"Melih,Eylül'e gönder topu" Melih sol kanattan forvetteki Eylül'e attı topu. Eylül,önündeki rakibi geçerek,direkt kaleye vurdu. Top,direğe çarpıp içeri girdi.
"GOLLLLL,ULAN GOLLLL" Berkay,hızla Eylül'e sarıldı. Melih'te aynı şekilde. "Aferim,Gölge Komutan" dedi Melih. Eylül,güldü. "Eyvallah, Karanlık Beyin" Halı sahanın dışındaki Deniz ile Elfida,sevinçle onlara bakıyordu.
Birinci yarı bitmişti. Melih,Berkay ve Eylül,dışarıdaki arkadaşlarının yanına gittiler. "Helal aşkolar" dedi Elfida. Berkay kolunu Elfida'nın omzuna attı. "Sağolasın Gece Prensesi" Deniz,Eylül'ün koluna yapıştı. "Eylül,çok güzel goller attın" Eylül Deniz'i kolunun altına aldı. "Teşekkürler Alev Hemşire"
Şu an skor; 3-1'di. Gölgeler Ordusu,3
Aslanlar 1 idi. Yine yenen Gölgeler Ordusu'ydu. Halı saha maçlarında yenen her zaman Gölgeler Ordusu olurdu. Bazı mahalleler onlara meydan okumaya çekinirdi. Çünkü Gölgeler Ordusu,diğerlerine göre biraz daha güçlülerdi.Gölgeler Ordusu 5 kişiden oluşuyordu,lakin maçları olunca 2 kişi çıkıyor onların yerine mahalledeki başka çocuklar giriyordu.
Gölgeler Ordusu sırası ile şöyleydi;
Gölge Komutan(Eylül)
Karanlık Beyin(Melih)
Kod Yıkıcı(Berkay)
Gece Prensesi(Elfida)
Alev Hemşire(Deniz)
Mahallede genellikle isimleri yerine lakapları kullanılırdı. Herkes olmak istediği meslek ile ilgili lakap seçmişti kendine. En küçükleri Eylül olmasına rağmen,Gölgeler Ordusu'nun başıydı. Eylül 14,diğerleri 16 yaşındalardı. Herkesin grupta kendine düşen görevleri vardı. Hepsi birbirinden farklı kişiliğe sahipti.
Eylül;Sert,asi,sinirli,çalışkan,gözü kara,lider ruhlu,sessiz bir tipti. Az konuşan biriydi. Gerekmedikçe konuşmazdı. Hedefi asker olmaktı. Askerlik onun çocukluk hayaliydi. Eylül için vatan,sadece sınırları korumak değil; gerektiğinde canını ortaya koyarak sevdiklerini,değerlerini ve inandığı her şeyi savunmaktı. Vatanına olan sevgisi her şeyin önündeydi. Vatanı onun için her şeyden daha önemliydi.
Melih; Empatik,soğukkanlı,inatçı,cesur,
mükemmeliyetçi bir tipti. İnsanların acılarına kayıtsız kalamaz,her durumda soğukkanlılığını korur,zorluklar karşısında asla geri adım atmazdı. Her işte mükemmliyet arayışı,bazen insanları zorlasa da,onu hep en iyiye götürürdü. Ancak en büyük gücü,zorlu anlarda bile doğruyu savunma cesaretinde ve sevdiklerine derin bağılılıkta gizliydi.Berkay;Zeki, analitik, hırslı, sakin, sabırlı, gizemli bir tipti. Her zaman planlarını adım adım işler, bir adım sonrasını düşünmeden hareket etmezdi. Ancak etrafındaki insanlar, onun iç dünyasında neler olduğunu asla tam olarak bilemezdi; çünkü Berkay, her şeyin derinliğine inerken, duygularını en derin köşelere saklardı.
Elfida;Çekici,kendine güvenen, cazibeli, nazlı, zarif, duyusal bir tipti. Her hareketi, her bakışı, çevresindeki her şeyi adeta büyülerdi; güzelliği bir başkaldırıydı, ona bakan gözler bir an olsun ondan vazgeçemezdi. Her detayda kusursuzdu; giyimi, makyajı, duruşu, her şey mükemmel uyum içindeydi. Onunla olmak, sanki bir masalın içinde yaşamak gibiydi. Ancak güzelliği ve zarafeti, asla kibirle değil, kendini ifade etme biçimiyle şekillenmişti; her zaman başkalarına değer veren, içsel güzelliğin de dışarıya yansıması gerektiğini bilen biriydi.
Deniz;Merhametli, yardımsever, idealist, pozitif, hassas, içten bir tipti. Her zaman başkalarının acılarına duyarlıydı, birinin ihtiyacı olduğunda yanında olmak için her şeyini feda edebilirdi. Hemşirelik mesleği onun doğasında olan bir şeydi; insanların en zor anlarında onlara umut ve şifa vermek, içindeki en güçlü tutku haline gelmişti. Her dokunuşu, bir iyileşme adımıydı, her gülümsemesi bir umut ışığıydı.
Eylül,ne olursa olsun,zor zamanlarda bile kararlılığını ve gücünü kaybetmeyen,her zaman en ön safta yer alan biriydi.
Melih,her adımda başkalarına yardım etme arzusuyla dolu,soğukkanlılıkla her durumu kontrol altına alabilen bir kişiliğe sahipti.
Berkay,gizliliği ve sakinliği,onu tanıyanların bile tam olarak anlamadığı,derin düşünceleriyle etrafını etkileyecek bir karakter haline getiriyordu.
Elfida,içindeki zarafet ve cazibe,etrafındaki dünyayı bile dönüştürmeye yetiyordu,ama hiç biri onun içsel gücünü tanıyamazdı.
Deniz,her zaman başkalarını düşünerek hareket eden,içindeki iyilikle çevresine umut ve huzur aşılayan bir kalbe sahipti.
DEVAM EDECEK
*************
Heyyooo🩷🎀
Tekrardan merhaba,ben Karanlık yani,tanıyanlar bilir belki. Bir mahalle kurgusu ile karşınızdayım. Nasılsınız iyi misiniz? Ben pek iyi sayılmam ama olsunn.Bu kitabı can dostum Melih'in isteği üzerine yazıyorum...
Eminim şu an çok sevinmiştir. Keşke,neyse.
Görüşürüz,kendize iyi bakın. Allah'a emanet. Bir de bir uyarı yapayım,yolda giderken önünüze bakmayı unutmayın🌊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALDIRIM ÇOCUKLARI(MAHALLE KURGUSU)
Humor"Bazı yaralar dostlukla iyileşir, bazı zaferler ise kalplerle kazanılır." Eylül,Melih,Berkay, Deniz ve Elfida; her biri farklı yollarla zorluklara karşı koyan, dostluklarıyla güç bulan ve hayata iz bırakmak için cesurca yürüyen beş güçlü karakterdi...