Su dolduğunda hızla odaya döndüm .
Yataktaki bedenin yüzü bembeyaz, dudakları yüzüne nazaran morun en koyu tonlarındaydı .
Onu kucağıma aldığımda bedenim onun soğuk bedeni yüzünden titremişti .
Banyoya girip minik bedeni yavaşça küvete yerleştirdim .
Sarı saçları yıkanmadığı için yıpranmıştı, bir kaç yerinde yara vardı .
"Neden sokakta kalıyorsun minik adam? "
Yıkama işini bitirir bitirmez onu küvetten çıkartıp bornoz giydirdim .
Kucağımdaki bedeni yatağa yatırıp hızla klimanın derecesini yükselttim .
Odadan çıkıp aşağıya indiğimde min-yeon sinirle kanepede oturmuş televizyon izliyordu .
"Güzelim? "
"Me var jungkook yoksa fareye bir şey mi oldu!? "
"Min-yeon ona böyle hitap edemezsin. "
"Sevgilim evine sokak faresi aldı diye edebilirim! "
"Ölecekti diyorum onun yeride bizde olabilirdik. Dışarısı ne kadar soğuk biliyor musun? "
"Bana ne jungkook! yarın o fareyi buradan atacaksın yoksa yüzümü bile göremezsin. "Sinirlenmeye başlıyordum min-yeon hep böyleydi herkesten kıskanan ama ben kıskandığımda abarttığımı söyleyen bir kızdı .
"O buradan gitmeyecek min-yeon ne istiyorsan onu yapmaya devam et.Bencil bir kızsın sen. ""Evet bencilim! Sevdiklerimi kimseyle paylaşamam! ...Yoksa ona aşık mı oldun sevgilin varken sokak dilencisine aşıl mı oldun?! "
"MİN-YEON! Haddini Aşma! "
"Aşacağım JEON! "Bir anlık sinirle min-yeon bana tokat atmıştı .
"J-jungkook-ah özür dilerim a-affet beni aşkım. "
"Çık git min-yeon! "
"N-ne? "
"ÇIK GİT MİN-YEON! "
"Jungkook özür dilerim bir anlık sinirle oldu-"
"SAĞIRMISIN! DEFOl GİT! "
Min-yeon sinirle bana bakıp hızla kapıya doğru giderken son kez konuşmuştu .
"Bana ihtiyacın olacak jeon o pis fare senin ihtiyacını karşılayamaz"
"Yanılıyorsun min-yeon benim sana ihtiyacım olmaz bir kaç gün sonra kapıma dayanacağını biliyorum. "Elimi git dercesine sallayıp mutfağa doğru ilerlerken kapı açılıp sertçe kapatılmıştı .
'Kendini bir şey sanıyor'
Annemden öğrendiğim çorbayı hazırlarken bir taraftan da yoongi hyung ile konuşuyordum .
Yoongi : dostum tam bir aptalsın şimdi min-yeon'un gönlünü nasıl alacaksın?
Jungkook :almayacağım hyung kendisi ayaklarıma sarılıp bana yalvaracak
Yoongi: bari kurtardığın çocuk yakışıklı mı?
Jungkook: seni dövmemi istemiyorsan sus hyung
Yoongi: çocuğun sağlığı nasıl?
Jungkook: bulduğumda baygındı bedenide soğuktu
Yoongi:ne yaptın? Hipotermi geçirmiş olabilir.
Jungkook:banyo yaptırıp yatırdım yoon hyung
Yoongi:çocuğun bedeni nasıldı bari
Jungkook :hyung!
Aklıma gelen görüntüyle kafamdaki görüntülerden kurtulmaya çalıştım incecik beli vardı büyük ihtimalle sokakta kaldığı içindir.
Jungkook: bedeninde darp izleri vardı
Yoongi:ciddimisin?
Jungkook: çok zayıftı hyung nasıl yaşama tutulmuş ben bile bilmiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AURORA ~JİKOOK~türkçe
Fanfictionsoğuk kış aylarında titreyen bedeniyle yatıyordu yerde yağan kar onu gizlemeye yetmişti bile o ve bir kaç kedi vardı soğuk sokaklarda neredeyse ölmek üzereydi ölümüne ramak kala gelmişti kurtarıcı meleği çekip almıştı onu o soğuktan