Telefonuma gelen mesaj sesi ile gözlerimi test kitabından çektim ve telefonuma odakladım.
Sunoo
Jungwon, spor salonuna acil gelmelisin!12.06
Bu mesajı görünce kaşlarımın çatılmasına istemsizce engel olamadım. Hemen hızlıca telefonu kapatıp cebime koydum ve spor salonuna doğru hızlıca yürüdüm. Normalde bu lanet yere bu zorbalıkları görmemek için asla gelmezdim, ancak sunoo böyle bir şey yazdıysa oldukça önemli bir şey olmalıydı.
Bu arada sunoo, bu okuldan güvendiğim sayılı kişilerdendir. Benim çocukluk arkadaşım ayrıca evlerimiz oldukça yakın.
Spor salonuna vardığımda sunoo beni görmüş olmalı ki endişeli gözlerle yanıma geldi. Hemen gözlerimi salonun ortasında olan Jay zebanisi ile ... Bir dakika? Niki!
Niki, jay'in yumruğu ile yere düşmüştü. Okulun bu tezahüratları onun oldukça hoşuna gitmiş gibi geriye çekildi ve elini savurdu sırıtarak. "Hasiktir!"diye kısık sesle demiştim bunu. Şuan oldukça endişeliydim, çünkü yine okulda ki güvendiğim sayılı kişilerden olan kardeşim gibi gördüğüm kişi yani Niki, bu pislikler yüzünden zorbalanıyor, dövülüyordu. Sunoo çaresizce gözleri dolmuş bir şekilde benim sarstığında anca kendime gelebilmiştim. "Jungwon lütfen bir şey yap!"ağlamaklı sesle bunu dediğinde gözlerine baktım oldukça çaresiz görünüyordu. Tekrardan gözlerimi niki'ye çevirdim. Dudağı patlamıştı, baya kötüydü durumu. Biraz daha dövülür ise dayanamayıcağı kesindi.
Bir anlığına gözümü kapattım ve derin nefes verip, "yeter artık, kesin şunu!" diye bağırdım. Bu koca salonda yankılanan sesim ile bu piçlerin sesi kesilmişti. Daha sonrasında asıl zebanimiz, yani Jay'in gözleri hayretle bana bakıyordu. Niki'yi bıraktı ve yavaşça bana doğru yürümeye başladı.
Size demiştim ya, bu okulda zorbalık görmek istemiyorsan, zorbalığa karşı gelmemelisin ya da görmezden gelmelisin diye. Bunu diyen ben, arkadaşlıktan daha yakın,
kardeşim gibi gördüğüm kişiyi kurtarmak için karşı gelmiştim. Sanırım bu günden sonra okul hiçte iyi olmayacak benim için...Merhabaaaaaaaaaaaa nasilsinizzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Chief Bully/ jaywon
Fanfictionokulun baş zorbası Park Jongseong yani namı diğer Jay. okulun birincisi, sessiz çocuk Yang Jungwon.