MULTİ : MİCHAEL
Teyzem bizi ilk olarak lunaparka götürdü. Lunapark benim çocukluğumdan beri en sevdiğim yer ve ilk aşkımı bulduğum yerdi. 7 yaşındaydım ailecek Los Angeles ' ta lunaparka gitmiştik. Benim favorilerimden olan hız trenine çok binmek istemiştim babam binmeme izin verince koşarak hız treninin bulunduğu yere gittim ve biletimi orada ki çalışanlara verdim. Çalışanlar geçmeme izin verdikten sonra hız trenine binip tam kemerimi takarken orada o çocuğu gördüm ve tutuldum. Çocuk benden bir veya iki yaş büyüktü. Ama kendi kendime aşkta yaşa önem vermemize gerek yok dedim. Ben bunları düşünürken meğer teyzem ve abim bana sesleniyormuş. Tabi ben bu hayallerdeyken onları duymadım . Teyzem beni dürttü ve bana " hangi alete binmek istersin " dedi. Tabi ki ben ilk olarak hız treni dedim çünkü daha demin de söylediğim gibi yaşadığım tüm anılar hız treninde gerçekleşti. Biz biletlerin satıldığı yere gittik biletleri aldık ve hız trenine doğru yürüdük abim ve teyzem benim arkamda ben ise onların önünde tek başıma oturuyordum. Teyzemle konuşurken yanıma birisinin oturduğunu fark ettim dönüp ona baktığımda işte yine o çocuktu küçükken ona aşık olduğum ona ad bile takmıştım adı "kalbimin prensi" onu heyecanla görmem ve beni tanımasını istememem bir oldu küçükken ona ilanı aşk etmiştim ve bu yüzden de beni tanımasını pek istemiyordum. Ama işler pek umduğum gibi gitmedi sanırım bana bakınca beni tanıdı ve bana " seni bir yerden tanıyor muyum ? " diye sorunca kalbim bir an durucak gibi oldu ben ondan kurtulmaya çalışırken çocukluk aşkım biraz inatçılık yapıp soruyu tekrarladı. Sanırım bir cevap vermem gerekiyordu ben ona tam cevap vericekken hız treni harekete geçti bende de biraz panik atak olduğu için o anda ona pek bir şey diyemedim. Neyse ki tren 3 - 4 dakika hareket ettikten sonra durdu. Ben tam trenden inerken elimden tuttu ve bana " sana trenden inmeden önce bir soru sordum lütfen onu cevaplar mısın??" Aklıma hiçbir şey gelmiyordu ama birden aklıma eğer ona " şu an sorunun cevabını sana burada veremem bir kafeye gidip oturalım mı diye sorucaktım teyzem ve abime ise okuldan arkadaşım diyecektim . Bu fikrimi hemen gerçekleştirmem lazımdı düşündüğüm şeyleri çocuğa söyledim çocuk bana " olur bildiğim bir restaurant var akşam saat sekiz buçukta seni gelip evinden alırım" deyince kalbim yerinden fırladı çocuğun adını bilmiyordum adını sorunca adının Marc olduğunu söyledi. Üstünde barça forması ve altında da kot vardı.Marc ile lunaparkta biraz sohbet ettikten sonra ona güvendim ve teyzemin evinin adresini verdim . Ha söylemeden çocuk ( yani Marc ) aslında MARC BARTRA ' ymış. Marc ' a beni diğer arkadaşlarıyla tanıştırmak isteyip istemediğini sorunca beni kırmadı ve yarın sabah ki antremana gelip diğerleri ile tanışabileceğimi söyledi. Fakat ortada bir problem vardı eğer yarın sabah antremana gideceksem bir forma ( barça ) almam gerekiyordu. Marc ile vedalaştıktan sonra teyzemlerin yanına alışveriş merkezine gittim çünkü ven ve Marc cafede teyzem ve abim ise alışveriş merkezindeydi. Marc beni alışveriş merkezine bıraktı ve bende teyzemlerin yanına gittim. Teyzemle baya gezdik ve birden gözümün önünde bir nike mağazası vardı, yarın sabah antremana gideceğim için hemen bir forma almam gerekiyordu bu yüzden ışık hızıyla nike mağazasına girdim formalara baktım fakat kimin formasını alacağımı bilmiyordum bu yüzden formanın arkasına kendi ismimi yazdırdım. Alışveriş merkezinde 1 - 2 saat kaldıktan sonra eve gittik evde yarın sabah ki antreman için bir alt bulmaya çalıştım hava çok sıcak olduğu için kot giyemezdim , etek ile hiç rahat edemiyorum, şortumu da Los Angeles' ta unutmuştum yani işin gerçeği alt olarak giyecek hiçbir şey yoktu. Sanırım teyzem beni kapı aralığından izleyip alt olarak giyecek bir şeyim olmadığını görünce bana kendi şortlarından bir tane verdi. Teyzemle aynı beden giyindiğim için şort bana oldu.
Yarın antremana giyeceklerimi denedikten sonra en sevdiğim kıyafet yani pijamalarımı giyindim ve aşağı indim aşağı indiğimde abim ve teyzem korku filmi izleyip patlamış mısır yiyordu. Ben ise korku filmi pek sevmediğim için yukarı odama uyumaya çıktım ve yarınki antremanın hayalini rüyamda görmem dileğiyle uykuya daldım.______________________________________________________________________
Arkadaşlar beğendiyseniz vote yapmayı ve yorum yapmayı unutmayın şimdiden teşekkürler :))