Heyy öncelikle hikayenin açıklamasıda ne öyle.Cidden hikayeyi okuma isteği uyandırıyor insanda.Hikayenin kapağı gayet iyi hazırlanmış.Ilk kitap olmasına rağmen pek bir anlatım bozukluğu göremedim.Fakat ilk bölümde g*t(göt) kelimesini bu şekilde yazmış yazarımız.Bence bu şekilde düzeltmeye gerek yok yani kelimeyi olduğu gibi yazsaydı daha iyi olurdu.Ha birde bir diğer bölümde ohyyş gibi bir beğenme terimi kullanılmış.Bunu kullanmasa daha iyi olurdu.Sanırım fazla eleştirdim ama bana göre düzeltilebilecek ufak hatalar bunlar.Izmir'de geçen bu hikayede Izmir'i ufakta olsa tanıtan bir bölüm vardı.Mesela oda çok hoşuma gitti.Yazarımız Izmir hakkında yeterli bilgiye sahipse arada bölümlerde gezilecek yerler hakkında falanda bilgi vermeside çok hoş olur.
Konusuna gelecek olursak Bade'nin annesinin geçirdiği büyük bir iş kazası sonucunda babası tarafından Izmir'e teyzesigile gönderilmesiyle başlıyor hikaye.Sıradan gelebilir size fakat ilerki bölümlerde Toygar'ın daha fazla karşımıza çıkmasıyla konusunun iyice oturmuş olduğunu gördüm.Ha bu arada konusu olarak son bir eleştirim var.Yahu bu kızın annesi ağır bir kaza geçirmiş ilk günlerdeki üzüntüsü bana biraz az geldi.Ama son zamanlarda bu durumun normale dönmesine lafım yok.Neyse bunuda geçebiliriz hikaye aslında Bade ve Toygar'ın hikayesi...
Açıklamada bahsedilen sır ne? Açıkçası Toygar'la ilgili olduğunu düşünüyorum.
Okunası bir hikaye hele son bölüm beni şiddetli bir merakın içinde bıraktı.Bade'deki şansa bakınki olaylı çocuğumuz Toygar kimlerin çocuğu?
Eee madem merak ettin ne duruyorsun o zaman şimdi de Bade ve Toygar'ın hikayesine çat kapı uğrayalım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keşfedilmemiş Hikayeler
RandomMerhaba! Wattpad'deki çoğu yazarın hikayesindeki kurgu özgün olduğu halde hak ettikleri ilgiyi göremiyor. Neden onlara da bir şans tanımayalım?