Naktis. Gatvė. Lėti po truputį greitėjantys žingsniai. Šviesos nėra, tik kur ne kur mėtosi šukės nuo kurių atsispindi mėnulio šviesa. Pilnatis. Šianakt vilkolakiai užkariaus miestą...
Manau, kad perskaitę tokius sakinius nepagalvotumėte, kad pradedate skaityti žmogaus gyvenimo istoriją...
Taigi, metas prisistatyti. Aš esu Linda. Dabar vasara, todėl negalėčiau pasakyti kurioje klasėje esu, bet busiu devintokė. Aš gyvenu Finigago miestelyje, kuriame visada šviesdavo saulė, netgi kai lydavo. O naktį kai nebūdavo saulės, šviesdavo mėnulis. Tik ne taip ryškiai. Deja, dabar taip nėra...
Iš mano istorijos pradžios, tikriausiai pagalvojote, kad dėsis baisūs dalykai. Iš tikrųjų taip ir bus, bet dabar noriu sugrįžti prie geresnių laikų ir pradėti pasakoti savo istoriją nuo pradžių.
Beje, nepaminėjau, jog esu vampyrė, na nevisai, tik pusvampyrė, todėl neturiu tokių stiprių sugebėjimų kaip tikri vampyrai. Bet tikrai sugebu užuosti geriau nei žmogus ir einu žymiai tyliau. Beto tikrai lengvai galiu atpažinti kitus vampyrus, bei vilkolakius...
************************************
Sveiki visi! :) Štai pradėjau pačią pirmą savo istoriją. Jau turiu parašiusi pirmą dalį, bet norėčiau sulaukti kelių nuomonių.... Taigi rašykite ar jums patiko ir ar verta tęsti!!! :)
IKI! :)