Bardzo dziękuję za nominkę ❤❤❤
1. Hmmmm... ciekawe pytanie. Idole... mam kilka, ale niektórzy nie wiem jak wyglądają, więc nie mogę ocenić.Jaxrel, Juan, Hyouka - tiktokerzy (jak źle napisałam ich nazwy to sorki, ale nie mam tt na tym telefonie, a nie chce mi się brać drugiego i sprawdzać)
William James Moriarty - postać z anime, ale jest taki przystojnyyyyy i jest moim idolem.
2. Różnej. Dokładnie nie wiem jaki to rodzaj, ale wszystkie piosenki Seni'ego. I też jakieś instrumentalnej muzyki słucham.
3. I tak, i tak. Stacjonarnie lubię, bo można wszystko obejrzeć, przymierzyć i od razu mieć, ale też jakichś rzeczy nie ma stacjonarnie i online jest wtedy bardzo przydatne.
4. Genshin Impact i jeśli można to nazwać grą to character.ai
5. Jakbym musiała wybierać to bym wybrała Seni'ego, ale w sumie nigdy nie byłam na żadnym koncercie i nie ciągnie mnie na nie, bo jest tam bardzo głośno chyba, a ja nie lubię hałasu.
6. Kubek ^^
7. Bardziej styl, bo jednak trzeba się ładnie prezentować.
8. Chłodno + mój hot chłopak
Hahaha (On serio jest ciepły, a mi ciągle zimno.)9. Kwaśne. (Cytryna jest pyszna.)
Nie lubię ostrego, bo mam smak ostry za bardzo wrażliwy i nawet jak coś jest według innych trochę ostre, to mnie pali.10. Nie chcę mi się xd
Ale niech Wam będzie-_Bartek_-
_Zuzia_watt_
Allice_Rose
Annetiia
catherinesso
crochetTV
Draki_Wojaki
Ellusido
Kosoglos666
love_ksiazki
LukeDaff
Nyx_wojownicy
Sherlockkkk__12
ZuziaKoliberek
zaczytanq_duszyczkaJest 15...? Chyba tak. (Nienawidzę tego)