Page 1&2 | 1/ 20 |

2 0 0
                                    

(HIII!! WELCOME I AM ERRR, JUST STARTING THIS AND THI I MY FIRST SO SORRY!)

𝓜𝓸𝓸𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓼𝓲𝓽𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓵𝓲𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓻𝓸𝓸𝓶 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓸𝓯𝓪, 𝓻𝓮𝓵𝓪𝔁𝓮𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓶𝓲𝓷𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓲𝓼 𝓸𝔀𝓷 𝓫𝓾𝓼𝓲𝓷𝓮𝓼𝓼.

𝓜𝓸𝓸𝓷: "~ i wonder what moonshine is doing. He hasnt been really active for a while. Might go check on him.~" 𝓱𝓮 𝓮𝔁𝓬𝓵𝓪𝓲𝓶𝓮𝓭. 𝓝𝓸𝓽 𝔀𝓪𝓷𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓸 𝓼𝓮𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷𝓼𝓱𝓲𝓷𝓮 𝓪𝓰𝓪𝓲𝓷.

𝓐𝓼 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝔀𝓪𝓵𝓴𝓮𝓭 𝓽𝓸𝔀𝓪𝓻𝓭𝓼 𝓜𝓸𝓸𝓷𝓼𝓱𝓲𝓷𝓮𝓼 𝓼𝓵𝓮𝓮𝓹𝔂 𝓬𝓸𝓻𝓷𝓮𝓻. 𝓗𝓮 𝓯𝓮𝓵𝓽 𝓪 𝓫𝓲𝓰 𝓻𝓾𝓼𝓱 𝓸𝓯 𝓱𝓮𝓪𝓽 𝓷𝓮𝓪𝓻 𝓱𝓲𝓶. 𝓦𝓸𝓷𝓭𝓮𝓻𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓷𝓭 𝓰𝓮𝓽𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓾𝓼𝓹𝓲𝓬𝓲𝓸𝓾𝓼, 𝓱𝓮 𝓸𝓹𝓮𝓷𝓮𝓭 𝓶𝓸𝓸𝓷𝓼𝓱𝓲𝓷𝓮𝓼 𝓻𝓸𝓸𝓶 𝓪𝓷𝓭 𝔀𝓪𝓵𝓴𝓮𝓭 𝓲𝓷, 𝓼𝓮𝓮𝓲𝓷𝓰 𝓶𝓸𝓸𝓷𝓼𝓱𝓲𝓷𝓮 𝓸𝓷 𝓱𝓲𝓼 𝓬𝓱𝓪𝓲𝓻 𝓲𝓷 𝓱𝓮𝓪𝓽.

𝓜𝓸𝓸𝓷𝓼𝓱𝓲𝓷𝓮:"~god... I hate this feeling. I cant get rid of it for life...~" 𝓶𝓸𝓸𝓷𝓼𝓱𝓲𝓷𝓮 𝓼𝓪𝓲𝓭. 𝓕𝓮𝓮𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓷𝓰𝓻𝔂 𝓪𝓷𝓭 𝓲𝓷 𝓱𝓮𝓪𝓽. 𝓜𝓸𝓸𝓷𝓼𝓱𝓲𝓷𝓮 𝓽𝓾𝓻𝓷𝓼 𝓪𝓻𝓸𝓾𝓷𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓼𝓮𝓮𝓼 𝓶𝓸𝓸𝓷. 𝓗𝓪𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓪 𝓫𝓲𝓰 𝓸𝓹𝓹𝓸𝓻𝓽𝓾𝓷𝓲𝓽𝔂.

𝓜𝓸𝓸𝓷:"~ mind explaining why theres so much heat around this area? ~"

𝓜𝓸𝓸𝓷𝓼𝓱𝓲𝓷𝓮 𝓼𝓲𝓰𝓱𝓼 𝓼𝓽𝓪𝓷𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓾𝓹 𝓪𝓷𝓭 𝓰𝓸𝓲𝓷𝓰 𝓷𝓮𝓪𝓻 𝓶𝓸𝓸𝓷. 𝓗𝓸𝓵𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓲𝓼 𝓪𝓻𝓶, 𝓼𝓵𝓲𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓸𝔀𝓪𝓻𝓭𝓼 𝓱𝓲𝓼 𝓱𝓪𝓷𝓭𝓼. 𝓗𝓸𝓵𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓲𝓼 𝓱𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓲𝓰𝓱𝓽𝓵𝔂 𝓫𝓮𝓯𝓸𝓻𝓮 𝓼𝓹𝓮𝓪𝓴𝓲𝓷𝓰.

𝓜𝓸𝓸𝓷𝓼𝓱𝓲𝓷𝓮:"~ moon... I need your help... Please.. For the love of god.. ~"

𝓜𝓸𝓸𝓷 𝓼𝓲𝓰𝓱𝓮𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓪𝓰𝓻𝓮𝓮𝓭 𝓷𝓸𝓭𝓭𝓲𝓷𝓰. 𝓜𝓸𝓸𝓷𝓼𝓱𝓲𝓷𝓮 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓽 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓫𝓲𝓰 𝓸𝓹𝓹𝓸𝓻𝓽𝓾𝓷𝓲𝓽𝔂 𝓽𝓸 𝓰𝓮𝓽 𝓻𝓲𝓭 𝓸𝓯 𝓱𝓲𝓼 𝓱𝓮𝓪𝓽.
𝓜𝓸𝓸𝓷𝓼𝓱𝓲𝓷𝓮 𝓹𝓲𝓬𝓴𝓮𝓼 𝓾𝓹 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝓪𝓷𝓭 𝓬𝓪𝓻𝓻𝓲𝓮𝓼 𝓱𝓲𝓶 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓮𝓭, 𝓴𝓲𝓼𝓼𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓲𝓶 𝓹𝓪𝓽𝓲𝓮𝓷𝓽𝓵𝔂

𝓜𝓸𝓸𝓷:"~ you gotta pay back later~.. ~"

𝓜𝓸𝓸𝓷𝓼𝓱𝓲𝓷𝓮 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓮𝓭 𝓪𝓽 𝓱𝓲𝓶 𝓪𝓷𝓭 𝓷𝓸𝓭𝓭𝓮𝓭 𝓬𝓸𝓷𝓽𝓲𝓷𝓾𝔂𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓸 𝓴𝓲𝓼𝓼 𝓱𝓲𝓶

"~you wouldnt.~" "~would i?~"Where stories live. Discover now