Part 2

47 5 0
                                    

Perspektywa Louis'a

Wysłałem  moje zdjęcie  Harry'emu  długo nie odpisywał więc zapytałem..

Tommo: Harry co sądzisz o moim zdjęciu? Jak bardzo brzydki jestem? :)
Hazza:  No właśnie jesteś  wspaniały! Pewnie leci na ciebie masa dziewczyn..
Tommo: Yhm.. nie jestem zbyt popularny, ale mam kumpli :)
Hazza: Chciałbym cię spotkać :)
Tommo: Co robisz w wakacje?
Hazza: Hiszpania... ciocia ma hotel -.-
Tommo: Ja też jadę do Hiszpani!
Hazza: Super to może tam .. ale zaraz jaki hotel?
Tommo: Simar na Majorce..
Hazza: Ej no bez żartów !! To hotel mojej cioci !! :)
Tommo: Okay to fajnie :) A mógłbym teraz zobaczyć ciebie?
Hazza: Jasne *wysyłanie pliku*
Tommo: O M G
Hazza: Ej no chyba nie jest tak źle ! XD
Tommo: Uroczy jesteś hah, te twoje loczusie :D Noo w sumie masz całkiem ładny uśmiech i twoje oczy.. ahh zawsze chciałem mieć zielone!
Hazza: Nie oddam ci ich są moje hah, bez przesady z tymi loczusiami.. zagłaskałbyś mnie na śmierć !
Tommo: Dobra Hazza do jutra ja lecę .. musze pomóc mamie :)
Hazza: Ok.. ej Louis !!!!!

Tommo ma status niedostępny.

Hazza: Ale przecież może jedziemy w innych miesiącach .. *backspace, kasuj*

Perspektywa Hazzy

Chciałem mu wysłać że możliwe jest to że jedziemy w innych miesiącach bo ja jadę w ostatnich 2 tygodniach sierpnia.. ale nieważne jutro go zapytam..

Przystojny jest nigdy niczego takiego nie czułem, ale w sumie tu nie o wygląd chodzi tylko o to jaki jest kochany i miły. Gdybym powiedział jakiemuś chłopakowi że jest ładny pewnie wyzywał by mnie od pedałów.. a to nie jest jakiś chłopak on tak nie robi, on jest wyjątkowy.. zależy mi na nim.
Ale znając życie pewnie jest hetero .. w sumie ja też jes..byłem? Nie, nie to nie możliwe nie jestem bi prawda?! Harry stop, podobają ci się laski, okay? Laski i tylko laski! Nie lubisz chłopców... uff.



Jak myślicie Harreh pozostanie hetero czy jednak zmieni orientacje :D?
PROSZĘ O KOMENTOWANIE! :) :) :)

I know I'm not the only one.   L.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz