Part 1- Doing It Right

134 5 0
                                    

Reggel az órám éneklése ábrándított ki álmomból. Félre fordítottam fejem, hogy megnézzem hány óra. 6:30. Leültem az ágyam szélére, mély levegőt vettem, és a fürdőbe sétáltam. A zuhany alatt állva, magamra engedve a forró vizet, gondolkoztam. Tegnap költöztem Sydneybe, így nem nagyon ismerek senkit. Miután kiálltam a zuhany alól, megtöröltem testem, majd hozzá láttam megszárítani vizes fürtjeim.  Miután teljesen megszáradt, a haj göndörítő vashoz nyúltam, majd elkezdtem a hajam göndöríteni. Miután ezzel is végeztem, neki láthattam öltözni. Nem volt nagy öltözés, csak egy ujjatlan, fehér ing, és egy fekete farmersort. Kimentem a fürdőből, bepakoltam a táskám, majd táskástul lementem a konyhába reggelizni. Miután megreggeliztem elindultam suliba. Na, igen a Hallway High School. Senkit nem ismerek, így egy kicsit félek. Miután  beértem, a szekrényemhez sétáltam, és bepakoltam a felesleges könyveimet. Matek óra jön. Na, igen, a matek soha nem volt az erősségem. Becsengettek. Az diákok azonnal rohanni kezdtek, így nagyon nehezen jutottam el a matek teremhez. Az utolsó padba foglaltam helyet. Éppen, hogy leültem, a matek tanár, Mrs.Perkins, azonnal felszólított, hogy álljak mellé, azaz a táblához. 

- Ő itt Maya Ross. Most költözött, ide, így szeretném, ha nem piszkálnátok, és segítsétek, hogy  hamarabb beilleszkedjen! - nézett végig rajtam tanárnő. Az osztályra, csak egy pillantást  vetettem, aztán lesütöttem szemeim. Miután visszasétáltam a helyemre, elővettem egy ceruzát, és jegyzeteltem. 2 perccel a csengő előtt, elkezdtem pakolni, és mikor kicsengettek, azonnal kirohantam a teremből. 

- Hé! - fogta meg a csuklóm egy kéz - Maya, ugye? - egy gyönyörű, barna, rövid hajú, smaragd zöld szemű lányt pillantottam meg. 

- Igen! - mondtam félénken. 

- Tyra vagyok! - mért végig a lány - Maya, milyen órád lesz? - indultunk el. 

- Tesi - fordítottam fejem előre. 

- Nekem is, jössz velem? 

- Igen! - bólintottam enyhén mosolyogva. Tyra elkísért a szekrényemig, és megvárta amíg bepakolom a felesleges könyveim, majd az ő szekrényéhez sétáltunk. Ő is berakta felesleges könyveit, és már indultunk is az öltözők fele. Menet közben, még két lány csatlakozott hozzánk, Katie, és Krissy. Kiderült, hogy Katie-nek, egy Jc nevű barátja, Tyra- nek pedig egy Kian nevű. Krissy-nek nincs barátja, ahogy nekem se. Vele a közös témánkról, az FF-ról (Fast&Furious) beszéltünk, egészen a becsengőig. Tesi után telefon számot cseréltünk, és mentünk az óráinkra. Nekem biológia órám volt, így fel kellett mennem az emeletre. A 103-as terembe ült az osztályom, a tanárra várva. Leültem az első szimpatikusnak tűnő padba, majd kitettem a pad tetejére könyveim.

- Szia! - üllt le mellém egy barna, göndör, rövid hajú, barna szemű fiú.

- Szia! - mosolyogtam kedvesen. 

- Új vagy ugye? 

- Igen - sóhajtottam egyet, majd lesütöttem szemeim.

 - Nyugi, nem harapok...na, jó, nem mindig harapok! - kacsintott rám - Bradley Simpson vagyok, de csak hívj Brad-nek! 

- Maya Ross! 

A fiú tekintete, enyémbe fúródott, ami egy mosolyt csalt mind kettőnk arcára. Mikor a tanárunk belépett a terembe, rá figyeltünk, egész addig amíg ki nem csengettek. Még volt 2 órám, az is Földrajz, és Rajz. Mindkettőt, végig szenvedtem, majd fülhallgatóval a fülemben indultam haza. Mikor hazaértem, felrohantam a szobámba, ledobtam a táskám az asztalom elé, majd behuppantam a babzsákomba. Mély levegőt vettem, behunytam a szemem, és végig gondoltam a mai napom. Miután  kinyitottam szemeim, azonnal a laptopom felé nyúltam és felmentem Facebook-ra. 4 új ismerős jelölés, és 4 új üzi. Vissza jelöltem az emberkéket, elolvastam az üzeneteket, majd válaszoltam is rájuk. Miután végeztem ezzel, lecsuktam a laptopom, a táskámhoz sétáltam, elővettem a könyveim, és elkezdtem megírni a házim. Éppen egy egyenlet közepén tartottam, amikor anya hívott. 

- Szia, kicsim! - szólt anya a telefonba.

- Szia! 

- Milyen volt a suli? Találtál új ismerősöket? 

- Ö...1. Jó volt, köszi, 2. Igen, négyet, abból 1 fiú! A lányok nagyon aranyosak, a fiú pedig eddig jó fej! 

- Akkor jó! Csak ennyiért hívtalak! Puszi kicsim, majd hívlak!

- Szia! 

Miután megtanultam lementem a konyhába enni. A hűtőt kinyitva, sajnálatomra, nem volt kaja, így pizzát rendeltem. A kanapén ülve, a pizzám zabálva, éppen a tévét néztem, amikor megszólalt a csengőm. Az ajtót kinyitva, Tyra-t véltem felfedezni. 

- Szia! - mosolygott rám.

- Szia! Te meg hogyhogy itt? - mértem végig.

- Oh, Kian itt lakik 2 háztömbnyire! Gondoltam átnézek! 

- Ja, így már értem! - aha...kezeslábasban ülök a kanapén, és nem számítok senkire, erre hozzám jönnek este 8-kor. Tank yaa! 

- Akkor én már nem is zavarok! Puszi Maya! - ölelt meg. Jó, ehhez még hozzá kell szoknom.

- Jó éjt Tyra! - öleltem vissza mosolyogva. 

- Neked is! - ment el a lány. Még után néztem, de még kábé 10 másodpercig láttam, majd eltűnt a sötétben. Becsuktam az ajtót, és visszamentem filmet nézni, és zabálni. Egészen 11-ig néztem a tévét, amikor már-már lecsukódott a szemem. Még bepakoltam a táskám, fogat mostam, lófarokba fogtam a hajam, és lefeküdtem aludni. 


Haee! 

Íme az első rész! Remélem tetszett, és, ha igen hagyj nyomot magad után, ha meg nem, akkor is! Baee! 

Nothing Like UsWhere stories live. Discover now