ADVARSEL! Kommer til å bli veldig dirty og støtende handlinger for enkelte!
(Anbefalt for 13+)Første del er det ikke med så mye 'dirty' hendelser, men mest litt forklaringer og sånn. (Som muligens får deg til å ville lese mer?😍)
••••••••••
Jeg gikk med faste skritt mot den store, ned tagga bygningen. Utenpå ser den kanskje rød og stygg ut, men det er kanskje like greit. Inni er det som teller, ikke sant? Bygningen ligger i den forlatte delen i utkanten av byen, noe som sikkert også er greit. Ikke så mye forstyrrelser eller støy. Vel.. det vil si, det støyet som ikke blir laget der inne...
Jeg gikk inn døren og en lobby i mørke farger med møbler i sterke farger kom til syne. Nice! En rød skranke i tre, en sitte gruppe med to oransj/gule stoler i stoff et lite glass bord og en mørk grå sofa i stoff med noen oransj/gule puter.
"Hei jeg vil veldig gjerne møte Mr. James." Sa jeg til damen i skranken i det jeg kom bort. Uten å se på meg svarte hun irritert: "Har du ingen avtale så er det veldig vanskelig å få møte Mr. James." Jeg lo smått. "Jeg tror han vil møte meg." Damen kikket opp på meg og fikk store øyne. "Wow... Je-jeg tror du har rett!" Mumlet hun overveldet. "Følg meg!" Smilte hun skjeft.
Hun ledet meg til en dør hvor det sto Mr. James med store, svarte, blokk bokstaver. Hun banket svakt på og åpnet døren. Hun nikket til at jeg skulle gå inn og i det jeg kom inn døren lukket hun den bak meg. "Felicia, hvor mange ganger har jeg ikke sagt at du ikke skal forstyrre meg når jeg ikke har en avtale eller ber om at du skal komme!" Sa en sint og litt feminin, manne stemme.
Stemmen kom fra en stor, svart, skinn stol bak et skrivebord i glass. Personen snurret stolen mot meg og fikk store øyne. "Når kan du begynne!" Han hoppet nærmest ut av stolen og små trippet bort til meg. Homofil sa du? "Ganske rett på sak Mr. James." Små lo jeg. "Åh, nei, nei! Kall meg Ben kjære deg!" Fortet han seg å si. "Ja vel, Ben!" Smilte jeg.
*****
Etter en stund med snakking, måtte vi finne en partner til meg. Det skulle visst ikke bli en enkel jobb...!
"Okey vennen, her har vi Lance. Han er 28år gammel, kommer fra Texas og har jobbet her i fem år." Sa Ben og en maskulin mann kom inn på kontoret hans. Han så grei ut, men.. Litt gammel for meg kanskje? Samme det. "Store pupper eller stor rompe?" Spurte jeg Lance. Han studerte meg og tenkte en smule før han sa: "store pupper." Jeg ga tegn til Ben om at han ikke var den rette partner for meg.
"Du kan gå nå Lance." Sa Ben og Lance sukket, men nikket og gikk. Lance kom seg ut døra og Ben snudde seg brått mot meg. "Hvorfor stiller du det spørsmålet til alle og enten dem sier stor rompe eller store pupper så er det feil?" Ben studerte fjeset mitt. Jeg smilte og lo. "Det er det jeg spør dem, men jeg forventer å få det jeg vil ha tilbake." Lo jeg svakt. "Ah... Jeg skjønner! Smart jente!" Gliste han stort og lo smått han også. "Da tror jeg at jeg har den perfekte gutten for deg. Bare vent litt vennen." Han små løp ut døren.
Litt senere kom Ben tilbake med en gutt. Bare for å ha sagt det, den gutten er et ord. HOT!!! "Dette Jessica (Jessica ser ut som Miranda Kerr), dette er Nick (ser ut som Chase Mattson)! Han er 22år gammel, kommer fra California, han er halvt italiensk og har jobbet for oss i ca 3år." Sa Ben og ga meg et stort glis. Jeg bet meg svakt i leppa, damn for en fyr! "Store pupper eller stor rompe?" Spurte jeg uten å ta øynene mine fra han. Han smilte lurt. "Ingen av delene. Stort hjerte." Sa han og så litt spørrende på meg med de fineste øynene jeg har sett. "Jeg tror vi har funnet min partner!" Sa jeg glad og la meg tilbake i stolen med bena i kryss og armene i kryss over brystet.
*****
Ben ba Nick vise meg rundt og hvor vi skal holde til. Etter det kunne vi dra for å bli bedre kjent med hverandre. Vi fikk en nøkkel av Felicia med nr.69 på. Litt typisk, siden vi skal ha nr.69, det er jo en sex-stilling og i tilleg er det har mye av pornoen du kan se på nett blir laget! Det er ikke akkurat et rom vi holder til på, det er mer som en liten leilighet av noe slag. For da vi kom inn var det ikke et rom, det var fem. Byggingen er jo stor så det plass til mange slike 'leiligheter' her.
