1.BÖLÜM GÜNE MÜTHİŞ BAŞLAYIŞ

1.8K 80 1
                                    

Merhaba ben Selin.Biz 3 kadeşiz. Öz ikizim (hiç benzemesekte) Nazlı tam sır küpüdür . Küçük üvey kardeşim Peri'den nefret ediyorum.Tam bir arıza. Annem Güneş gururlu bir kadındır. Annemin yeni eşi Haluk. Peri'ye hiç benzemiyor. Biz Haluk Beyin yalısıda kalıyoruz.
Bu gün üvey kuzenlerimiz gelecek. Doğrusu akraba akrabaya benzer.Fazla hayal kurmiyim Peri ne ki onlar ne olsun.Gidip kot tulumumu giydim. Beyaz üstüne siyah benekli bir t-shirt giydim. Ayağıma beyaz converse giydim. Merdivene doğru yöneldim. Gelmiş olduklarını gördüm.Offf daş daş ya. Bakarken dengemi kaybettim vee merdivenden 4-5 kat düştükten sonra tam kafamı dayana vuracağım sırada birinin beni tuttuğunu hissetim ve daha sonrasini hatirlayamiyorum. Uyandiğimda herkesin bana meraklı gözlerle baktığını gördüm. Bi dakika bu Peri bana neden kötü kötü bakıyo?? Heh güne müthiş başlangıç.

Ali: İyi misin yarım saattir baygınsın?
Sel: İyiyim.
Peri: Dedim ben size bir şeyi yoktur onun diye.
Sel: Hay sinir diye boşa demiyorum.
Naz: Yaa bizi çok korkuttun Selin...
Sel:Uzatma Nazlı bir şey yok dedik ya.
Naz:Üff tamam.
Peri:Dışarı bir şeyler içmeye gidelim mi Ali?
Sav:Bi bizede sorsaydin nasıl olurdu kuzi?
Naz:Bi dakika bi dakika Ali kim?
Sav:Doğru size kendimizi tanıtmadık. Ben Savaş. Bu kardeşim Ali. Sen k.....
Tuğ:Bende Tuğçe. Naber gençlik. Bunlar kim Ali?
Naz:Ben Nazlı buda kardeşim Selin canım :)
Em: Madem sizde varsınız hadi bir şeyler içmeye gidelim.
Peri: Bende aynısını dedim.
Tuğ: Eee ne diyorsunuz ?
Sav: Bana uyar.
Naz: Banada.
Peri: Ben kesin geliyorum.
Sel:Ben kendimi iyi hissetmiyorum gelmicem.
Peri: Sevindim.
Sel: Efendim?
Peri: Oo çok üzüldük dedim canım. Alicim sen ?
Ali: Ben Selin'in yanında kalıyim.

Selin'den

Birden yüzümde kocaman bir gümseme belirdi bir dakika ya. Ben niye gülümsüyorum ??


Merhaba yeni hikayem umarım hoşunuza gider. Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum. ;)

METOR AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin