-2-

294 12 4
                                    

Hikaye

Merhaba ben bursada yaşıyorum. Arkadaşlarımın adlarını değiştirerek yazacağım. Kader,Ahmet,Mert Selma ve benim bulunduğum bir grubumuz var. Hep birlikte takılırız. O gün matematik sınavımız vardı ve biz güzel sonuçlarla çıkmıştık. Bunu kutlamak için kaderlerin ev ahalinin ankaraya gitmesi sebebiyle ev boşmuş ve bizi çağırdı. İzin alıp gittik.yemek yedik ruh çağırdık birşey olmadı. Canımız sıkılıncada film izlemeye karar verdik. Korku filmi fikirine karşı çıksamda en sonunda kabullendim. Kader burda bir film cdsi var deyince hiç izlemedin mi diye sorduk. Hayır dedi. Ama babasının hep film cd leri aldığını söyledi. Hadi bakalım diyerek kırmzı kutudan cd yi alıp taktık. Yarım saat boyunca birisi hep birilerinin telefonlarını arıyor 10 dk sonraysa evdeki herkezi öldürüyordu. Filmin sonunda şimdi sıra son evde diyerek bir telefonu aradı. Adamın yüzü velli olmuyodu siyah kapşonlu biriydi. Adam birini arayacağını anladık. O sırada kaderin telefonu çaldı. Hepimiz film etkisiyle korktuk. Filmdeki adam sıradaki sizsiniz diye boģuk şekilde konuştu hemen filmi kapatıp kapıları açmaya çalıştık. Kitli. Hemen biryerlere saklandık. Kaderin odasında küçük bir dolap var. 2 kisi sığardı. Yanımıza 2 bıçak alıp selmayla girdik. Ağlamak yok nefesini bile tutacaksın deyince kafasını salladı. O sırada kapı büyük bir gümbürtüyle açıldı. En önce mertin sonraysa kaderin çığlıkları duyuldu. Hafif aralık olan dolaptan dışarı baktığımda adamın öbür odaya girdiğini gördüm. O anki heyecanla selmayıda tutup balkona çıktık dolaplarada bakıyordu cünkü. Adamın adımlarını duyabiliyordum. Ahmetin çığlıkları evi doldururken hiç düşnmeden 2. Kattan belki kurtukurum diye atladım. Bir arabanın altına sürünerek girdim. Ve ekranı çatlamış olan telefonum aklıma geldi.polisi aradım beni çıkardılar. Herkez ölmüştü. Duvarda ise kanlarla şunlar yazıyordu. RUH ÇAĞIRMAYI 1 DAHA DÜŞÜN!

Korkunç BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin