yasatan ask

22 6 3
                                    

(arkadaslar bu bolum digerlerine ragmen daha uzun.umarim sikilmadan ukursunuz)




bu olaylardan sonra kumsalin kafasi iyice karismisti. artik o gunun ustunden uc gun gecmisti.savasin bir kac sozu yuzunden her sey karmakarisik oldu. kumsal savasin yuzune bakmiyor,evin hic biri ile konusmuyor adeta odasindan cikmiyor.sadece su icmek icin falan mutfaga geliyor.savas sa tum gun hayaller kuruyor. ''yaninda onlaca kiz, diskolarda eyleniyor, dergilerin kapak fotorafinda savasla kumsalin romantik fotoraflari.. oooooh gel keyfim gel'' 

evin hayatdan soyumus.tum gun agliyor.aglar tabi '' adami ben yaratdim,ben asik , ben hayran kaldim ama o gitdi ablami sevdi. neden yasiyorum ki bu hayatda ben?bi arkadasim olsun istedim,ama asik oldum ona ,ustelik o beni sevmiyor,artik onunla arkadas da olamam.. yapayalnizim yaaaaaa...'' 

kumsal desen onda gariplikler var... savasi aklindan cikaramiyor... babasinin olum acisi gecmeden bi de asik olmus cici kiz... aslinda zaten kumsal savasdan ilk geldigi gunden beri hoslaniyordu ama ask denmezdi... 

savas salona gecer televizyonu acar... hayat umrunda deyil... kumsalda mutfaga gelmek ister. yatagindan kalkar ve mutfaga dogru yol alir.salonda savasi gorunce geri donmek ister ama artik gecdir. savas kumsali gordu. geri donmek istedigini de gorunce koltuktan hemen atlar ve kumsalin kolundan tutar... 

''soylediklerimi dusundunmu?''

''ya yuru gir Allah askina yaaa''

''kumsal.. lutfen!!!bi cevap ver artik''

''ne cevabi yaaa..daha dun bir bu gun iki.ne askindan bahs ediyorsun sen?''

''ha demek bir birimizi cok kisa bir sure tanidigimiz icin sey yaptin sen.. yoksa sen de benden hoslaniorsun .. dimi :)???''

''savas... burak kolumu!!!''

''benden hoslandigini itiraf edene kadar burakmam''

''tamam. yakisiklisin.evin sana bir kalemle dunya tatliligi vermis. bi boy cizmis bi post cizmis bi kas cizmis  ama ben sana asik olamam''

''niye yaaa?????''

''ne demek niye?!daha seni tanimiyorum bile''

''tanirsin tanirsin... sen itiraf et benden hoslandigini ben sana guzel guzel tanitirim kendimi''

''tamam lan!cok yakisiklisin... hosuma gidiyorsun.ne, ne?evet hoslaniyorum senden. ama bunun buyuk bir aska donusucegini zannetmiyorum''

''oh beeeee.. biliyordum yaaaa.. bendeki bu tatliliga kim dayanabilir ki?''

''ya birak yaa''

kumsal kolunu sonunda savastan alir ve kosa kosa odasina doner... yatagina atlar .. yuzunde gulucukler yaranir cici kizimizin...''ay salak yaaa....ay ben mutfaga gidemdim yaaaaa... olsun.  gidip bi evine baksammi acaba?.. gideyim yaaa.. ne yaptim ki ben ona.. ablasiyim ben onun..gidiyim en iyisi'' diye kendi kendi konusur saftirik ve kardesinin odasina gider... kapiyi acar ve ''evin... guzel kardesim benim''diye seslenir...ama evin odasinda yok ''a a nerdeki bu kiz?''biraz daha bagirir ve asagiya, diger odalara falan bakmayi dusunur... ama bulamaz... savasin yanina gelir 

''evin yok''

''ne?nasil yani?''

