hic kimseyle konusmayan bu ozel kiz cok sikilir yalnizliktan. artik resim cizmektende sikilir bu kucuk prenses... son resmini cizmek kararinda bulunur.bu tabloda kendine bir arkadas cizecek ve ozel gucuyle onu hakiki bir insan yapacak...
2 yil ugrasir bu resm icin...bir erkek resmi bu kadarmi ugrastirirmi hic?! beyaz sacli yakisikli bir arkadas cizer kendisine...hem de cok yakisikli... bu gun kalsin yarin insana ceviririm diye dusunur. uyumaya gider. ama uyuyamaz.tum gece resmdeki o yakisikliyi dusunur. isim bile koyar o beyaz sacli muhtesemliye. savas. evin asik olmus galiba.sabah kalkar ve reimin yanina gelir. resime bakamaz. yureyi titrer. karnina agrilar saplanir. icinde kelebeklermi var?!neden hep onu dusunuyor?!bir resime asik olmak ne kadar dogru olabilir ki?!ama evin bu yalnisi yapmis bulunuyor.evin cok korkar asik olmaktan. ya savas insan olursa ona daha cok baglanirsa?!ya hayaller kurmaya baslarsa?!tum hayati mahv olur.bu yuzden o resmi insan yapmaktan vaz gecer.korktugu basina gelmistir bile.artik hayeller kurmaya baslamis savasa asik olmus bu prenses...
dayanamaz hale delir.surekli resmin yanina gelir.insana donusturmek ve resm gibi kalmasi arasinda gidip gelir... en cok da neden korkar biliyormusunuz?! resim insan yalnizca bir kac yil yasaya bilir... zaten onu en cok uzen de buydu. ''neden ben bu resmi cizdim?neden?''cok caresizdi.ne yapabilirdiki?!insan olursa bir dert resim olarak kalirsa baska bir dert.nasil yapicakti?sevdigi adama dokunmadan,konusmadan nasil yasayacakti?! ''hayir olmaz.yapamam ben.insana donusturucegim onu.olurse bir gun ben de intiar ederim.biter gider''diye dusunur zavalli evin.
ve resimin yanina yaklasir evin.elini dondurur dondurur dondurur... ve o yakisikli resim bir insana donusur...savas insan olunca ilk gordugu insan evin olur. ''aman Allahim.bu ne guzellik''der savas.ama tabii ki icinde soyler bunu.evine sarilir savas.amaci dokunmakti ama ''beni yaratdigin icin tesekkur ederim'' soyler savas.evinse hic bir sey soylemez saatlerce.nasil soylesin ki?!oylesine hayranlikla bakar sadece.ayni duygulari savas da yasiyor.belki de asl ask deyildir savasin duygulari.ilk gorduyu surat oldugu icindir belki...
''seni seviyorum''der savas. evinin gozlerini bakarak. daha yeni insan oldu. neyin nasil oldugunu bilmiyor henuz.o yuzden evini guzel buldgu icin ona seni seviyorum soyledi.evin nerde?tavanda :D sevincten zipliyor.ama birden duruyor ve aglamaya baslar.ve o an bir ses duyar.''evin.evin.uyan artik sabah oldu.canim ya 2 yildir beni ciziyorsun.yoruldun tabi.yaa kizim kalksana nerdeyse aksam olucak saat aksam 5 bucuk''.''ne?!ben uyuyormuydum.tum bunlari uykudami gordum?!yani sen.sen bana.o sozler....'' ''sacmalama kizim.tabii ki uyuyordun.neyse yaaa.hadi kalk.yemek vardi dolapta masaya koydum.gel ye''evin gulmeye baslar.''nasil da sanssizim ben yaaa'' sevincten deyil o kahkahalar.mutsuzluktan ve sinirden. evin elini yuzunu yikar ve masaya oturur.ve o an telefon calar.ailesi aramis.aylardir hic aramiyorlar.simdi ne oldu ki acaba?!evin acar telefonu.annesiymis.''efendim anne...'' ''kizim bir sey soyleyecegim ama sakin ol tamammi?'' ''tamam anne'' ''kizim babani bir hafta once kaybettik.ve sana soyleyemedik''telefon evinin elinden düşer.tabi ailesiyle yasamiyor falan ama ne de olsa babasi... cok uzulur evin. yine annesini arar...annesi telefonu acar.''kizim ablan yanina gelmek istiyor.gelebilirmi?'' ''evet anne.tabii ki''
evin genelde yalniz yasamayi sever ama ablasi sonucta.ablasinin ismi kumsal.kumsal babasini cok seviyordu.o oldukten sonra dunyasi yikilmisdir simdi.gelsin de biraz evinin yaninda kalsin.belki evin ona acisini biraz unutturur.
3 gun sonra kumsal evinin yanina gelir.evin her seyi savasa anlatmis.ve kumsalin savasi gormesinden de hic endisenlenmez.cunki evinin bu sirrini yani ozel guclere sahip olma yetenegini yalnizca kumsal biler.kumsal eve gelir.kapiyi savas acar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
özel resim
Fantasyask hissi diye bir sey var. hic yasadinizmi?yasamadinizsa hic yasamayin bence.cok kotu bir sey.ve bir resme asik olmak o da kotu...