eight

9 4 64
                                    

NABRR AMINIZA CAKTIKLARIM HELELELE
COK MUTLUYUM BAK BU FICE CB YAPTIGIM ICIN
cunku en icten yazilmis ficimin bu oldugunu dusunuyorum☝🏻
new era baslattim bu ficte artik
hepinizi kulum yapcam(saka😅)
en son yarismada kalmiatik
bundan onceki bolumu gotum yirtila yirtila yazmistim ama hala sona gelememistik bu bolum yarisi sonlandirmayi dusunuyorum
yeni karekterlerde geldi bu arada + yazim tarzim da degisti benim biraz
bi de gecne bolumde de demistim bu yaris ask yenidenden alinti tm mi🤗
neyse cok konustum gecelim yarisa
iyi okumalaar arkadassaklarim

***

rosé

alarmımın kırkıncı kez çalışıydı sanırım. en son dayanamamış saati rlime alıp yere fırlatmıştım, fakat daha sonra, gözlerim fal taşı gibi açıldı. hemen telefonumu elime alıp saate baktım.

'08:34'

9'da yarış mekanında olmamız lazımdı, ama ben saati kırk defa ertelediğim için geç kalacaktık. diğer takımlar çoktan yola çıkmıştır bile.

bir anda ayağı kalktım, hazırlanmam lazımdı. hızla ayağa kalktığım için ayağım burkulmuştu ama. içimden küfürleri haykırdım. ayağımın acısıyla gardırobumun yanına gidip çok kafa yormadan beyaz tişört, gri eşofman aldım.

sonra aklıma salak arkadaşlarım geldi. kesin hiçbiri uyanmamıştı. jennie'yle de boşanmıştık, o yüzden aynı odalarda kalmıyorduk artık. tamam, tamam şaka yaptım. boşanmadık, hâlâ tapusu bende ağlayın.

neredeyse hazırım diyebilirdim. sadece küçük detaylsr kalmıştı. bir kaç tane silver takı, parfüm,ve saçımı şekillendirmem lazımdı. unutmadan jennie'yi de uyandırmalıydım.

diğer şeyleri de yaptıktan sonra kendimi tam anlamıyla hazır hissediyordum. jennie'nin derin uykuya sahip olduğunu bildiğim için, üzülerek masamın üzerindeki su dolu bir bardağı elime alıp düşünmeden suratına attım.

"ÇÜŞ CHAEYOUNG NAPIYORSUN" suratına yediği su, sanki deprem oluyormuş gibi yataktan kalkmasına sebep olmuştu. ama ne yapabilirim? su atmasaydım geç kalkacaktı.

"hemen kalkıyorsun, elini yüzünü yıkıyorsun, kıyaftlerini giyiniyorsun, diğerlerini uyandırmama yardım ediyorsun. geç kalacağız hadiiii"

"off chae off, ne güzel uyuyordum." mızmızlanarak banyoya girişini izledim. o banyıdayken ben de odamdan çıkıp diğerlerinin odasına gittim. elimde bir bardak, bir de su dolu şişe vardı. hepsine aynı şeyi yapacaktım. hayır ben zararsızım..

ilkin, aynı katta olduklarımdan başlayacağım. bu evde 8 kişi yaşıyorduk. tartışma çıkmasın diye ayrı katları paylaşmak zorunluluğumuz vardı.

benimle aynı katta kalan, yani ikinci katta kalan kişiler; derek ve wonyoung'du. böylelikle dört kişi üst katta, diğer dört kişi yani; taehyung, yeji, yves ve dylan alt katta kalıyordu.

benim odama en yakın diğer oda, derek'in odasıydı. ilk onun odasına girdim. hiç tıklatmadan, ayı gibi daldım içeriye. tahmin ettiğim gibi hâlâ uyuyordu gerizekalı.

şişenin kapağını açıp, diğer elimdeki bardağın içine döktüm diğerlerine de yetecek şekilde. doldurduğum bardağa bakıp şeytan gibi kıkırdadıktan sonra, hiç üzülmeden şap diye suratına yapıştırdım.

sağır duymaz uydurur kaşar durmaz vurdururHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin