Merhabalar nasılsınız? Size ilk kurgumu yayınlıyorum. Umarım beğenirsiniz. Bu şarkıyı özellikle seçtim.🤘🏻
🎀 İYİ OKUMALAR 🎀
1.BÖLÜM
~HIRSIZ~Gecenin üçüydü ve ben acıktığım kendime makarna haşlıyorum. Dün antrenmana çok erken girmiştim. Komutan beni bir günlüğüne kendisinin yerine koymuştu. Tabi ben durur muyum? Tabi ki hayır herkese 200 şınav çektirttim. Bir dakika içerden ses mi geldi? Off aman neyse ben yanlış duydum. Bir kere daha geldi. Ve bir kere daha.
Gitsene ne bekliyorsun
Gitmeyeceğim. Ben makarna yapacağım kendime.
Lan yine geldi gerizekalı gitsene yahu
Off tamam gidiyorum. Salona girmemle karşımda birini gördüm. Simsiyah giyinmiş elinde bir tane çanta. Sen şimdi benim elime düşmedin mı lan? Koşar adımlarla ona yaklaşır yaklaşma yüzüne tekmeyi yapıştırmadım mı? Yapıştırdım.
Yere sümük gibi yapıştı.Aferin iyi halt yedin.
Sus lan.
"Hayırdır lan ? Kimsin sen oğlum? Ne çalıyorsun sen?
"Abi... Ay pardon abla lütfen polisi arama yalvarıyorum."
"Polisi işe karıştırma. Ne yapıyon lan başka soyacak ev mı bulamadın lan?"
"Abla sakin ol."
"Ne sakini be? Sen kimin evine girdiğinin farkında mısın?"
"Kimin evi ki burası abla tanımıym etmiyom."
Ay Allah'ım sen bana sabır ver Yarabbim.
Tanımıyorsan niye giriyon lan.Hırsızlık yapıyor ya ondan mal mısın?
Ay sus be sen
"Bir Asena'nın evindesin şuan."
"Asena mı? Sen kadın Asker misin?"
Allah'ım, çocuk sabrımı sınıyor galiba
"Noldu şaşırdın mı?"
"Yok... Ay evet şaşırdım."
Yok ne be kardeşim. Düzgün konuşsana be. Allah'ım bana sabır ver yarabbim. Çocuk sabrımı sınıyor.
"Yok ne be? Kardeşim yüzündeki maskeyi çıkarır mısın lütfen? Şuraya oturur musun?"
"Ha? Tamam tamam abla oturuyorum."
Terörist gibi maske takmış bide be
Ne bekliyon? Çocuk hırsızlık yapıyor ondan öyle giyinmiş
Nix sus başımı şişirdin be. Bir susmadın ha.
"Ben geliyorum yerinden dahi kıpırdama. Kıpırdarsan polislerden önce ben seni döverim. Ocağın altını kapatıp geliyorum."