In mijn droom droomde ik over mijn dode zus. Ik zag haar verdrietig glimlachen . Ze draaide zich om ,liep naar een meer en werd naar onderen getrokken door meerdere handen.ik volgende haar het water in , handen grepen mijn enkels vast .ik ging kopje onder . Ik kon ademen en kon heel goed zien, beter dan boven water. Ik zag mijn zus en zag dat ze zich niet verzette . Ik schreeuwde naar haar dat ze zich moest verzetten ,maar het was vergeefse moeite . Toen leek het alsof ik terug de tijd in getrokken werd . Ik zag haar bij mijn wiegje staan . Mmm dacht ik bij mezelf vroeger was ik wel schattig . Ze deed haar ketting af en legde deze bij mij . Ze bukte zich en gaf een zoen op mijn voorhoofd en liep de kamer uit . Ze liep van de trap en ik hoorde haar ruziën met iemand. Ik herkende de stem niet. Het was die van een jongen ,maar wie ? Ik liep naar het raam en keek naar buiten en zag de zon aan de hemel schitteren . Ik zag mijn zus naar buiten lopen en ik zag hoe ze veranderde .haar handen werden klauwen , haar gezicht kreeg een snuit. Na een paar tellen was de verandering voltooid . Ze ... Ze was een draak . Ik zag haar opstijgen en ze verdween . Had die maffe lerares nu toch gelijk gehad ?
Ik staarde sprakeloos voor me uit en werd wakker.
Ik had ontzettend veel gezweet want ik was helemaal nat . Ik proefde zout op mijn lippen . Het werd als maar vreemder en vreemder. Had ik nu gedroomd of was het allemaal echt? In de verte hoorde ik een stem . Het was Lotte s stem . Ik riep naar haar en ze liep naar me toe en klom de boom in . Ik zag haar klimmen en toen verdween ze . Ik stak mijn hand uit en in plaats van tegen de boom te duwen duwde ik tegen haar neus. Auw schreeuwde ze en Lotte werd heel even zichtbaar .ik sta hier nog hoor ik ben alleen onzichtbaar en waarom ben jij nat ? Geen idee , ik lag alleen te slapen . Lotte keek eerst heel bezorgd en toen herstelde ze zich weer . Kom Am we gaan naar huis .nee wacht wat ben jij? Een nimf , duh .dat is onmogelijk . Kan ik dat ook vroeg ik daarna. Ik weet het niet , je bent een draak en ik weet niet of dat tot je mogelijk heden behoort. Ik kan nooit in zon ding veranderen , daar ben ik veel te klein voor! Heb je het al geprobeerd? Nee , maar ... Niets te maren je weet het niet en het is absoluut zo . Kom je nog? Ik kom al ! We stopt bij haar huis en vanaf daar reed ik alleen verder.
Ik reed een paar straten door tot ik op de stoep stond van mijn eigen huis.Mijn huis was zoals elk ander
huis in deze region , maar toch anders. Het onderscheidde zich van de anderen door de uitstraling die
het gaf . Als er één plek op de aarde is waar ik me thuis voel is het hier wel . De grijze muren bevatten
ronde ramen en een deur die je normaal bij de tandarts terugvind . Het was er abnormal stil . normaal
gezien hoorde je geluiden uit de keuken van soep die staat te pruttelen en van de tv die staat te spelen .
Maar vandaag? Maar vandaag hoorde ik niets en dat beangstigde me . Aarzelend stak ik mijjn sleutel
in de deur enopende hem onder luid gekraak . Wat ik binnen zag was het meest te beschrijven als trauma gevend .
Dit is een nieuw hoofdstuk , ik zal de volgende veel rapper uploaden
VOTE ,COMMENT ,FAN geef aub je mening
JE LEEST
De laatste waterdraak
FantasyAm is de laatste in haar soort. Ze heeft iedereen van wie ze hield verloren. En dan heb je nog Will : een knappe jonge prins die niets van haar moet weten. Toch voelt Am zich aangetrokken tot hem. Waar slaat de voorspelling op?