Bir məktəbli qız haqqında...
- Günlərin birində Məktəbdə iki dost birlikdə gəzirmiş dostlardan böyüyünün adı Fatimə Kiçiyin adı isə Səidə imiş.Fatimə Səidəyə bir gün dostu ilə sevgili olmasını təklif edir qız əvvəl qəbul etmir. Bunu isə oğlana deyir. Üstündən aylar keçir və qız oğlana aşiq olur onun dərdindən dəli divanə olur.Oğlan isə qızı fırlatmaq istəyir və onu sevirmiş kimi davranır. Oğlanın adı isə Sadiq idi. Məktəbdə Tamilla adında bir müəllimə işləyirmiş onun instaqram dostluğunda Səidənin olduğunu öyrənir və instaqramdan ona yazır.
Əvvəlcə bir şəkil bəyənir şəkilin arxasından isə Səidə, Sadiqə yazır. Yazır ki, "Salam necəsən"?
Üstündən bir müddət keçir Sadiq yazır "Alekum salam sağ ol sen necəsən?" Deyə.
Bu iki şəxs 5-6 ay danışır bir birinə olan hisslərini ifadə edirlər. Aradan bir az keçir. Məktəbdə Aybəniz müəllimə adında bir qadın Səidənin anasına onun Sadiqlə danışdığını deyir. Bunu eşidən ana əsəblərinə hakim ola bilməyib hirslənir!
Və qızın telefonu ananın əlinə keçdi ana instaqramda olan yazışmaları görür və Sadiqi bloka atır. Qız telefonu əlinə alıb oğlana yazmaq istəyəndə görür ki, nə oğlan nədə ki, instaqram var ana bunların hamısının silmişdi. Qız ağlayır hər şeyi vurur sındırır. Depressiyaya düşür və qızın ürəyində bir problem yaranır Artimiya olur ne qədər müalicə olunsa da heç bir xeyri olmur.... Qız son nəfəsinə kimi Sadiqi sevəcəyinə and içir. -Son!Qısaca bu danışdıqlarım hamısı realdır!,
Demək istədiyim odur ki, arxayınlıq ən böyük xəstəlikdir.
Sadiq başqasını sevdi Səidə isə Sadiqi...