"1 ay sonra"
"ne demek İsmail'i evlendiricez ya siz iyi misiniz ?" Masadan kalktı ve bağırmaya devam etti " siz iyice saçmalamaya başladınız ben gidiyorum" gidecekken annesi tarafından durduruldu "biz çocuğun hayatını kurtarmak için diyoruz barış evlensin kendi yuvasında yaşasın"
Barış sinirle elleri ile yüzünü sıvazladı "ya burda yaşasın ne olucak ya " annesi kıvırcık olanın kuzenine olan düşkünlüğünü biliyordu şimdi ona karşı gelmesi de o yüzdendi "oğlum bizim için sorun değil anneannen böyle istiyor evlendirmedigimiz taktir de ismaili alıp kendisi evlendirecek "
Babası da annesini onaylar şekilde kafasını salladı "barış merak etme tanıdık biri zaten çok iyi bakarlar İsmail'e" barış pes etmiş bir şekilde masaya oturdu "adam kim ve kaç yaşında" babası onu hemen cevapladı " Mert Hakan Yandaş iş arkadaşım 30 yaşında"yaş kısmını tereddüt ederek söylemişti "Ne!"
Ani bağırması ile sesinin yüksekliginden İsmail artık sessizce dinlemek yerine aşağıya indi "ya bu çocuk daha yeni 18 e giriyor bula bula 30 yaşında ki adam ile mi evlendiriceksiniz?" İsmaili işaret ederek kurdu cümlesini teyzesinin ve eniştesinin de bakışları ona deymisti "barış yeter oğlum bu iş bitti akşam adam gelicek ne zaman isterse o zaman İsmail ile evlenicek"
Barış İsmail'in gözlerine baktığında kırgınlığı göre biliyordu "peki İsmail'e sordunuz mu belki sevgilisi var,hayalleri var " hepsi ona bakınca gergince kıpırdandı yerinde "İsmail istiyor musun?" Barışın sorusu ile ona baktı. Hiç evlilik düşünmüyordu ki o evlenmekten o kadar uzaktı ki şimdi hiç tanımadığı bir adamla mi evlenicekti istiyor muydu bunu? "Benim düşüncemin önemi yok barış abi " barış gözlerini kapatıp sabır diledi
"İsmail istiyor musun? İstemiyor musun?" Teyzesi ona kas göz yaparak onaylamasini istedi "istiyorum" isteksizce cevabını verdi "iyi vermiyorum gelmesin adam felan " odasına doğru yürüdügünde annesi arkasından sesleniyordu "barış zorluk cikarma " arkasını döndü " istemiyor çocuk anne evlenmek gerçekten yeğenini istemediği biri ile mi evlendiriceksin " annesi bıkmış gibi "oğlum anlamıyor musun bu çocuk evlenicek başka yolu yok "
Barış emin adimlarla ismail'in yanına gidip elini tuttu "tamam o zaman benimle evlensin " 3'de şaşkınlıkla ona bakıyordu"ne ?" İsmail'in sessizce sorusu ile ona baktı"istiyor musun İsmail " illa evlenicekti zaten başka biri olmaktansa barış abisinin olmasını istedi kafası ile onayladiginda memnun olmuşcasina sırıttı bakın ortada bir sorun kalmadı hadi iyi akşamlar size İsmail'in de elini bırakmadan yukarıya çıktılar.
Naberottiiiiiii
Bu arada baism kurgusuna 7. Bölümü yayınladım haberiniz olsunnnnnn