CAPITOLUL2 PRIMA NOAPTE

51 3 1
                                    

Ma-m trezit azi la 10:00 . La-m plimat pe Labus si m-am intors acasa la ora 13:30
Am pregatit repede o pizza si am mancat-o iar dupa i-am dat de mancare lui Labus.
Am stat in pat citind ziarul si butonand la tv cand vad o stire despre ....PIZZERIE.
Am dat sonorul mai tare pentru a auzi si am auzit cum ca acei roboti ar fii reali.Se spune ca un fost paznic, Mike, a stat acolo primele 2 nopiti si nu sa mai intors. Eu una nu cred asta. Oamneni inventeaza multe povesti. Dupa care imi fac un dus , ma imbrac si ma machez. Imi pun telefonul in geanta si ii pun lesa lui Labus si plec. Doar nu o sa stau sa ma plictisesc in birou asa ca il iau si pe el. Cand ajung la pizzerie iau cheile de la ingrijitor si il salut . Era 23:50 iar telefonul suna .
Omul:Alo? Buna ! Vreau sa iti urez un bun venit calduros la pizzeria lui Freddy!
Eu: Buna!
Omul: Tot ce trebuie sa faci este sa stai cu ochi pe camere iar daca pe hol sau in ventilatoare vezi ceva puneti masca !Daca il vezi pe le Foxy lumineazal si va pleca ! Sper!
Eu : Stai ce ? Cum adica speri? Si dece sa plece Foxy????
Omul: La reveder mult noroc ne vedem maine sper!
Eu:Stai ce????????????
Bib bib sunet de aplel inchiat.
Eu : Perfect!

Pe la 2:00 aud zgomote . Iau lanterna si iau lesa lui Labus(el era prins in lesa) si plec sa vad ce se intampla. Ajung la scena dar nu era numeni acolo. Ma-m cam speriat. Langa pertetele din stanga era un dulap. Incep sa aud zgomote de acolo.Iau briceagul din buzuran( scuzati-ma ca am uitat sa mentionez de briceag) si deschid dulapul..... In el era un ....OM . Cand am deschis dulapul si m-a vazut a iesti ridicand vocea:
Mike:Hey dece ai deschis dulapul?!

Mike:Gata prieteni stop joc cineva m-a dat de gol!!
Din umbra ies : Bonnie Foxy Freddy si Chica.
Eu:Scuze ca v-am strcat jocul !spun eu incet iesind din umbra(mike nu apucase sa ma vada)
Baieti:Ouhhhh nui nimic !spusera in cor .
Mike:Arati bine azi !
Eu:Multumesc?!
Chica:Inceta-ti cu prostile baiaet !interveni ea.Numai dupa fete umbla-ti!Eu sunt Chica ! Iar ei sunt Mike , Foxi ,Freddy si Bonny!
Eu:Eu sunt Sofia!Nu vreti sa ma omorati!?
Foxy:Normal ca nu cei de la tv sunt mincinosi!
Bonnie:Prieteni?Îmi întinde mana.
Eu:Da!Îi dau mâna.
Eu:Ar trebui să plec...e 5:48
Ne vedem mâine! Pa!Inca o întrebare
Chica:Ce?
Eu:Mâine pot aduce o prietenă?
Toti:Sigur!
Asta a fost!Va pup!O să încep iar să postez.Oare cine va fi acea prietenă?

FNAF POVESTEAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum