini sürmək deyil, bir insanın həyatına dərindən daxil olmaq, onun keçmişini, əhvalını və güclü psixoloji yükünü anlamaq idi.
Hyunjin, bu məlumatlardan sonra daha da qətiyyətlə hərəkət etməyə başladı. Ningning’i tapmaq, artıq yalnız onun bir itkin qız olmasından çox, bir insanın bütün daxili dünyasını anlamaya çevrilmişdi.
_____________________________
Təzə hekayə 😽😽✨✨
Missing çox pis gedir deyəsən başın buraxacam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Shelter//Ningning
Fanfiction𝟏𝟕+ Ningning, ailesinin basğıcı tutumu və psixoloji olaraq yaşadığı çöküşmə səbəbi ilə evdən qaçır. İllər boyu itkin düşmüş bir gənc qızın ardınca polislər araşdırmalarını davam etdirir. Hwang Hyunjin, itkin düşən qızı tapmaq missiyasını alır. Nin...