...FLASHBACK...
{9 yıl öncesi}
Jimin ve annesi mutfakta yemek yapıyor ve konuşuyorlardı .Bu gün çok mutluydular bu gün Jimin'in babası eve gelmeyecekti .
Bayan park bu fırsatı değerlendirmiş eve ablasını çağırmıştı .Bu jimini de çok mutlu etmişti.
"Anne soo-min'i yeniden arayalım"Bayan park oğlunun yanaklarından öpüp Jimin'e cevap vermişti "az önce aradık bebeğim"
Jimin başıyla onaylayıp annesinin yaptığı yemeklere bakıp karnını tutarak annesine baktı "mis gibi kokuyor anne senin yemeklerin çok güzel"
"Gel o hadi yemek peşine kadar sana güzel kıyafet giydirelim"
Jimin başıyla onaylayıp annesi ile odasına ilerlemişti
"Anne yeşil kazağımı gördün mü? "
"Hayır bebeğim"
"Nerede o zaman? "Bayan park elinde kutu ile oğluna gelmişti "onda ne var anne? "
"Babandan gizli sana kıyafet aldım bebeğim geçenlerde çok beğendiğin takımı aldım"
Jimin koşarak annesine sarılmıştı . Bir taraftan öpüyor bir taraftan da teşekkürlerini sunuyordu.
"Sen üzerini giyin bende yemeklere bakacağım"Jimin mutlulukla üzerini çıkartıp Kıyafetlerini giyip annesinin yaına gitmişti.
"Anne! Nasıl oldum? "
"Mükemmel olmuşsun çok yakışıklısın jiminshi"(Jimin'in kıyafeti böyle)
Jimin gülerek annesine yardım etmişti
Akşam olunca annesi ,teyzesi ve kuzeniyle beraber yemeklerini yiyip salona geçmiştiler .
Jimin kuzeni soo-min ile oyun oynuyordu annesi ise teyzesiyle konuşuyorlardı
Teyzesinin sorduğu soruyla Jimin'in gülümseyen yüzü solmuştu
"Jimin okula gidiyor musun tatlım? "Jimin sessizce annesine baktığında annesi derin bir nefes alıp söze gitmişti
"Babası olacak adam oğlumun okula gitmesine izin vermiyor"Biraz konuştuktan sonra teyzesi ve kuzeni gitmişti Annesi jimin deki durgunluğu fark edip oğlunu kucağına alıp koltuğa oturdular .
"Üzülme jimin-ah babandan kurtulduğumuz da ilk işim seni okula yazdırmak olacak tamam mı? "
Jimin başıyla onaylayıp sessizce annesinin kokusunu içine çekti .Annesinin şeffaf kokusu jimini rahatlatan tek şey di.
Bir süre sonra evin kapısı serçe açılmış içeriye bağırarak giren babasıyla jimin annesinin boynundan kaldırmıştı kafasını .
"BANA! KOCANA! BOŞANMA DAVASI AÇARSAN DEMEK! "
bay park o kadar çok bağırıyordu ki annesi oğlunun kulaklarını kapatıp kocasını dinlemeye devam etti.
"Kadın ticareti yapan ben değil sensin ALÇAK! ""Yapıyorsam sen ve kucağındaki piç kurusu için yapıyorum! "
"SAKIN OĞLUMA ÖYLE SESLENME SENSİN O! "
Bay park jimini annesinden zorla alıp kahkaha atarak karşısındaki ağlayan kadına baktı. "Boşanma olmayacak ve jimin benimle kalacak senide çok güzel yapıp adamlara satacağım! "
Bayan park Jimin'i almaya çalışırken içeri giren bir kaç adam onu alıp götürmüştü .
"Annemi bırak lütfen" bay park ağlayan oğluna bakıp eliyle oğlunun eğik başını kaldırdı
"Her gün daha da güzelleşiyorsun jimin ve ben sana daha da bağlanıyorum. "Jimin'in yanaklarını zorla öpüp götürmüştü bay park
O gün jimin'in en karanlık gününün başlangıcıydı.Artık kendisini koruyacak bir annesi yoktu. Sadece kendisi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AURORA ~JİKOOK~türkçe
Fanfictionsoğuk kış aylarında titreyen bedeniyle yatıyordu yerde yağan kar onu gizlemeye yetmişti bile o ve bir kaç kedi vardı soğuk sokaklarda neredeyse ölmek üzereydi ölümüne ramak kala gelmişti kurtarıcı meleği çekip almıştı onu o soğuktan