TSB ile nasıl tanıştın?
TSB ile şaşaalı bir tanışmam olmadı ya da ben hatırlamıyorum. Sadece Nisan ayında tanışmıştım onu hatırlıyorum ama iyi ki tanışmışım iyi ki TSB var.Favori bölümün ve bu bölüm hakkındaki düşüncen ne? Mümkünse bir bölüm lütfen.
Maylisam en çok 2. bölümü seviyorum. Nedeni ise fotoğrafçının Taylor'ı fark etmesi.
Teşekkür yazılarından seni en çok duygulandıran hangisi?
Teşekkür yazılarından en çok ''100K Kere Teşekkürler !''i seviyorum. Çünkü onu yazarken senin ne kadar mutlu olduğunu biliyorum.
''Mütüş'' lakabı hakkında ne düşünüyorsun, çevrende başka Mütüşler var mı?
Aslında ben böyle lakapları sevmem. Hani her ay popüler bir lakap olur ya ''kafir pirems / piremses'' gibi ben böyle şeyleri sevmiyorum ama TSB'ye çok yakışıyor. Gerçekten yakışıyor. İlk defa böyle lakabı bir yerde sevdim.
TSB'den başka hangi hikayelerimi okuyorsun?
Maylisam senin her hikayeni okuyorum ve hepsini çok seviyorum. Sen mükemmel bir Swifte'sin. ♥
Sence final olmalı mı, olursa ne yaparsın?
Eğer final olursa kafanı kırarım Maylisam, Wattpad'in senin gibi bir Swiftie'ye ihtiyacı var.
İnsanlar neden TSB'yi okumalı?
TSB'yi okumalısınız çünkü mükemmel bir konusu var ve mükemmel ötesi yazarı var.
Benim hakkımda düşüncelerini öğrenebilir miyim, iyi ya da kötü her şey olabilir.
Seni seviyorum çünkü mükemmelsin ve ne kadar sevmediğimi söylesemde çok iyi bir randomcı'sın bunu unutmamak lazım. Sen olmasan kim bana;"MY GIRLCOME TO GROUP EFTOOOO"diye mesaj atacak
Unutma ki ben senin mesajlarını çok seviyorum. Tabi senide çok seviyorum ama sen bi başkasın ya ayrı bi seviyom seni ya gruptaki Sude'yle olan randomlarınız'ı bile seviyorum ve unutma ki ne olursa olsun sen benim MAYLİSAM'SIN ve ben senin MY GIRL'ünüm. Asla unutma. Seni çok seviyorum MAYLİSAM ♥
Duygulandım :') Röportaja katılıp, soruları içtenlikle cevapladığın için teşekkür ederim. Sevgiler... ♥
Bir şey değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TSB | Mütüşlerle Röportaj
Fanfiction''Taylor Swift Bilinmeyenleri'' isimli hikayenin okurlarıyla yapılan röportajları kapsar. ©Tüm hakları saklıdır.