Ginny
Petrecerea de ziua Hermionei a fost super. Cat de mult mă bucur ca o sa mergem împreună în tabăra. Luni am mers împreună la mall și ne-am cumpărat o gramada de haine pentru tabara. Doar o sa stăm toata vara și dacă nici nu știm unde e trebuie sa fim pregătite pentru orice.
***
E sambata iar eu și Hermione stăm în fata scolii de unde trebuie sa vina sa ne ia autocarul. Când ajunge intr-un sfârșit ne-am luat ramas bun de la părinți și am urcat. Toate băncile erau ocupate, mai putin penultima unde ne-am așezat. Vis-a-vi de noi se afla un băiat cu parul negru ciufulit care purta ochelari rotunzi si un baiat care era...
-Ron?! De ce nu mi-ai spus ca vii si tu in tabara? Doar esti fratele meu!-Surpriza! spune el.
-Esti un idiot și jumătate! Îi spun supărată.
Băiatul cu ochelari rotunzi si cu par negru și rebel rade.
- Ce e așa de amuzant? Vreau sa știu și eu ca sa rad, spun eu cu un zâmbet larg pe fata.-Cum va certați.
E așa de drăguț când rade. Cred ca m-am îndrăgostit. O, nu, nu Ginny nu îți place de el, mă mustra conștiința. Măcar m-am înțeles cu Hermione sa stau la geam. Știu ca nu are nici o legătură cu băiatul acela, dar chiar îmi place sa stau la geam.
- Și pe tine te cheama....îl întreb eu pe băiat.-Harry, răspunde el.
Hm, drăguț nume gândesc eu.
-Și cum se face ca ai ajuns sa stai cu idioților de frate-miu? îl întreb eu.-Întâmplarea și destinul as putea spune.
Mă întorc spre Hermione care asculta muzica la căști și îi scot o casca din ureche.
-Stii ca trebuie sa împărți spun eu râzând.-Cum spui tu! Mormăie ea.
Îmi pun casca în ureche și mă ia somnul pana când se aude vocea celei mai bune prietene ale mele.
-Ginny, nu ti-e foame?-Nu dacă ăsta înseamnă sa mă trezești. Tu știi ce bine dormeam? Dar dacă insiști iau și eu un biscuite.
După ce îl mananc îmi iau oglinda din geanta și mă uit. Doamne cum poate sa îmi stea parul! Iau peria și în doua secunde arat super.
-Și. ..Ce vrei sa facem acum? O intreb pe Hermione.-Vreau sa jucam carti.
-Ok, spun eu indiferenta.
Ne jucam noi în jur de 10 minute pana incep sa mă plictisesc. Ca ultima varianta de rezerva mă uit pe geam și rămân uimita. În fata mea se întindeau impunătorii munți. Deasupra noastră se întindea un cer de un albastru uimitor și chiar în fata mea un lac de un albastru marin ca marea. Hm... Asta înseamnă ca e adânc. Dar o mica pata de pe lac îmi atrage atenția.
-Hermione?-Da, răspunde ea.
-Ce e pata aceea pe lac?
-Acolo vom sta. E o insula.
-Super!! Mereu mi-am dorit sa merg pe o insula! Spun eu fericita. Dar cum o sa...
Nu apuc sa îmi termin fraza ca autocarul se oprește și șoferul ne spune sa ne dam jos. Eu si cu Hermione ne dam jos și ne ducem sa luam bagajele.
-Nu va faceți griji pentru bagaje, ne spune șoferul când îl rugam sa ne deschidă cala. O sa vi le aducem noi.
Pe malul lacului ne așteaptă un domn înalt.
-Va rog, câte patru în barca! Țipă el.
Eu, Hermione , Ron și Harry ne urcam intr-o barca. Sunt foarte nerăbdătoare sa văd tabara.
-Hermione am vrut sa te întreb ceva, ii spun eu.Nu e insula cam mica pentru atâția oameni?-Nu , răspunde o voce care nu era a lui Hermione, ci a lui Harry. Doar e vrăjita.
-E ce? Întreb eu.
-Vrăjita, repeta el.
- D-Dar nu exista vrăjitori, mă bâlbâi eu.
-Are dreptate, mă susține Hermione. Astea sunt doar povesti.
-Hermione, Ginny, începe Ron. Sunteți vrăjitoare.
Gata capitolul doi! Sper ca va place . Va rog mult sa lăsați păreri și sa votați. Ii Mulțumesc mult lui CuteGirlGinnyPotter pentru susținerea ei și pentru ca este o superprietena .Love U!😘
CITEȘTI
The Camp of Magic
FanfictionGinny si Hermione sunt cele mai bune doua prietene. Dar totul se schimba cand pleaca intr-o tabara de vara la sfarsitul clasei a opta pe o insula misterioasa. Oare prietenia lor va rezista, in ciuda provocarilor ce vor aparea? Oare acolo isi vor gas...