12. Bölüm

9 0 0
                                    

🔎arkadaşlar okumalar biraz düştü bu yüzden okumaları arttırırsak güzel olur.

🔎5 oy 10 yorum sınır koymam gerek artık

🔎ayrıca fikirleriniz olursa güzel olur.







Yazardan;
Ferdi uyandı. Terliydi. İğrenç bir rüya görmüştü.
Arda,Duru,Sera ve kendisi vardı. Arda Duru ile kendiside Sera ile evliydi.

Arda komadayken sürekli rüyasındaydı. Her şeyin yalan olduğunu Kenan söylemişti. İlk başta hiç bir şekilde inanmadı. Ama zamanla inandı. Arda yapmıştı bunu.

Artık Arda'dan nefret ediyordu. O pisliğin tekiydi. Takım arkadaşlarını enayi  bellemişti.

Ondan nefret ediyordu. Neden böyle yaptığını hiç anlamadı. Daha fazla oyanlanmadan hemen yataktan kalkıp duşa girdi.

Duşunu aldı. Sonra üstüne siyah tişört ve siyah kot pantolon giydi. Saçlarına belli olmayan bir taç taktı.

Anahtarlarını alıp evden çıktı. Artık yeni hayata başlamıştı. Fenerbahçe'yi bırakmış Brightona transfer olmuştu. Her şeyi bitirmişti. 

Bugün tatildi. Arkadaşı Kerem'le konuşup görüşeceklerdi. Kerem'de Benfica'ya transfer olmuştu.

Milli Takım zamanlarında ise tek takıldığı kişiydi Kerem. Aralarında bir ilişki yoktu. Kerem'in sevgilisi vardı. O ise aşka olan inancını bitirmişti.

Artık kimseyi ne sevecekti ne övecekti. Hiç bir zaman yapmayacaktı. Kesindi bu konuda.

Sadece arada bir Arda'nın yanında duran Duru'dan Arda ile ilgili bilgi alıyordu.

Aslında Duru'ya üzülüyordu onun nasıl bir piçi beklediğini biliyordu. Ama söylerse kötü şeyler olurdu.

Çok umursamadı Kerem'i görünce yanına gitti.

"Ooooo bro sonunda geldin be" dedi Kerem. "Oğlum çok kötü bir rüya gördüm onun etkisinden çıkamadım be" dediğin de Kerem göz devirdi. "Arda mı?" Dedi.

"Evet. Ama ben Sera ile oda Duru ile evleniyordu" dediğinde Kerem WTF der gibi bakış attı. Sonra bir cafeye geçip oturdular.

Kahve siparişi verip sohbet etmeye başladılar. Bu arada arkadaşlıkları harikaydı.

*****************************

Kestikkkkkk.

Umarım oy ve yorumlar gelir.

Tabi okuyan 1,71 K kişiye teşekkürlerimi sunarım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 7 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arfer/ aşıksın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin