Who the fuck said my sleeping schedule would be so messed up?That's right me.
Seriously I hate people.
I'd rather be some character in a fanfic dating Shawn Mendes or something. My life isn't worth shit.
My mom said I have a good butt today.
WHAT THE ACTUAL FUCK MOM? YOU AND YOUR WRINKLY ASS CAN LEAVE ME AND MY BUTT ALONE. FUCKING HELL MOTHER.
I just need Jesus on my team.
You know how it let it go Elsa sings "It's funny how some distance makes everything seem small"?
I'm here throwing my hands up yelling at nothing.
NO SHIT A DISTANCE MAKES EVERYTHING SEEM SMALL. WHO THE FUCK WAS YOUR TEACHER IN SCHOOL? NO WONDER YOU LOCKED YOURSELF IN YOUR ROOM FOR YEARS.
GOOOOOOODDDDDDDDDDD I FUCKING HATE KIDS!
IM GOING TO TYPE IN ALL CAPS NOW.
STORY TIME!
I WAS PLAYING BALL WITH THIS IS ANNOYING ASS LITTLE GIRL, SHE WENT TO KICK THE BALL BUT FELL! OMFG I HAVENT LAUGHED THAT HARD IN FOREVER! BESIDES THE DAILY POOP JOKE. GOD HAS TO LOVE THOSE.
LITERALLY IVE BEEN IN MY ROOM ALL SUMMER ITS NOT EVEN FUNNY. IM STILL AS PALE AS A GHOST AND BARELY MAKE HUMAN CONTACT AS IT IS.
MY PARENTS ARE COMPLAINING HOW ME AND MY BROTHER ARE ALWAYS ON OUT DEVICES.
WHY THE FUCK DID YOU GET THEM FOR US THEN?!?!?! SHUT THE FUCK UP! THIS IS OUT GENERATION IF YOU DONT LIKE IT THEN WHY HAVE KIDS?
SO I WAS THINKING, WHEN PEOPLE HAVE KIDS THEY USALLY HAVE MORE THAN ONE. SO, MAYBE THE HAVE ANOTHER ONE BC THEY THINK THE SECOND WILL COVER UP FOR THE FIRSTS MISTAKES.
I NEED HELP AND FRIENDS.
GUESS WHAT I WAS LISTENING TO WHILE WRITING THIS?
FUCKING LET IT GO.
im tired and need to sleep, send help.