Part 1

109 8 0
                                    

Perspektywa Harry'ego

Jak zawsze siedziałem pod oknem na moim łóżku,  i szukałem czegoś na YouTube, akurat dzisiaj nowego teledysku do kawałka 21 Guns - Green Day.
Strasznie uwielbiałem ten zespół mieli ciekawą muzykę. Gdy już znalazłem wybrany teledysk, włączyłem go i oglądnąłem. Tak jak myślałem, był super! Obejrzałem go jeszcze kilka razy a potem, wszedłem na Facebook'a, w sumie to może i troszkę żałosne ale szukałem znajomych przez internet, bardziej im ufałem niż tym co byli wokół mnie. Zazwyczaj to tak mijały moje dni, tak samo jak ten, 10 marca 2013. Czyli dzisiaj, okropna nuda. W każdym razie, gdy już byłem na FB wszedłem na stronkę dla fanów Green Day'a czyli tak zwanych Idiot. * np. jak 1D- są Directioner to oni mają Idiot*  Znalazłem tam wiele ciekawostek, zdjęć na temat zespołu oraz numer do jakiegoś czatu na GG dla osób które uwielbiają ten zespół co mnie bardzo ucieszyło więc, od razu bez wahania otworzyłem moje Gadu-Gadu i wystukałem numer. Było kilka osób online..

                                                                                  Czat dla fanów Green Day!

Aby dołączyć do czatu napisz swój nick np. #Julia123
- #HarryS *ENTER*
Uwaga, #HarryS dołączył do czatu.
Dostępni są: #LouisT  #Alex223 oraz #67David67

#LouisT - Ogarnijcie się ludzie nie spamujcie tymi zdjęciami bo się zawiesza lol !
#Alex223 - Oo ktoś nowy! Heeeeej :)
#67David67- Siemka :)
#HarryS - Cześć :)  Co tam?
#Alex223 - W porządku a u ciebie?
#67David67 - Okay.
#HarryS - Dobrze :) Cieszę się, że są takie czaty gdzie można poznać ludzi z takimi samymi zainteresowaniami.
#Alex223 - Właśnie miałam cię zapytać co tutaj robisz! :) No, ale teraz już wiem! :)
#67David67 - Tommo a ty co taki cichy?
#LouisT- Po prostu czytam co piszecie, nie chcę przeszkadzać.
#HarryS - Miło cię poznać Louis :)
#LouisT - Mhm, ciebie też Harry.
#Alex223 - Dawajcie ludzie pograjmy w coś..
#67David67 - Świetny pomysł Alexandra! :)
#HarryS - Wiecie ja już lecę później dołącze..
#LouisT - *WIADOMOŚĆ PRYWATNA DO* : #HarryS  - To moje gg 12345678 napisz do mnie póżniej ;)

Użytkownik #HarryS jest offline.


Kilka dni później.

Dni mijały bardzo szybko, całymi dniami na czacie.. albo słuchałem Green'a lub pisałem z Louisem..
Był naprawdę ciekawym chłopakiem. Dowiedziałem się że mieszka o 600 kilometrów dalej co było naprawdę WOW, słuchał GD od tego samego czasu co ja czyli września 2011.  Był rok starszy i gdy wysłał mi swoje zdjęcie oniemiałem. Był naprawdę bardzo przystojny, rzekłbym że idealny :)
Piękne hipnotyzujące niebieskie oczy, cudowny uśmiech który rozpromienił by serce nie jednego.
I te czekoladowe włosy z grzywką opadającą na czoło, chłopak marzenie..



I tak się kończy pierwszy rozdział, podoba się? Proszę piszcie w komentarzach co myślicie, to mój pierwszy FF :P

I know I'm not the only one.   L.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz