Частина 17. Дари

1 0 0
                                    

Після відбуття цієї дивної компанії перед входом на арену ще довго панувала тиша. Люди просто мовчки переглядалися, доки нарешті не почали квапливо розходитися додому.

Тим часом у місцевій резиденції Чорного Ринку, Фен Цзю прийняла ванну, перевдягнулася та вийшла у двір.

— Пані, я наказала слугам накрити вам стіл. Сідайте їсти!

Лен Шуан радісно глянула на тепер таке чудове обличчя своєї господині:

— Коли ваші рідні та дідусь дізнаються, що від шрамів не залишилося і сліду, вони будуть такі щасливі!

— Хоча мене викрали люди з Палацу Ада, мені ця подорож принесла чимало користі, — з усмішкою сказала Фен Цзю і сіла за стіл. Вона обвела очима стіл, на якому були всі її найулюбленіші страви, і очі дівчини перетворилися на два сяючі півмісяці:

— Лен Шуан, так здорово, що ти поряд. Ти краще за мене самої знаєш, що я люблю з їжі, — Фен Цзю підібрала дерев'яні палички і приступила до трапези. — Сідай, їстимемо разом! Мені однаково стільки однієї не вм'яти.

- Не хвилюйтеся, пані, на кухні ще дуже багато, - заспокоїла господиню Лен Шуан, підходячи до столу, щоб налити їй у тарілку супу.

— До речі, що там було на Величезному турнірі з чудодійної медицини після того, як мене викрали? — Фен Цзю зовсім забула про цей турнір і зараз їй раптом захотілося дізнатися, хто там переміг.

— Чорний Ринок посів перше місце, — Лен Шуан зачекала, доки господиня дожує, і додала: — Пані, знаєте, поки вас не було, ваші лікувальні зілля з'являлися всюди на аукціонах. Вони йшли з молотка за дуже високою ціною, і тепер ім'я Примарного Лікаря у всіх на устах. Про нього говорять у багатьох великих містах.

— Мабуть, витівки Лорда Ада, правда, я не розумію, чого він тим самим досягає. Мені така слава нітрохи не шкодить, — подумавши про Лорда Ада, Фен Цзю раптом згадала про священного звіра, покликаного головою клану Лю. Ця звірюга так і не з'явилася.

— Лен Шуан, а коли ви шукали мене, ви по дорозі не бачили якогось священного звіра?

Лен Шуан похитала головою:

- Ні, не бачили. Але ми чули рев. На той час ми вже були у місті.

- О, ось як! — Фен Цзю кивнула, думаючи, що священний звір просто не міг згинути без будь-якої причини. У Лорда Ада всюди в місті Шести доріг були свої «очі та вуха». Він точно дізнався про те, що діялося біля входу до знаменитої Хмарної галереї, адже зчинилося стільки галасу.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: 8 hours ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Чарівний Примарний ЛікарWhere stories live. Discover now