Chapter Two

33 2 1
                                    

Mé oči skenovali můj pokoj. Už to byl týden, od toho osudného hovoru a snažila jsem se z té show nějak vykroutit, ale Nick a moje máma nejspíše podepsali nějakou smlouvu či co. Nick přesvědčil mou mámu, aby to vyplnila, protože chce, aby se ze mě stala ta typická holka, tak si myslí, že se to ze mě stane tímto způsobem. Nick s tímto "žertíkem" došel příliš daleko,

Povzdechla jsem si, hodila svou zelenou army tašku na postel a znovu se rozhlídla po místnosti. Jsem vážně ráda, že máme každá svůj pokoj. Byl to opravdu jednoduchý pokoj s čistými bílými stěnami, jednou postelí, stolkem, židlí a malou televizí v rohu. Popadla jsem příručku.

Sobota, 14. Června.

Vítejte v Going In Different Directions! Jen málo věcí, které by jste měla vědět:

Je tu celkem 30 dívek, ve věkovém rozmezí mezi 16-20 lety.

Natáčení začíná dnes s příchodem dívek. První epizoda bude vysílaná v pondělí 28.Června.

Vítěz bude moct jít na párty do One Direction soukromého domu na pláži na Floridě, 25.Srpna. Všechny výdaje zaplatí.

Druhý po vítězi je také pozván na večírek, stejně jako dalších pět svých hostů.

Každý týden bude Harry, Louis, Liam, Niall a Zayn hlasovat pro pět dívek. Po sedmi týdnech se tak rozhodne o vítězce.

Hodně štěstí a bavte se!

"Allison?" Strčila hlavu do místnosti dáma, která mě sem vybrala. Myslím, že se jmenuje Miranda.

"Uh, říkejte mi prosím Al. Ano?" Uvedla jsem.

"Za pět minut budeme mít krátké setkání v obývacím pokoji." Usmála se, než se vydala do dalšího pokoje oznámit tu samou zprávu. Zasténala jsem a všechny věci z tašky jsem popadla a nacpala je do skřínky. To přece vůbec nevadí, stejně tu nebudu moc dlouho. Strčila jsem si telefon do zadní kapsy džínů a vydala se ven na chodbu.

"Ach, můj bože. Pořád nemůžu uvěřit tomu, že za pár hodin se setkáme s one Direction!" Slyšela jsem pískání někde v domě.

Zvedla jsem svůj zrak a pokračovala dál do obývacího pokoje. Byl to krásný veliký pokoj s hodně pohovkama, aby se sem vešly všechny dívky. Polovina dívek byla oblečená do mini sukní a krátkých tílek a šuškaly si jak moc jsou nadšení. Svalila jsem se na jednu z pohovek a skřížila si ruce na hrudi.

Nikdo z nich nevěnoval pozornost mě, tak se mi to líbilo. Vzala jsem svůj telefon a začala procházet textovky.

Caleb: Doufám, že budeš s One Direction vycházet dobře :) Snaž se zabít všechny z nich, jo? ooh, a pokud některá z těch dívek budou potřebovat kluka.. Moje číslo máš, takže se neboj podělit se s ostatními.

Nick: Doufám, že mě pořád nenávidíš. Cassidy a já jdeme ven na procházku. Díky za radu.

Devin: Dnes jsem jel v autě a nějaký utahaný holub přistál na mým čelním skle. Křičel jsem. Chybíš mi.

Zasmála jsem se.

"Jsme tu všichni?" Zeptala se Miranda a porozhlídla se po místnosti, kde se holky válely na gaučích. Zůstala jsem zticha a skoumala ostatní dívky. Roztřídila jsem je do čtyř skupin.

První skupina: Padělky. Bylo tam pět dívek. Byli na jednom gauči a chychotali se nad tím, jak přesvědčí chlapce, aby je milovali s jejich falešnými prsy. Byli opálené díky sprejům, falešné řasy a nepřirozenou barvu vlasů. Opravdu jsem si nemohla pomoci a ušklíbla jsem se nad nima.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 21, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Take Me As I Am |CZECH|Kde žijí příběhy. Začni objevovat