Hayır hayır, bu kolej öyle normal bir lise değildi. Buna normal demek, aşırı anormal bir şey olurdu.
Çünkü tamamen bu okul delirmişti.
Neden mi? Hemen anlatayım.Zorbalık denen şey bizim okulun diğer adı gibi. Okulun birkaç zorbası, canı istediği gibi kimi zorbalamak istiyorsa, yani başka bir tabirle kimi gözüne kestirdi ise veya okulun bir yerlerine batan bir kişi varsa -ki buna zorbalığa karşı her bir kişi de dahil- bu baş zorbaların izni ile zorbalanırdı. Ne garip ama? Herkes sözde bu zorbalık denen şeye karşı. Fakat bizim okul, zorbalık denen şey için çıldırıyordu. Bir süre okul sayfasından kimi zorbalamak istediklerini belirtir ve baş zorbaların onayı ile zorbalarlar hatta baş zorba bunu okulun ortasında yapar tam bir serseri gibi. Ta ki o kişi okuldan ayrılmak isteyene kadar.
Ve ben, Yang Jungwon. Yani bu okula göre okulun birincisi, sessiz ineği. Evet, sırf bu zorbalık denen şey ile uğraşmamak için sessiz dolaşır, bu okuldan kimseye güvenmediğimden günahımı dahi vermem.
Sahi baş zorbalar demiştik ya, şimdi herkesin çığlıklarla bahçeye hatta pencerelere çıktığı kişiyi anlatayım. Çünkü bu kişi bahsettiğimiz baş zorba. Hah, yarrağımın başı dicektim de ağzımı açmıyorum.
Bu kişi Park Jongseong. Yani namı diğer Jay. Zengin bir aileye sahip, tahmin edersiniz ki bu yüzden oldukça rahat ve insanları zorbalayabiliyor. Çünkü bu kolejin baş müdürü onun babası. Okula genellikle eğlence için gelir, eğer okula geliyorsa herkes anlar ki zorbalanacak biri vardır.
Oldukça 'ben pahalıyım!' diye bağıran arabası ile okula giriş yaptı, gülümseyerek siyah gözlükleri ile etrafta onun bir çok yalakası- pardon hayranı olup çığlıklar atan kızlara el sallıyordu. Şimdi ne yapıyor hiç bir fikrim yok çünkü onun bu ukala davranışlarına daha çok dayanamadım ve sırama geri oturmuş bir şekilde test kitabını açtım ve çözmeye başladım. Her sınıfta olduğu gibi pencerelerden bu zengin piçi izleyen kişilerin hayvansı çığlıklarından ne kadar odaklanamasam da.
Bu uzun süren teneffüste herkes aşağı yani büyük, kullanılmayan eski spor salonuna gidiyordu. Neden mi? Çünkü şimdi babasının arkasına saklanan, kızların gözdesi zengin piç'in şovunu izlemek için. Evet, bugün yeni birini gözüne kestirmiş olmalı ki, okula geliyor. Tamam ben çok çalıştığım için yani her ne kadar arkadaş demek istemesem de okul arkadaşlarımın dediği gibi inek olup, okul birincisi olduğum için demiyorum ama bu çocuğun derslerle uzaktan yakından hiç bir alakası yoktu.
'Okul nedir?' diye sorsanız bu Jay denen serseri zorbaya, 'eğlence yeri, birilerini zorbalamak için gelinen yer.'diye cevap vereceğine yüz de yüz eminim.
Peki ya öğretmenler, peki ya öğretmenler buna bir şey demiyor mu, öğrencileri durdurmuyor mu? diye sorabilirsiniz. Öğretmen kolunu bile oynatmamak ile kalmayıp, hiç bir sözde dahil durdurmuyorlar. Hatta bu hayvan sürüsü anırarak koridorlardan geçerken onlar daha iyi geçsin diye kenara bile çekilen hocaları görebilirsiniz.
Ben diğerleri gibi oldukça zengin biri değilim. Burslulukla buraya geldim. Bana zamanında ortaokulda az övmemişlerdi bu koleji. Ama şimdi anlıyorum ki bu okul tam bir cehennemin dibi. Ve Jay bu okulun zebanisiydi.
___
Selamm, nasıl buldunuz?
Ben çok emin olamadım kötü yazdım 🙈🌷😭Herneyse OPTUMMM😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Chief Bully/ jaywon
Fiksi Penggemarokulun baş zorbası Park Jongseong yani namı diğer Jay. okulun birincisi, sessiz çocuk Yang Jungwon.