4

87 21 6
                                    

İcardi son attığım mesaja görüldü atınca bende hiç bekletmeden kapıya doğru gittim. Gerçi içimden bir ses Mert Hakan sen ne yapıyorsun? Diyordu fakat İcardi'den ne kadar nefret etsemde gerçi nefretim bile şüpheli getirdiği yemeğe ve çaylara ihtiyacım vardı.

Kapıyı açtığımda İcardi'nin gözü önce üzerimdeki battaniyeye takıldı. Grip olduğumu söylememiştim oda bana nasıl hastalandığımı sormamıştı hatta dalga geçmişti fakat yüzüme doğru bakınca "Gerizekalı" diye bağırmasıda bir olmuştu.

"Düzgün konuş benimle" sesimi ne kadar sinirli çıkarmaya çalışsamda başaramamıştım grip olmuştum ve bünyem bunu kaldıramıyordu. "Lan domatese dönmüşsün kim bilir ateşinde kaç derecedir şimdi?" İcardi adeta onun çocuğuymuşum gibi davranıyordu şuan bana. Aslında uzun zamandır aile yokluğu çektiğim için hoşuma gitmişti. Elini anlıma koyup ateşimin ne kadar fazla veya düşük olduğunu anlamaya çalıştı.

"Oğlum yanıyorsun lan sen" bu sefer sesi tedirgin bir şekilde çıkmıştı,kapıyı kapatıp benide belimden tutup içeriye doğru götürdü. "Battaniyeyi üzerinden at duş alıcaksın yoksa havale geçirirsin" sesi biraz sakinleşmiş olsada yinede gergin çıkıyordu.

"Duş almak istemiyorum sadece yatıp uyumak istiyorum başım çatlıyor" İcardi'nin dediğine itiraz edince bir hışımla battaniyemi üzerimden alıp oldukça sert çıkan ses tonuyla konuşmuştu. "Ben sana güzelce duşunu aldırırım merak etme".

Düşmanımsı/MauMer bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin