Pukotina u Tisini

15 2 2
                                    

Negde na Axerionu, crno sunce obasjavalo je bojno polje. Smrt je bila prisutna sa obe strane, ali stajala su samo dva čoveka, jedan pored drugog, osmatrajući posledice ove kataklizmične bitke koja će odlučiti dalji preokret života na Axerionu.

"Gorgone, konačno smo pobedili i priveli ovo kraju." Gilmore je rekao odlučujućim, ali i iscrpljenim glasom, bacivši pogled ka Gorgonu, koji je samo ćutao, gledajući u prazninu bojnog polja.

"Da li te nešto muči, Gorgone?" upitao je Gilmore.

U tom trenutku, Gorgon je okrenuo glavu ka Gilmoreu, stavio ruku na njegovo rame i izgovorio samo jedno ime:

"Nyxarun!"

Odjednom je Gilmore osetio pritisak tamnog Fluxa kako se širi kroz vazduh. Tamna materija preplavila ga je i odbacila nekoliko desetina metara od Gorgona. Dok je Gilmore, osamucen, pokušavao da ustane, izgovorio je:

"Šta ovo treba da znači, Gorgone?"

"Nikada nećeš razumeti, Gilmore!" odgovorio je Gorgon, hladno.

U trenutku, Gorgon je velikom brzinom stigao ispred Gilmora, izvukao svoje moćno oružje "Vornak Xil'Deth", oružje uništenja.

Gilmore je, spreman na to, iz svog oklopa izvadio zlatnu rukavicu koja mu pomaže u korišćenju Fluxa, i upotrebio "Lumi'Zarath".

"Ma hajde, Gilmore, zar misliš da će te ta jadna, sjajeća barijera spasti? Varaš se!" rekao je Gorgon, smešeći se.

"Pitam se kako će se ovo završiti... pa, saznaću sledeći put. Knjiga istorije je sjajna, ali ako imam vremena, nastaviću... oh, ne, kasnim! Cica Gilmore će me ubiti! Moram da požurim!"

Elex je uzimao svoju rukavicu Fluxa, zatim je brzo iskočio kroz prozor svoje sobe, krećući se ka mestu gde će se sresti sa najboljim prijateljem, Lexusom.

Elex je iskočio pravo na krov tezge na uličnoj pijaci i iskoristio platneni pokrivač na krovu da ublaži pad. Pijaca je vrvela od ljudi koji su se kretali sa tezge na tezgju, kupujući razne stvari. Kuće su bile blistavo bele, sa pozlaćenim krovovima, dok su ulicama patrolirali vojnici Reda Svetlosti.

Probijajući se kroz masu ljudi, Elex se iznenada sudario s poznatim licem – svojim školskim drugom, Ironom.

"Iron, oprosti, nisam te video. Stvarno žurim, ako bi mogao da me pustiš da..."

Pre nego što je uspeo da završi rečenicu, Iron ga je uhvatio za kragnu i bacio u obližnje kutije s voćem. Iron je bio daleko veći i snažniji od njega.

Elex se brzo podigao, počeo da skuplja voće koje je ispalo iz kutija, ali Iron mu je prišao i zaustavio ga.

"Ustaj! Naučiću te kako da se ponašaš! Pokazaću ti zašto me u akademiji zovu Iron. Oduvek sam te mrzeo, Elex. Svi te hvale, svi te gledaju kao da si nešto posebno, dok smo mi u senci, niko i ništa!"

Elex je shvatio dubinu Ironovog besa i pokušao da ga smiri.

"Izvini, nisam imao nameru da..."

Pre nego što je završio, snažan udarac sleteo je na njegovu desnu stranu lica. Elex je odmah shvatio da je Iron iskoristio Flux da očvrsne pesnicu u materiju nalik gvožđu.

"Nikada neću zaboraviti šta si mi oduzeo, Elex! Uvek sam te gledao s mržnjom. Nikada nisam imao priliku da ti oduzmem život... do sada."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 6 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fragmenti FluxaWhere stories live. Discover now