''e yok iste''

''odasindadir.. yada banyoda.. bi yere gitmez o... hadi gitdi diyelim.. daha iyi.. bizde keyfimize bakalim o zaman.. sen gel bakiyim buraya ''

diyip kumsala dogru sinsi sini bakislarla yaklasir...

aaaay kumsalin kalbi durucak simdi.. ve son anda kendini toparlar

''ooof ...bi hoslaniyorum dedik diye hemen havalara girme yaaa...ben ne diyorum sen ne dusunuyorsun..kardesim yok kardesim!''

''tamam bebegim...:).. kizma hemen.garajda araba var.alip bi bakariz buarlara. bu arada sinirlenince daha cok asik ediyorsun beni''

ikiside gulumser ve garaja dogru yola koyulur... arabayaatlarlar.. savas kiza bakar

''ya baksana... arbadayiz .. ikimiz bas basa ha?'' der ve goz kirpar >_-

''ya hadi gidelim yaa.. calistir arabayi..''

''iyide ben araba kullanmayi ogrenmedim ki daha''

''e o zaman neden bu tarafta oturdun''

'hava atmak icin''

5 dakkada burda zaman kaybetdiler ve sonunda yerlerini deyistirip evini aramaya giderler...

tum sehiri gezerler... hatta sehir disina bile cikar...geri donduklerinde ise kumsalin gozune uurumun kenarinda oturan bir kiz takilir...

''savas bak.. ben durduruyorum arabayi''

''ay ben senin savas diyen dileni yerim yaaa''

''ayyy her seyi de kendine bir ask itirafi yapar''

arabadan inip ucurumun yanindaki kiz tarafa kosarlar... kiz ayga kalkar ve ucuruma bi adim da ha yaklasir.. savas ve kumsal sonunda kizin yanina gelebililer ... kizin 10 metreliyindeler.. kizin evin oldugunu gorerler ve kumsal ciglik atar... sesi duyan anda evin arkasini doner ve o asik ikilini gorur...

''neden geldiniz?''

''ya kizim napiyorsun?hadi guzel kardesim hadi.. gel eve gidelim..''

''gelmem!oyle soyluyorsun ki sanki olmem umrunda''

''o da ne demek ya??lutfen gel hadi.. babami kayb etdim bi de seni kaybedersem olurum ben''

''olmezsin sen!savas var senin yaninda.. o babanin da benim de acisni unutdurur sana.ama ben.. ben yapayalnizim.. sen bile benimle deyilsin''

''seninleyim.canim kardesim.. ben hep seninleim''

''deyilsin iste.. benimleysen savasi sevmezdin... biliyorum. sen de ona asiksin''

kumsal zor durumda kaldi.. ne yapicak?kardesi ve sevdiyi adam arasinda secim yapmak zorunda... 

savasa doner.. gozunden 1 damla yas dudaklarina dogru iner...ve..

''hayir.. sevmiyorum ben savasi.. hic bir zaman da sevmeyecegim''

''ya savas?sen askini saklayabilirsin ama ben onu oyle yaratmadim... o sevdimi soyler.hic bir zaman da inkar edemez... o seni sevdigini soyler se de ben yasayamam o an atlarim ben.. ben onu benim icin yaratdim. beni sevsin arkadasim olsun diye... ama olmadi iste.. neden geldin ki sen buraya?sen hep yaptigini yaptin iste.benim olani aldin...''

''ozur dilerim''

''dileme ozur.. savasi geri ver bana... savasa soralim bence..

savas... seviyormusun kumsali ???''

''ben ... ben...''

''evet yaa. hep sen... sen deyil. ben olmaliydim... cunki ben yaratdim seni''

''evet lan.. seviyorum .. asigim kumsala.. varmi??''

ve o son aaaann........




(arkadaslar. bu bolum biraz uzun oldu.. sona kadar okuduysaniz cok tesekkurler.. evinin atlayip atlamadigini diger bolumde yazicagim... oylarinizi be yorumlarnizi sabirlizlik bekliyorum)

özel resimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin