/// primera mini historia omaigad, pues está historia fue cuando Miss Bookie y Mr. Muzic fueron convertidos en twisteds xdd ///
ᴅᴀɴᴅʏ ᴄᴀᴍɪɴᴀʙᴀ ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴘᴀsɪʟʟᴏ, ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ǫᴜᴇ sᴇ ᴄʀᴜᴢᴏ́ ᴀ ᴍs. ʙᴏᴏᴋɪᴇ, ǫᴜɪᴇɴ ᴊᴜsᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʙᴜsᴄᴀʙᴀ ʜᴀᴄᴇ ʜᴏʀᴀs ʏ ɴᴏ sᴇ ᴄᴀɴsᴀʀɪ́ᴀ ᴅᴇ ʙᴜsᴄᴀʀʟᴀ, ᴀsɪ́ ǫᴜᴇ ʟᴇ ʟʟᴇᴠᴏ́ ᴀ ᴜɴ ᴘᴀsɪʟʟᴏ ᴀ ᴏsᴄᴜʀᴀs, ᴍʀ. ᴍᴜᴢɪᴄ ᴊᴜsᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʙᴜsᴄᴀʙᴀ ᴀ sᴜ ᴀᴍᴀᴅᴀ ᴇsᴘᴏsᴀ. ʟᴀ ᴛᴀɴ ᴅɪᴄʜᴀ ᴍs. ʙᴏᴏᴋɪᴇ, ᴘᴇʀᴏ, ʟᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ́ ᴍᴜᴇʀᴛᴀ, ᴍᴜᴇʀᴛᴀ ᴇɴ ᴇʟ sᴜᴇʟᴏ, ᴄᴏɴ ᴍᴜ́ʟᴛɪᴘʟᴇs ɢᴏʟᴘᴇs ᴇɴ ʟᴏs ʙʀᴀᴢᴏs ʏ ᴘɪᴇʀɴᴀs ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ sɪʟʟᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ, ʏ ᴘᴀʀᴀ ᴘᴇᴏʀ, ᴄᴀsɪ ᴅᴇᴄᴀᴘɪᴛᴀᴅᴀ, ᴇʀᴀ ᴜɴᴀ ᴇsᴄᴇɴᴀ ʜᴏʀʀɪʙʟᴇ... ᴜɴᴀ ᴇsᴄᴇɴᴀ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴅᴇᴊᴏ́ ɪᴍᴘᴀᴄᴛᴀᴅᴏ...
ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs, ʟᴀ ғʟᴏʀ ᴀʀᴄᴏɪʀɪs sᴏɴʀɪᴇɴᴅᴏ, ᴄᴏᴍᴏ sɪ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇsᴇ sᴀsᴛɪғᴇᴄʜᴏ ᴅᴇ ʜᴀʙᴇʀ ᴍᴀᴛᴀᴅᴏ ᴀ ᴍs. ʙᴏᴏᴋɪᴇ, ᴍʀ. ᴍᴜᴢɪᴄ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴛᴀɴ ʜᴏʀʀᴏʀɪᴢᴀᴅᴏ, ғᴜᴇ ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ ᴀ ᴀᴠɪsᴀʀ ᴀ ʟᴏs ᴅᴇᴍᴀ́s ᴘᴇʀᴏ ɴɪɴɢᴜɴᴏ, ɴᴀᴅɪᴇ, ʟᴇ ᴄʀᴇʏᴏ ᴀ ᴍʀ. ᴍᴜᴢɪᴄ, sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ʟᴏ ᴅᴇᴊᴀʀᴏɴ ᴅᴇ ʟᴏᴄᴏ, ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀᴏɴ ᴇʟ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ ᴍᴜᴇʀᴛᴏ ᴅᴇ ᴍs.ʙᴏᴏᴋɪᴇ, ᴛᴏᴅᴏs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴅᴇᴠᴀsᴛᴀᴅᴏs ᴘᴏʀ sᴜ ᴍᴜᴇʀᴛᴇ, ᴇɴ ᴇsᴘᴇᴄɪᴀʟ ᴍʀ. ᴍᴜᴢɪᴄ, ǫᴜᴇ ᴠɪᴏ sᴜ ᴄᴀᴅᴀ́ᴠᴇʀ ᴍᴜᴇʀᴛᴏ ʏ ᴇʟ ᴄᴜʟᴘᴀʙʟᴇ, ᴅᴀɴᴅʏ, ᴜɴ ᴀsᴇsɪɴᴏ sɪɴ ᴄᴏʀᴀᴢᴏ́ɴ ʏ ᴄʀᴜᴇʟ, ᴇɴ ᴜɴ ᴀᴛᴀǫᴜᴇ ᴅᴇ ɪʀᴀ, sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ʟᴇ ᴄᴏɴᴛᴏ́ ᴀ ᴀsᴛʀᴏ ʏ ʟᴇ ᴍᴏsᴛʀᴏ́ ᴜɴᴀs ғᴏᴛᴏs ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ sᴀᴄᴀᴅᴏ, ᴇsᴛᴇ ǫᴜᴇᴅᴏ ʜᴏʀʀᴏʀɪᴢᴀᴅᴏ ʏ sɪɢᴜɪᴏ́ ᴄᴏɴᴛᴀɴᴅᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʜɪᴢᴏ ᴅᴀɴᴅʏ, ᴅᴀɴᴅʏ ᴀᴄʟᴀʀᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴏᴅᴏ ᴇsᴛᴏ ᴇʀᴀ ғᴀʟsᴏ ʏ ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴊᴀᴍᴀ́s ʜᴀʀɪ́ᴀ ᴀʟɢᴏ ᴀsɪ́, ᴘᴇʀᴏ, ᴍʀ ᴍᴜᴢɪᴄ ᴜɴ ᴅɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴀ sᴏʟᴀs, ᴇʟ ʟᴇ ɢᴏʟᴘᴇᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ɢᴜɪᴛᴀʀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴛᴇɴɪ́ᴀ, ɢʀɪᴛᴀ́ɴᴅᴏʟᴇ :𝘔𝘳. 𝘔𝘶𝘴𝘪𝘤- DEVUELVEME A MI CHICA!
ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴅᴀɴᴅʏ ǫᴜᴇᴅᴏ ɪɴᴍᴏ́ᴠɪʟ ᴇɴ ᴇʟ sᴜᴇʟᴏ, ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴍʀ. ᴍᴜᴢɪᴄ sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ʟʟᴏʀᴀʙᴀ ʏ sᴇ ғᴜᴇ ᴇɴ sɪʟᴇɴᴄɪᴏ ᴍᴜʀᴍᴜʀᴀɴᴅᴏ ᴜɴᴀ ᴅɪsᴄᴜʟᴘᴀ, ᴀʟ ᴅɪ́ᴀ sɪɢᴜɪᴇɴᴛᴇ, ᴅᴀɴᴅʏ ʟᴇ ɪɴʏᴇᴄᴛᴏ́ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴅᴇ ɪᴄʜᴏʀ, ᴅᴇᴊᴀ́ɴᴅᴏʟᴏ ɢʀᴀᴠᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴғᴇʀᴍᴏ, ᴘʀᴏɴᴛᴏ, ʟᴏ ᴅᴇᴊᴀʀᴏɴ ᴀ ᴍᴏʀɪʀ ᴇɴ ᴜɴ ᴘɪsᴏ ʟʟᴇɴᴏ ᴅᴇ ᴛᴡɪsᴛᴇᴅs, ᴇɴᴛʀᴇ ᴇʟʟᴏs, ᴍs. ʙᴏᴏᴋɪᴇ, ǫᴜɪᴇɴ ʟᴇ ʀᴇᴄᴏɴᴏᴄɪᴏ ʏ ʟᴇ ᴅɪᴏ ᴜɴ ᴀʙʀᴀᴢᴏ.
ʟᴏs ᴅᴏs sɪɢᴜɪᴇʀᴏɴ ᴀᴍᴀɴᴅᴏsᴇ ᴀᴜ́ɴ sɪᴇɴᴅᴏ ᴛᴡɪsᴛᴇᴅs, ᴘᴇʀᴏ, ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴏs ᴛᴏᴏɴs ᴇɴᴛʀᴀʀᴏɴ ᴇʟʟᴏs ᴀᴛᴀᴄᴀʀᴏɴ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ɴᴀᴅɪᴇ ʟᴇs ᴀʏᴜᴅᴏ́ ᴇɴ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏs ᴅɪғɪ́ᴄɪʟᴇs, ᴀʟɢᴜɴᴏs, ǫᴜᴇᴅᴀʀᴏɴ ʜᴏʀʀɪʙʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ʜᴇʀɪᴅᴏs (1 ᴄᴏʀᴀᴢᴏ́ɴ) ʏ ᴏᴛʀᴏs, sᴏʙʀᴇᴠɪᴠɪᴇʀᴏɴ ᴘᴏʀ poco (2-3 ᴄᴏʀᴀᴢᴏɴᴇs) ....
ᴘᴇʀᴏ.... ɴᴜɴᴄᴀ sᴇ ᴅᴇᴊᴀʀᴏɴ ᴀᴍᴀʀ.......ɴɪ ʟᴀ ᴍɪsᴍᴀ ᴍᴜᴇʀᴛᴇ ʟᴏs sᴇᴘᴀʀᴏ́...
ESTÁS LEYENDO
Mini historias :3
De Todoaquí habrán algunas mini historias sobre mis oc's y yo xD, la mayoría PROBABLEMENTE sea de Dandy's World, pero, no prometo nada xdddd.