(Se på bilde) Leiligheten bestod av:
En. Et soverom med en stor dobbel seng i mørke grå toner og litt lilla, veldig fint innredet må jeg si.
To. Et rom som var mer eller mindre tomt, ser litt ut som en skummel kjeller egentlig, med kroker til å feste tau/kjettinger/maskiner på, alt ettersom hva man skal.
Tre. Et 'sex-rom' hvor det er en 'huske' en slags type benk og litt 'leker' som pisk og litt sånt.
Fire. Rom med utstyr, som strippeklær, undertøy, kondomer, glidemiddel, pisker, dildoer, andre typer sex-leker, rense middel til apparater/sex-leketøy og slikt.
Fem. Rom med sex apparater og maskiner som kan flyttes til de andre rommene så de kan bli brukt.
Her skal vi få det gøy! Ingen tvil om det.
"Så hvordan fikk du jobben?" Små lo Nick. Jeg måtte le litt jeg også, han hadde veldig smittsom latter. Vi satte oss ned på sengen i det store soverommet. "Jo altså, jeg kom hit for ca to timer siden og sa jeg ville snakke med Mr. James, jeg mener Ben. Felicia virket litt irritert og sa jeg ikke kunne møte han uten en avtale, noe jeg så klart ikke hadde." Nick måtte le litt av det. Åh.. Fin latter! Skjerp det Jess! Ikke si sånt!
"Jo så sa jeg bare jeg tror nok han vil møte meg. Hun kikket opp på meg og sa bare wow.. Jeg tror du har rett og så førte hun meg til kontoret hans. Han var litt irritert og sa at han tydelig hadde sagt at han ikke ville bli forstyrret når han ikke hadde en avtale. Så, så han meg og bokstavelig talt hoppet ut av stolen sin og ropte ut: når kan du begynne å jobbe!" Lo jeg smått og han lo med.
"Det var Jessica du het? Og hvor gammel er du egentlig?" Han ga meg et søtt smil. "Jaa.. Jeg heter Jessica, men kall meg Jess! Og jeg er 18år." Sa jeg enkelt og smilte tilbake. "Wow, bare 18?" Han studerte meg med store sjokkerte øyne. Jeg nikket og så rart på han. Han oppdaget det rare blikket mitt og skyndet seg å si: "Det var ikke vondt ment altså, jeg trodde bare du var sånn rundt 20 eller noe... Men hvorfor vil du bli porno stjerne når du bare er 18år? Du har liksom hele livet ditt på å bruke det til noe annet..." Jeg tenkte litt. Det er vel ikke noe galt i å si det vel..?
"Ehm.. Jeg droppa ut av skolen da jeg var 14år, noe jeg så klart angrer litt på i ettertid. Mamma og pappa kranglet hele tiden og sånn så jeg flyttet ut da jeg nesten hadde fylt 16. Siden jeg ikke ble ferdig med skolen måtte jeg finne en jobb jeg kunne søke på uten å ha vitnemål. I tillegg så liker jeg, ja du vet.. Sex og slikt!" Sa jeg og nikket til meg selv. Han nikket forståelig. "Var vel litt sånn med meg og må jeg innrømmer." Mumlet han. "Nå har jeg ikke så mye kontakt med mamma og pappa, men jeg vet de har skilt seg og siden de er veldig rike begge to får jeg en sjekk fra hver på 50 000 dollar i måneden (100 000 til sammen.) Sier ikke nei takk til det og det beviser jo at de faktisk er litt glad i meg." Jeg smilte av tanken.
"Men skal vi stikke til deg eller meg og bli litt bedre kjent?" Han ga meg et litt flørtete smil og lo enda en gang. "Jeg har et hotellrom helt til jeg finner et sted å bo..." Sukket jeg smått. "Enkelt! Du bor hos meg og vi blir bedre kjent på den måten uansett så!" Smilte han og rakk frem hånda. Jeg lo og tok den smilende i mot. Så gikk vi hånd i hånd til hotellet (som ikke var så langt unna) jeg hadde sjekket inn på tidligere og hentet bagasjen min. Etter det tok vi bilen hans til han. Åh.. Han er heldig som har bil, min er hjemme hos pappa for tiden. Må skaffe meg en egen bil her også.
••••••••••
Håper dere liket første del! Vet ikke når neste del kommer, tok meg lang tid å skrive denne.
Husk å gi delen en vote og/eller kommentar🌻
ESTÁS LEYENDO
A true star (norsk)
Novela JuvenilBlondinen, Jessica på 18år finner seg en ny jobb og ikke hvilken som helst jobb. Hun vil bli porno stjerne og for å si det sånn ,partneren hun får ser ikke dårlig ut. Et ord, hot! NB!!! Inneholder veldig mye sex og muligens støtende innhold for enke...