MARDİN GELİNİ

478 14 2
                                    

Yeniden merhaba canlarım!!!

Umarım önerdiğim hikayeleri beğeniyorsunuzdur.Gerçekten tek tek okuyorum ve değerlendiriyorum.Bazı paylaşmadığım hikayeler için özür dilerim.Sizlere mesajda eksiklikleri kırmadan söylüyorum.Son olarak sizi çoook seviyorum....

Öncelikle bu hikayenin tanıtımını yapmadan önce şu konuya açıklık getirmek istiyorum.Yorumlara bir arkadaş bu hikayeyi yazarak kadın haklarına hakaret ediyorsun yazmış.Diğeri doğuda artık böyle şeyler kalmadı yazmış.Arkadaşlar lütfen bu hikayeyi yazan arkadaşımızda bayan.Neden kadın haklarına hakaret etsin?Hikaye kurgusu gereğince başlarda bişeyler olmuş evet.Ama daha sonraki bölümlerde durum değişiyor.Yazarın ilk bölümlerdeki o olayı kurgusu gereği yazdığını düşünüyorum.Kadın haklarını sonuna kadar savunuyorum, savunuyoruz.Diğer konuya gelirsek evet doğu eskisi gibi değil insanlar bilgili artık.Fakat hala ülkenin heryerinde (sadece doğu değil) böyle cahil insanlar olabiliyor.Hikaye de zaten aşsağılama yok aksine Mardin'i övmüş yazar.Düşüncelerime katılırsınız yada katılmazsınız bilmiyorum ama insanların yazma şevkini kaçırmayın.Kurgusu gereği olan şeyler.

Şimdi hikayeye gelmek istiyorum.Şımarık bir Istanbul kızının Mardin'e berdel sonucu gelin gitmesiyle başlıyor hikaye.Çoğu hikayenin aksine sert bir karakteri olan Pars'ın içinde bir çocuk var bana göre.Ilk bölümlerdekine oranla gittikce yazar Pars' ın içindeki çocuğuda ortaya çıkarıyor.Hera ise şımarık ve dik başlı bir kız Pars tan bazen korksada bazende dik başlılığını onada gösteriyor.Ve devamında gelişen olaylar.

Şunuda söylemek isterim ki hikaye yazım kurallarına uyulmuş ve kopukluklar yok.Ayrıca karakterlerin isimleride iyi düşünülmüş.Kapağı pek ilgimi çekmesede açıklaması oldukça ilgimi çekti.Özellikle kapaktada bulunan ilk cümle."Ve kadın, küçücük kalbine koca adamı sığdırdı."

Bakalım istemeden evlendirilen iki genç birbirini sevecek mi?Okumadan bilemeyiz değil mi? O zaman birde Hera ve Pars'ın hikayesine uğrayalım...

Keşfedilmemiş HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin