ATENTIEEEE!!!!!! CITIŢI, E FOARTE IMPORTANT!!!
Ok, deci, am hotărât sa iau aceasta poveste de pe celalalt cont
al meu pe care nu mai pot intra. Nu vreau sa credeti ca fur povesti sau ceva de genu, doar ca aceasta poveste este făcută tot de mine si chiar mi-am dorit sa o continui. Asa ca sper ca nu v-am plictisit cu acest roman. Doar ca am vrut sa ştiţi.
Va pup, si va doresc lectură faină! ☺▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦
Emma's P.O.V.
Stau in cameră si ma uit plictisită pe tavan gandindu-ma la ce as putea sa fac. Am luat telefonul si si am sunat-o le Mak (Makenzie). E cea mai buna prietena a mea.
*Start call*
E: Hei gurl! Ce faci?
M: Hei idiot! Bine, ma plictisesc, tu?
E: Bine, nu ai vrea sa vi sa dormi la mine? Oricum e vacanţă.
M: Ok, sunt la tine in 15 minute.
E: Bine, te astept!
*End call *
M-am ridicat din pat si am inceput sa sa pregătesc totul. Am aşezat pe jos perne si paturi. Am facut popcorn, am cumpărat chipsuri, suc, ciocolată, îngheţată, etc.
*După 15 minute*
In timp ce mai aranjam prin prin cameră, de jos se aude soneria. Cobor si cand deschid usa zăresc o Mai încărcată cu perne, genţi, mâncare, etc. Am ajutat-o si am urcat sus in camera mea.
Am aşezat toate si ne-am pus pe jos.O sa fie o noapte extraordinară!!
Am inceput sa ne machiem, sa ne facem unghiile in toate culorile, sa ne schimbam tinuta o data la 10 minute.
Am facut o grămadă de poze, normal ca ne trebuiau amintiri din această seară.Si uite-ne acum, stand in pijamale pe jos si vorbind. Dintr-o dată, imi vine o idee.
E: Mai, ce zici sa ne uităm la un film?
M: Binee... la ce film?
E: La care vrei tu!
M: Ok, atunci ne uităm la "Divergent" !
E: Bine.
Am apăsat pe un buton al telecomenzii si plasma a ieşit dintr-un sertar special. Acum, sa nu credeţi ca as fi eu cine ştie ce bogatana. Am avut 3 job-uri în acelasi timpbca sa imi iau plasmă asta...acum nu mai contează cum am facut rost de ea, contează ca este :)))
Am căutat filmul si am pornit.
Stăteam cu sufletul la gura, pe pernele si paturile moi si ne îndopam cu pop-corn, chipsuri, jeleuri, îngheţată, ciocolată, suc,etc.
Pe la jumătatea filmului, Mak a adormit cu sticla de 7Up in mână.
Am închis televizorul, am luat sticla de suc a lui Mak din mana ei si ama acoperit-o cu o pătură albă şi moale.
M-am cuibărit si eu lângă ea iar somnul si-a facut făcut imediat apariţia ducandu-ma in lumea fascinantă a viselor.▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦▦
Ok, tot eu :)))
După cum v-am spus si la început, aceasta poveste este făcută de mine doar ca de pe alt cont, asa ca primele 3 capitole, le voi transcrie.
Sper ca v-a plăcut acest prim capitol.
Daca da, ma puteţi ajuta cu un vot si un comentariu.
Apropo, daca a-ti intalnit vreo greşeală de ortografie sau de exprimare, mai treceţi si voi cu vederea, nu toata lumea e perfecta! :)))Kisses :x :***
CITEȘTI
A love on sea |F.F Justin Bieber|
FanficEmma Smith. O fată de 17 ani care locuieşte in Miami pleaca intr-o croaziera împreună cu parintii ei. Acolo un băiat pe nume Justin Bieber o tot tachineaza si o enerveaza. Un naufragiu neasteptat ii aduce pe cei doi in ipostaza de a trai impreuna. ...