"ya allah, inikah Uzma Sofiyyah? Inikah perempuan yang aku cari selama ini. Ya allah, apa aku sedang bermimpi?" bisik hati lelaki itu. Sambil uzma tidak perasan akan keadaan itu. Lelaki itu menatap dia dengan penuh tekun tanpa berkedip matanya.
Lantas dia terfikir, apakah jika dia bertindak untuk meminta maaf akan mendamaikan perselisihan mereka yang telah lama dingin.Lelaki itu bangun dan terus ke kaunter cashier yang tidak terletak jauh dari tempat duduk nya. " yes mr. Isyraf, is there anything we can help you?" soal pekerja cashier itu.
" perempuan yang duduk bersebelahan dengan tingkap kaca itu, dia pelanggan tetap kat sini ke?" - isyraf
"ah ya... Kenapa ada apa apa masalah ke"
Tanya pekerja itu.
" dia ada member card tak?" - isyraf
" oh ada, kenapa ya encik?" - pekerja cashier itu bertanya
" tolong bagi saya nombor dia boleh?"
Tanpa berfikir panjang, Isyraf terus meminta nombor telefon uzma dari cashier itu." saya tak boleh bagi nombor telefon dia sesuka hati. kalau encik nak, encik boleh bertanya sendiri dengan dia."
Balas pekerja itu dengan nada perlahan.
" please, i'll give you anything. I really need her number. Please, could you help me."
Rayu Isyraf kepada pekerja itu.
Serba salah pekerja itu dibuatnya. Oleh disebabkan kesian dia terus memberi nombor uzma kepada lelaki itu.
" Thanks! Thank you so much. Next week saya datang awak claim kat saya. Thankss" - isyraf
Terus, dia mengambil barang nya dengan terburu buru.Fail fail semua dicapai laju dan dia terus bergegas ke kereta miliknya yang diparkir tidak jauh dari kafe itu.
" confirm, tu memang Uzma. Apa apa pun aku kena call jeff dulu. Kena bagi tahu dia niii!" - isyraf
YOU ARE READING
my First and last
Romance. . . . Main characters Uzma sofiyyah Isyraf haikal Danish jeffri Amilia syazreen Farah Dania Jasmine choo "dalam hidup ni, apa yang kita cinta itulah Yang akan menjadi ujian buat kita." - Uzma "I miss you so bad. Even though everyday we meet, a...