חדשות ערוץ 59
ספידי מקווין:
"קאצ'ינג
אז יום טוב לכל הקוראים והקוראות ולכל דמויות דיסני!
קיבלתי השראה מtehilam55
שעשתה ספר ראיונות לדמויות מאגדות
(שזה רעיון אדיר אם יורשה לי להגיד אבל אני כמובן יותר אדיר מועאעא) אני נותן לך את כל הקרדיט ומתחיל בראיון משלי.
אז גבירותי ורבותי וכל מי שביניהם קבלו את....(תופים תופים)
רפונזל!
שהגיעה אלינו הישר מהארמון
ידוע שזאת הדמות שאני הכי מחבב מכל נסיכות דיסני"
פלין ריידר: "היי! תתרחק מהחברה שלי"
ספידי מקווין: "בסדר בסדר...
אז שלום לך רפונזל"
רפונזל: "שלום לכולם! נעים לי להתארח פה, לא כל יום מראיינים אותי"ספידי מקווין: "גם לנו נעים לארח אותך, נסיכה שהולכת בקרוב להיות מלכה, איך את מרגישה בנוגע לזה שעשו עליך סדרת המשך? הפכו אותך מלהיות תלת מימדית לדו מימדית."
רפונזל: "אני לא מרוצה מהסגנון ציור...אני מעדיפה להיות תלת מימדית"
ספידי מקווין: "אוקיי, זה מובן, הרי הפכו אותך לשיטחית (סטגדיש) *הקהל צוחק*"
רפונזל: "אני מעדיפה להיות כפי שאני"
ספידי מקווין: "ומה את חושבת על התמונה הזאת?""והזאת?"
רפונזל: "כן...לפעמים אני יכולה להיות ממש מאיימת, וזה עוד המפגש הראשון שלי עם בחור, הייתי חייבת להיות קשוחה"
פלין ריידר: "אני חוויתי את זה על בשרי, עדיף לכם לא להתעסק עם הבחורה שלי"
רפונזל: "אני לא שלך יוג'ין, אל תשכח את זה"
יוג'ין: "סליחה, אשתי לעתיד"
ספידי מקווין: "הופה! מישהו פה מצהיר הצהרה, הקהל במתח"
רפונזל: "אתה יודע שאני עדיין לא מוכנה לזה"
פלין ריידר: "זה בסדר, כשתיהי מוכנה❤️"
ספידי מקווין: "אוקיי חברים וחברות ולשאלה הבאה, מה את אומרת רפונזל על התמונה הבאה? את זוכרת את סערת הרגשות שהיית בה?"רפונזל: "כמובן. אבל אתה יודע, לכל אישה יש מחזור בחייה ואני באותו הרגע חוויתי אותו"
ספידי מקווין: "זה גילוי מרעיש חברים"
פלין ריידר: "אני תמכתי בה מהצד"
ספידי מקווין: "זה לא נראה ככה בתמונה"
פלין ריידר: "אני רק הכרתי אותה! קשה לתמוך באנשים זרים שרק הכרת"
ספידי מקווין: "אני מסכים איתך. ולסיום קבלו את הרגע הכי רומנטי בכל סרטי דיסני, מה את אומרת על הרגע הזה רפונזל?"רפונזל: "אני רק אומרת שברגע הזה חוץ מזה שהחלום שלי לראות את האורות התגשם, הכרתי את פלין או בשמו האמיתי, יוג'ין פיצהרברט, יותר מקרוב וגיליתי את הצד הרגשי שבו"
פלין ריידר: "זה בהחלט היה רומנטי, ברגע הזה התאהבתי ברפונזלית"ספידי מקווין: "טוב, תודה רבה לכם על הראיון הזה, מקווה שנהנתם חברים וחברות.
שיהיה לכם המשך יום טוב ואל תזכרו לחייך למצלמה"
קאצ'ינג😉
ביי אנשנושים😛
YOU ARE READING
בדיחות מהעולם הקסום- דיסני^^
Sonstigesבדיחות דיסני! ספר זה מיועד רק למי: ✔שראה את כל סרטי דיסני ✔שבטוח שהוא מוכן שיהרסו את ילדותו ✔שלא סובל את הסרט "פרוזן" ✔הכניסה מותרת לכל הגילאים כי אחרי הכל- כמו שוולט דיסני אומר: "אני לא עושה סרטים בעיקר בשביל ילדים. אני עושה אותם בשביל הילד שקיים ב...