7.Incidente Premeditate

276 25 21
                                    

Autor POV

Ginny se aseaza usor pe bustean. Poate ca toate gandurile si sperantele ii fusesera distruse. Era distrusa, pe de o parte. Pe alta se simtea mult mai ibera. A obosit sa-i pese ce cred toti despre ea. Despre felul in care arata, se poarta si vorbeste. S-a plictisit sa se gandeasca in fiecare seara si dimineata cu ce sa se imbrace. Toate aceste maruntisuri inseamna enorm pentru o fata. Mai ales daca s-a nascut cu cateva kilograme in plus si fara o piele fara cosuri si demna de un fotomodel. Pe parcursul urmatoarelor saptamani totul a revenit la normal, cu Ginny naturala , fara vreo frustare pe capul ei si fara sa fie nevoita sa faca compromisuri. Se simtea in largul ei pentru prima data. Niciodata nu poti vedea dincolo de aparente pana cand nu cunosti o persoana in deajuns pe bine si Ginny si-a propus ca toate persoanele din viata ei sa-ai merite intr-adevar locul.
Soarele stralucea in acea zi de vara. Lectiile de vrajitorie mergeau ca pe roate, ea canalizandu-si energia in studiu in loc sa se gandeasca doar la baieti si la problemele ei in dragoste. Dar ce dragoste poate fi aceea la 15 ani? Raspunsul este simplu. Nu poate fi. Cu ajutorul acestui impuls ajunsese chiar sa fie cea mai buna din clasa. Se simtea mult mai bine asa. Dar ziua aceea avea sa o dea din nou peste cap, intr-un mod demn de filme Oscar.Nici macar cel mai bun scenarist nu putea sa-si imagineze asa ceva.

Ginny POV*

Ma bucur ca totul s-a clarificat. Nu mai simt absolut nimic pentru Harry. Fiecare si-a vazut de viata lui, si eu una cred ca cel mai bine este asa. Totul se clarifica la un moment dat, nimic rau nu se mai poate intampla,nu?
Acesta este un scurt capitol. Ma reapuc de carte!:))) O data cu vacanta voi scrie. Vreau sa mai spun ca aceasta va fi ultima mea carte Harry Potter. Am o noua carte pregatita, de aceasta data fara HP pe care o sa o postez candva. Pupici!

The Camp of MagicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum