MEDYA : JENNİFER
Adım Jennifer 18 yaşında olmama rağmen hayatımda bir kez bile yurt dışına çıkmadım. Ailem ile birlikte Los Angeles 'ta yaşıyorum. Tek hayalim İspanya' ya gitmek. Babama İspanya'ya gitmek istediğimi ve orada Barcelona 'nın sadece bir maçını izlemek istediğimi söyleyince hiç tahmin edemediğim bir şey oldu , babam İspanya 'ya gitmeme ve Barça'nın bir maçını izlememe izin verdi. Fakat bir problem vardı abim Michael da benimle gelmek isteyecekti ama ben abimin benimle gelmesini istemiyordum. Ben tam odama valizimi hazırlamaya giderken babam birden " abin de seninle gelecek" lafını söyledikten sonra ben bittim çünkü eğer oraya abimle gidecek olursam ki böyle bir şey olmamalı her işime karışır ve maçta hayal olur. Bu duruma hemen bir çözüm bulmalıydım. Eğer ispanya ' ya teyzemin yanına gideceksem çünkü babam teyzem orada olduğu için otelde kalmama izin vermiyor abimin oraya gelmemesini sağlayan tek kişi teyzem olur. Aslında aklıma çok güzel bir fikir geldi babamın yanına gidip " eğer abim ispanya ' ya gelirse teyzemin evinde değil de bir otelde kalacağımı söyleyecektim. Bu fikri hemen gidip babama söyleyecektim çünkü abimin oraya gelmesi benim hayallerimin olmayacağı anlamına gelir. Annem ve babam salonda otururken kendi kendime bu fırsatı değerlendirmeliyim çünkü bir daha onları bir arada bulamam bunun nedeni ikisininde çalışması ve bizim de okulda olmamızdı. Neyse ki okullar kapandı ve biz YAZ TATİLİNDEYİZ. Babamla konuştum fakat işler pek umduğum gibi gitmedi babam her zamanki gibi fikrinden vazgeçmedi ve bana " eğer abin de seninle gelmez ise ispanya hayal olur" dedi. Başka çarem yoktu eğer o maça gitmek ve Barça' nın taşlarını görmek istediğim için bu fikri kabul ettim. Babam uçak biletini iki gün sonraya aldı ve tek dileğim bu iki günün hemen geçmesiydi. İki gün biraz yavaşta olsa geçti üç buçuk saat sonra uçağım kalkacaktı ama bir problem vardı benim uçak fobim vardı ve uçağa bindiğimde fenalaşıyordum abime bu problemi söyleyince birazcık şaşırdı çünkü bunu pek beklemiyordu. Annem ve babam bizi yolcu ettikten sonra ben ve abim neyse ki uçağa binebildik. Benim uçağa binmem ve abimin elini sıkıp tırnaklarımı onun eline geçirmem bir oldu. Yolculuk uzun sürsede biz İspanya 'ya vardık havaalanına baktıktan sonra bizden biraz uzakta olan teyzemizi gördük. Teyzemin adı Jane anneannem teyzemi doğururken öldüğü için adını Jane koymuşlar. ( anneannemin adı Jane ) zaten o günden sonrada annemler üç kardeş olarak kalmış en büyük dayım, john, ortanca yani annem jessica, ve en küçük teyzem jane. Teyzemin evi havalimanına baya uzak teyzem Şablon ( ispanyanın en büyük ili ) da oturuyor havaalanı ise Alicante ( şablona en yakın olan havalimanı ) de. Neyseki biz eve vardık. Kalbim heyecandan duracak gibi oluyordu her zaman çünkü hayatımda hem ilk defa yurt dışına çıkıyordum hem de gitmek istediğim yere gelmiştim. Arabanın bagajından eşyaları teker teker indirdik ve içeri geçtik teyzem bize kalacağımız odaları gösterdi. Eşyalarımızı odaya yerleştirdikten sonra teyzem bize öğle yemeği hazırladı ve yemekten sonrada bizi dışarı götüreceğini bu yüzden de üstümüze şık kıyafetler giyinmemiz gerektiğini söyledi. Yemeğimizi yedikten sonra üstümüze şık kıyafetler giyinmeye odamıza çıktık. Odada ilk olarak annem ve babamı vardığımızı söylemek için aradım. Annemi aradığımda açmadı bende babamı aradım babamda açmadı. Üstüme güzel bir elbise giyindikten sonra aşağı teyzemin yanına gittim ve birden telefonuma mesaj geldi mesaj annemdendi şöyle yazıyordu " kızım bugün pazartesi olduğu için işyerindeyim ondan telefona cevap veremiyorum. " tabi yaaa bugün pazartesi o yüzden ikiside telefonumu açmadı. Telefonumla arkadaşımla mesajlaşırken ( odamda ) teyzem " çocuklar hala hazır değil misiniz ???? " diye bağırınca hemen abimle aşağıya indik. Evden çıktık ve arabaya bindik kendi kendime işte yolculuk başlıyor dedim.
___________________________________________________
Beğendiyseniz vote yapmayı ve yorum yapmayı unutmayın :))