mutluluklar

36 6 2
                                    

O sinirle eve geldim, hemen üstümü değiştirip, facebook umu actim . Noldugunu anlamamistim o sinirle gidip Deniz e teklifin hala gecerliyse kabul ediyorum ,diye msj attığımı hatırlıyorum .
Dakkalar sonra evet hala geçerli msj geldi ve biz cikmaya başlamıştık .
Günler 28 Ekim 2014 ü gösteriyordu benim hayatımın değiştiği tarih ti bu.
- Mira
-efendim ,Deniz.
- biz şimdi ...
-Evet.
-Sevgilimi miyiz?
-Sen hala istiyorsan, EVET.
-evet Mira
Ben ne diyecegni bilemeyen saftorik insanlara döndüm Sadece gülücük koymakla yetindu.
O bana sorular soruyor ben ona sorular soruyordum .
Derken telefon numarasını istedim ama istediğimi de sonradan fark ettim .
Hemen numarasini verdi benden istedi bende verdim .
Bu arada yüzüm kıpkırmızı kesilmisti heyecandan yazıları düzgün yazamiyordum elim ayagim titriyordu .
Derken benim kapatmam lazım yazıp face mi kapattım,farkında olmasam da yüzümde salak saçması bir gulumsemeyle gezdigimi bayagi sonra farkettim.

Evet bende Deniz e aşık olmaya başlamıştım artık.
Ertesi gün okulda birbirimizi gördüğümüz de yüzümüzde oluşan salakca gülümseme
harika birşeydi .
Onun benim olduğunu bilmek beni koruyan kollayan birinin oldugunu bilmek ...

Sabah ben merdivenlerden inerken Deniz sınıfa çantasını bırakmaya çıkıyordu , birbirimizi görünce ikimiz de donduk kaldık ne yapacagini bilmeyen kuşlar gibi kalakaldik ölece .
-Günaydın Mira.

-Günaydın Deniz.

-Aaa yeter artik , bune yaa omrunuzde hic karşılaşmamis ,hic konusnamis gibisiniz yaa hadi Deniz sen sınıf a Mira sende benle geliyorsun .

Eğer Ukte biraz daha bizi ayirmasaydi herhalde aksama kadar böyle kalacaktik .

Ukte, özlem, Şeyma ve ben 4lusu Deniz le beni cekistirirken .""zıııırrrr ""zil kahretsin yaa yine mi el mahkum derse yürüyün kizlar.

Dersten çıktığımda Deniz , Ukte, özlem, Şeyma, ilyas beni kapıda bekliyorlar di şaşırdım valla ne yalan söyleyeyim.
Biz artik 6 kisi olmuştuk hep beraber geziyor hep beraber yiyip içiyorduk .
Bizim okul çıkışı ek derslerimiz vardi . Deniz le benim il başbaşa kalma animiz di çıkmaya başlaya limiz sadece 1 gün olmuştu ve biz başbaşa 1 saat geçir ecektik ben çok heyecanlıyıdim kalbim yerinden cikcakmis gibi hissediyorum ve kalbim boğazımda atıyormuş gibi hissediyordum.
-Mira hadi gel burasi güzel burda oturalım .
Deniz in sesiyle düşüncelerimden ayrilip Deniz e odaklandim.

- Tamam burasi bencede güzel bir yer .
- Mira teklifime isteyerek mi evet dedin? Yoksa Kerem e yakın olmak icin mi .

Ben böyle bir soruyu hic beklemiyordum bir amda ne diyeceğimi bilemdim sadece
'Yooo yooo yok oyke birsey diyebildim.'
- kizmadin demi sadece emin olmak icin sordum.

- Hayır kizmadim sonucta sen benim kerem den hoslandigimi biliyordun senin yerinde olsan vende sorar dim.
Biz böyle konusurken zil caldi ve eve gitmek zorundaydim artik .

-

BENİM HİKAYEM:-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin